Edovi
Doufám, že jste poznali, že jsem to s těmi záněty trochu přehnal.
To jsem opsal opět od Cimrmana.
Z těch sportovních úspěchů Járy se mi hodně líbí i to jak Capablancovi v utkání o titul mistra světa v šachu zahlásil tah na B 12, což soupeře tak zmátlo, že nebyl schopen odpovědět a vzdal.
Jára se tak zapsal do Guinesovy knihy jako jediný na světě, kdo zahrál out v šachu. Říká se tomu Cimrmanova finta, ale dnes už to nikdo nehraje.
Edovi
(Saty, 20. 3. 2011 20:50)Čéče Edo, ty seš jako muzeum nemocí, ale můžu tě ujistit o jedné věci. Abys tohle všechno ve zdraví ustál, musíš mít to zdraví železný. Každá nemoc je na tebe krátká a přeju ti, aby ses k tomu tenisu mohl vrátit.
komentář
(Martin , 20. 3. 2011 19:11)Pokud jsi měl zánět všech těch věcí jak říkáš,tak jsi jistě velmi zanícenej divák!...
Můj koníček
(Eda, 18. 3. 2011 7:46)Mým koníčkem je tenis.
Dříve jsem učil děti v tenisové škole.
Teď si už zahraju jen občas čtyřhru, kde není nutno moc běhat.
Poté , co jsem onemocněl zánětem ledvin, játry, slinivky, slepého střeva ,...
už tenis sleduji jen jako velmi zanícený divák.
Blaničtí rytíři - Martinovi
(Eda, 18. 3. 2011 7:41)Blaničtí rytíři jsou dobrovolným spolkem přátel přírody a lidského porozumění.
Mají tyto zásady :
1.Po zralé úvaze se rozhodne pro pozitivní přístup k životu a lidem.
2.Uvědomuje si včas, kdy jeho svobodná vůle překáží svobodné vůli jiného.
3.Podle svých možností dává občas svým bližním něco svého zadarmo
4.Je ozbrojen pouze slovy a láskou, dokáže slovy obhájit své činy.
5.Je schopen rozpoznat, kdy nemá a kdy má mlčet.
Edovi
(Martin , 17. 3. 2011 20:59)A co ty děláš jako svého koníčka? Nadnášíš se v bazéně
ne? Nebo na tu otázku odpovídáš slovem:,,Fandííím!"?
No jistě, někdo kdo má k těmto věcem daleko, má z toho
akorát psinu!
Edovi
(Martin, 17. 3. 2011 20:48)Blaník je celokovový větron', dvoumístný, s označením
L-29 a používal se jako školní i výkonný větron' v aeroklubech Svazarmu. Nyní jej vlastní kde kdo, kdo jej při rozprodávání svazarmovského majetku koupil.
A blanické rytíře nech spát, ještě není tak zle!...
To,že jsem plachtař snad není taková zvláštnost.
A neplachtím nad kopcem Blaník,ani tam nechodím.
Martinovi
(Eda, 17. 3. 2011 13:48)Ty lítáš na Blaníku ?
Já na Blaník chodím každý rok přivolávat
Blanické rytíře a ještě jsem tě tam nikdy neviděl .
Edovi
(Martin, 15. 3. 2011 21:57)Člověče, tak mne můžete všichni titulovat
,,pane docente!" Já mám totiž 81 Kg ! Přesto mám pocit
že jsem stále dost těžkej případ. Nevečeřám od Kuvajtu
napadení a přesto nehubnu.
Kdybych přibral, tak bych už mohl v sezoně lítat
jenom s Blaníkem, jiný špičkový větron' by se mnou
na palubě měl zřejmě zhoršené letové vlastnosti.
I když - Saty slíbila že mne sveze na koštěti, ale
já se bojím nastydnutí
Saty
(Eda, 15. 3. 2011 9:57)ta odpověď na tu 13. otázku byla pro tebe podle tvé přezdívky nejdůležitější ?
Taková 13. komnata ?
Edovi
(Saty, 15. 3. 2011 8:46)
Dostala jsem odpověď na 13 otázek, které jsou na webu, další otázky
na odpověď teprv čekaj, ale ty už patřej do jiný sféry. Taky zjišťuju, že jednu vyluštim a dvě přibudou, chjo.
Saty
Podle tvé krátké zpovědi by se dalo o tobě říci :
"Šťastná to žena ".
Nechci vyzvídat, ale mohla bys mi sdělit na kterou otázku jsi ještě nedostala odpověď ?
Mně těch nezodpovězených otázek naopak přibývá.
Martinovi (Eda, 17. 03. 2011 13:48)
Já na Blaník chodím každý rok přivolávat
Blanické rytíře a ještě jsem tě tam nikdy neviděl .
Edovi (Martin, 15. 03. 2011 21:57)
,,pane docente!" Já mám totiž 81 Kg ! Přesto mám pocit
že jsem stále dost těžkej případ. Nevečeřám od Kuvajtu
napadení a přesto nehubnu.
Kdybych přibral, tak bych už mohl v sezoně lítat
jenom s Blaníkem, jiný špičkový větron' by se mnou
na palubě měl zřejmě zhoršené letové vlastnosti.
I když - Saty slíbila že mne sveze na koštěti, ale
já se bojím nastydnutí
Saty (Eda, 15. 03. 2011 09:57)
Taková 13. komnata ?
Edovi (Saty, 15. 03. 2011 08:46)
na odpověď teprv čekaj, ale ty už patřej do jiný sféry. Taky zjišťuju, že jednu vyluštim a dvě přibudou, chjo.
Martinovi (Saty, 15. 03. 2011 08:46)
PS: S tou osteoporezou...to musí bejt fakt pech, když ji chytne kostra.:-DD
Saty (Eda, 15. 03. 2011 06:38)
"Šťastná to žena ".
Nechci vyzvídat, ale mohla bys mi sdělit na kterou otázku jsi ještě nedostala odpověď ?
Mně těch nezodpovězených otázek naopak přibývá.
uvedení na pravou míru (Eda, 15. 03. 2011 06:32)
Dobře se cítím akorát v bazénu, kde voda příjemně nadnáší.
Můj sen stát se docentem ( pod 100 kg) se mi asi nesplní. Maximálně až se stářím začnu zcvrkávat.
Edovi (Martin, 14. 03. 2011 23:50)
,,Tak to teda jdete brzo!" ??
Hlavně abys nedostal to řídnutí kostí!Ostosporozu, nebo
jak se tomu nadává.
To by mohla bejt jediná nemoc co tě ohrozí!
Jo a nos brejle, abys neměl v lebce průvan!
Pro Saty (Martin, 14. 03. 2011 23:42)
osamělých i družných, veselých i smutných duší!
Dík za uvedení na míru mé zvědavosti.
Edovi (Saty, 14. 03. 2011 20:46)
Martinovi (Saty, 14. 03. 2011 20:43)
Martinovi (Eda, 14. 03. 2011 10:41)
Objednal si pivo a hadr na zem.
Jako kostlivec nastydnu velmi snadno, jakýkoliv průvan
mi projde hned celým tělem.
Pro Saty (Martin, 13. 03. 2011 22:22)
poskytuješ nějaké služby spiritistické, vyvolávání duchů, psychoanalytické, jsi členkou nebo představenou
nějakého spolku, sekty, či něčeho podobného?
Mnoho našich rozhovorů bylo vedeno ve velmi přátelském duchu a hlavně o legraci nebyla a není nouze, což se mi velice líbí. Ale - je to všechno?
Nebo děláš ještě něco navíc v občanském životě.
Můžeš mi odpovědět třeba mejlem, ale zajímalo by mne to. Dík Saty!
Edovi (Martin, 13. 03. 2011 22:08)
kostlivců!
Ale jak jsi mohl nastydnout, jako duch to nechápu.
Saty (Eda, 13. 03. 2011 18:28)
Doufám, že nebude vadit, že je trochu neslušný.
Opilec jde kolem hřbitova a potřebuje si ulevit.
Tu se mu za zády objeví duch a říká :
"Kdo jsi ? Já jsem Duch stád"
Opilec ho odbude :
"Neotravuj, já sem du chcát"
Edovi (Saty, 13. 03. 2011 17:37)
Edovi (Martin, 13. 03. 2011 15:52)
Martinovi (Eda, 13. 03. 2011 09:55)
a teď marodím. Tak jsem na netu. Ale doufám, že už brzo si zase hned od rána budu užívat přírody.
vtip (ratka, 13. 03. 2011 08:22)
Edovi (Martin, 13. 03. 2011 07:55)
na Háje, nebot' stanice metra byly přejmenované.
Ty jsi taky od božího rána na netu, co?
Edovi (Martin, 13. 03. 2011 07:40)
Martinovi (Eda, 13. 03. 2011 06:23)
" Pane, netlačte se na mě, co to máte v té kapse ?
Ale, dostal jsem dnes velkou výplatu.
Tak to bych vám věřila, ale že jste dostal mezi stanicí I.P.Pavlova a Kosmonautů přidáno, to vám nevěřím.
Ukládání výplaty (Martin, 12. 03. 2011 21:45)
Ukládání výplaty (Eda, 12. 03. 2011 07:26)
Výplatu si obvykle ukládají do kapsy u kalhot
a během cesty přeplněnou tramvají dostávají často přidáno.
Martinovi (Eda, 12. 03. 2011 07:23)
Všiml jsem si, že ženy si často ukládají peníze do podprsenky a muži do náprsenky.
Čím to asi bude ?
Saty (Eda, 12. 03. 2011 07:18)
Trochu by to chtělo vylepšit, aby se objevovaly
odkazy na místa, kde se naposledy diskutovalo.
Mnozí návštěvníci asi navštěvují jenom pár stránek a ostatních si nevšímají.
Ale jinak je všechno OK.
Jára Cimrman ležící , spící (Eda, 11. 03. 2011 23:54)
Ten film ale vřele doporučuji.
Kdekomu (Martin, 11. 03. 2011 22:13)
Končím, jdu spát!...
Pro saty (Martin, 11. 03. 2011 22:11)
Edovi (Martin, 11. 03. 2011 22:04)
transvest by bylo zřejmě horší. Jejda, ted' mne něco napadlo: Nebyl Cimrman transvestita? No, když se převlékal za holku...
Edo, je to strašné kam jsme se na těchto stránkách, určených k povzneseným myšlenám, dostali.
Od duchů, přes Cimrmana, k podprsenkám!!.......
Martinovi (Saty, 11. 03. 2011 20:41)
Edovi (Martin, 11. 03. 2011 20:32)
No, já ti nevím, ale víš kdy by se zřejmě chlapovi
stalo zaměstnání koníčkem? Kdyby pracoval v jakési zkušebně podprsenek, kde se zkoušejí na živých modelech.
A stane-li se ti zaměstnání koníčkem, není nic krásnějšího...
Bohužel, taky fikce...
pokojský nebo komorník ? (Eda, 11. 03. 2011 12:28)
Slovo komora je ale počeštěno z německého die Kammer.
Tedy se jedná o totéž slovo jako pokoj
Pokojského si představuji jako člověka, který
pomáhal ženám se oblékat a svlékat.
No a při tom svlékání vlastně Cimrman, který nosil šaty po své starší setře, zjistil, že se jednou maličkostí od žen odlišuje.
Zimmerman (ratka, 11. 03. 2011 09:40)
tak pardon (Eda, 11. 03. 2011 08:34)
Česky to znamená pokojský.
Dejme mu tedy pokoj.
Martinovi (Saty, 11. 03. 2011 00:08)
Pozdravuj souseda.:-DD
Edovi (Martin, 11. 03. 2011 00:03)
Nečekal jsem od tebe tuto otázku.
Cimrmanovské myšlení sice moc nesdílím, přesto mám smysl pro humor. Mohu ti však sdělit jedno: Cimrman
není fiktivní komická postava, bydlí ve vedlejším vchodě!
Martinoví (Eda, 10. 03. 2011 20:06)
Edovi (Martin, 10. 03. 2011 18:34)
řekl: ,,Ty jsi moc nejedl vtipnou kaši, co?"
A víš co mi odpověděl?! ,,Já kaši nerad."
A myslel to bohužel vážně.
Trudnomyslnost (Eda, 10. 03. 2011 04:24)
tak jestli jsi to nepoznal, tak to bylo z Cimrmanovy
hry Dobytí severního pólu Čechem Josefem Němcem.
Varel byl bratr Karla Fryštenského.
Největším problémem při výpravě byla trudnomyslnost.
Měli sice s sebou míč, ale ten jim moc platný nebyl.
Teda mě vytrhly ze zimní trudnomyslnosti tyto stránky,za něž patří Saty velké poděkování.
Husa (Martin, 09. 03. 2011 22:04)
jsem ji přežil bez husy na zádech.
Zmrzlého profesora bych nejedl, mívají tuhé maso
a ze zmrzlého bodá v zubech.
husa (Eda, 09. 03. 2011 13:05)
ale ta ho na zádech hřála.
Vytáhl ji teprve, když se chystali sníst zmrzlého profesora.
Edovi (Martin, 09. 03. 2011 00:02)
z toho by taky mohla bejt husí kůže.
Je-li tam, pust' ji k vodě!
husí kůže (Eda, 07. 03. 2011 22:14)
Tak se dívám do zrcadla, jestli nemám v zádech housera
a nic.
Ale v kříži mě bolí stále.
Pomůže jedině kočičí hřbet a protahování. Mňoukání mi ještě moc nejde.
Šotci - prevíti !? (Martin, 07. 03. 2011 21:50)
Ale jeden můj známý měl problém: Když seděl v klidu v křesle a koukal na TV, tak dotával do nohou mravenčení. Když to trvalo delší dobu a stav se zhoršoval, zašel k lékaři. Ten nic nezjistil. Když bylo
mravenčení nesnesitelné, lékař navštívil svého pacienta doma.
A zjistil že má pod kobercem faraony.( !! )
Edovi (Saty, 07. 03. 2011 21:00)
Ratce (Saty, 07. 03. 2011 20:58)
Martinovi (Saty, 07. 03. 2011 20:57)
martine (ratka, 07. 03. 2011 20:07)
Komentář (Martin, 06. 03. 2011 20:37)
komunisti)
Nechci sem zatahovat politiku. Nicméně, dnes je již trošičku již jiná doba.
A ztratily se mi tmavé brýle!! V Bytě!!!!
Říká někomu něco výraz - dematerializace??
Edo (ratka, 05. 03. 2011 18:30)
zamrzlé rameno (Eda, 05. 03. 2011 18:21)
Stál jsem s nataženýma rukama do stran a kouzelník
mi řekl, že mám vyvinout sílu proti jeho ruce, která mi tlačila ruku dolů. Ten jeho tlak jsem zpočátku vydržel a ruku nepovolil.
Pak něco napsal na papírek , dal mi ho do dlaně
a pokus opakoval. Tentokrát mi ruka tak oslábla, že
mi ji stlačil dolů pouze tlakem jednoho prstu.
Pak zase napsal něco jiného a síla se mi vrátila.
Diváci po představení tvrdili, že jsem byl s kouzelníkem domluvený.
Ale ono to fakt fungovalo. Zkoušel jsem to pak v práci na jiných lidech a také to fungovalo.
Jenže mě pak začalo bolet od těch pokusů rameno
a musel jsem chodit na rehabilitační cvičení.
Z toho tedy plyne, že není radno používat kouzla, kterým člověk nerozumí.
Edo (ratka, 05. 03. 2011 15:31)
Hlavne se nenech manipulovat ty :o)) priste ti treba upadne cela ruka.(vtip)
Hypnoza (Martin, 04. 03. 2011 23:30)
To je jen takový subjektivní pocit....
hypnóza (Eda, 04. 03. 2011 22:27)
Možné komplikace převyšují očekávání.
Když jsem viděl na různých vystoupeních hypnotizérů,
jak lze člověka zneužít a vsugerovat mu to, co má dělat, tak mě to okamžitě odradilo.
Jeden hypnotizér mě naučil, jak manipulovat s lidmi
pomocí rukou a pak jsem nemohl zvednout ruku výše než rameno a musel jsem absolvovat náročné léčení
zamrzlého ramene.
Tedy doporučuji nenechat se v žádném případě zmanipulovat.
Nové základy experimentální psychologie (Martin, 04. 03. 2011 22:19)
Ovšem sehnat a půjčit tuto knížku není lehké.
Nové zaklady experimentalni psychologie (ratka, 04. 03. 2011 17:50)
taky ma problem se nechat zhypnotizovat a muj muz taky. ale nelituji toho. jde vlastne jen o to, ze nedovolis aby nejaka vedoma cizi bytost pouzivala tvoji mysl a tvoje telo.
nevidim zadnou vyhodu v tom, misto vlastniho uvedomeni dovolit jinym aby se skrzeva me uvedomovali. at si pouzivaji svoje tela a svoje mysli :o))
duchové - orby (Eda, 03. 03. 2011 09:12)
V poslední době se objevují na fotkách záhadné
mlžné kulovité objekty, kterým Angličané říkají ORBY.
Normálně okem nejsou vidět, pouze na fotkách a to ještě ne z každého foťáku.
Dají se splést s prachovými částicemi nebo kapkami deště. Ale takové ty pravé ORBY se vyskytují zrovna například na starých hradech a mohly by mít něco společného s duchy.
B. Kavka (Martin, 25. 02. 2011 23:52)
Dík devadeva!
B. Kavka (devadeva, 25. 02. 2011 12:27)
Pro Saty (Martin, 24. 02. 2011 20:53)
Co se té knihy týče; je to už strašně dávno co jsem ji
měl v ruce. Stále jsem přesvědčen že byla od Kavky, dokonce pamatuji že mi ten člověk říkal že je zakázaná. Ale za totáče bylo zakázaný kde co, tak nevím. S čím si nejsem skálopevně jist je to, že se jmenovala ,,život po životě." Možná že se tak jmenovala nějaká jiná knížka.
V té co jsem četl - od Kavky, je popisováno jak autor sám, jsa hypnotizér, pracuje s ,,citlivci,"
uvádí je do hypn. spánku a spojuje třeba s umírajícím a citlivec mu říká co vidí a cítí. Jednou mu málem odešel citlivec s umírajícím na onen svět jen proto, že to prý bylo tak krásné, že se mu zpět na svět nechtělo. Ale za chvíli viděl něco negativního ze života toho umírajícího, a tak se sám raději vrátil. Kavka popisuje spousty různých pokusů s citlivci a je to vskutku zajímavé počtení.
Mám pocit že zahání přirozený strach ze smrti - až nebezpečno.
Nevíš náhodou o té knize? Výtisk má formát A3.
Martinovi (Saty, 24. 02. 2011 10:25)
Pro Saty (Martin,-rušivý element, 22. 02. 2011 21:02)
No, určitě jsem něčím toho hypnotizéra rušil, sám nejsem hypnotizér a také jsem to nikdy nezkoušel.
Zřejmě máš pravdu, v tom co píšeš, nevím však zda bych měl vyvíjet nějaké úsilí jak toho využít.
Žije se mi docela fajn, i bez hypnotizování.
Nevíš kde bych sehnal knihu od Kavky (Kafky?) Život po životě? Kdysi dávno jsem ji v ruce měl, ale rád bych se do ní začetl ještě jednou, s hlubším zájmem.
Dík za odpověd'.
Martinovi (Saty, 22. 02. 2011 16:07)
Pro Saty (Martin, 21. 02. 2011 23:03)
Známí mne pozvali na jakési sezení (asi 20 lidí) kde
hypnotizér měl předvádět své umění. Prý uvidíme po zdech lézt hady, apd.
Když hypnotizér přišel, zadíval se do zádu do sálu a
zvolal:,,Ten mladík v modré bundě at' odejde, pokud ne, budu muset odejít já." Jediný člověk v modré bundě jsem byl já. Po chvilce váhání jsem odešel.
Co se tam dělo nevím. Jen bratranec, který tam setrval, mi pak na mé dotazy řekl: ,,Bylo to hrozný, už nikdy na nic takovýho nepůjdu. A bolí mne hlava."
Do dnes je mi záhadou proč mne vykázal, byl jsem zticha jako pěna. V hlubi své duše jsem však nevěřil v jeho ,,schopnosti" a zvědavě jsem vyčkával.
Za rok jsem se znova dozvěděl o jeho produkci.
Zašel jsem osobně za ním a chtěl jsem vědět proč to tenkrát udělal. Dlouho na mne zkoumavě hleděl. Potom řekl: ,,S vámi nejde pracovat. Odejděte prosím." A tak jsem odešel a už o něm nikdy neslyšel.
Jen v mých vzpomínkách zůstalo pár záhad...
Martinovi (Saty, 21. 02. 2011 15:42)
Zdravím všechny (Martin, 12. 02. 2011 22:59)
Má někdo nějaký duchařský zážitek?...
pro Maky (Saty, 07. 02. 2011 20:55)
K tomu je také potřeba silná vůle a soustředění, takže žádná snadná záležitost. Nač potřebuješ umět telepaticky ovlivňovat lidi? Co se týká Dominika, také nerozumím tomu co napsal.
pro domminiik (Maky, 07. 02. 2011 15:53)
příště to napiš srozumitelneji
dík
Pro Maky (Domminiik, 06. 02. 2011 19:40)
Pro Saty (Maky, 04. 02. 2011 09:47)
Já si myslím ,že učení je takový ,že se mám naučit myslet na jednu myšlenku a myslet taky na nic.
pokud o tom víš tak mě oprav.
Díky Maky
pro Maky (Saty, 27. 01. 2011 23:32)
OD MAKY (maKY, 27. 01. 2011 17:45)
Pro Bandy (Martin, 26. 01. 2011 21:16)
jinak se to vymyká logice.
Dva rozměry? Je to plech s nulovou sílou? Pokud chybí
jeden z rozměrů, věc přestává existovat.
Více rozměrů? Geometricky nelze, nesmysl. Čas rozměrem? ČAS NENÍ metrická veličina.
A všechno ostatní co bychom o tomhle mohli říct je jen PLANÉ FILOZOFOVÁNÍ.
Na druhé straně - i plané filozofování má svůj smysl. (odreagování, nebo jako podnět k diskusi).
Bandy: (devadeva, 26. 01. 2011 10:07)
Cas popisuje sankhja, jedna z tradicnich indickych filozofii. Je jednim z 25 slozek existence (nikoliv dimenze ve smyslu loka) a jeho mereni je definovano podobne jako v moderni vede prostrednictvim pohybu kombinaci atomu.
Cas vnimame nejcasteji prostym pozorovanim hodin a sledovanim pohybu a zmen hmoty vcetne starnuti naseho tela.
Redhit (Bandy, 26. 01. 2011 00:05)
RedHit: (devadeva, 20. 01. 2011 08:16)
Pro Devadevu (RedHit, 20. 01. 2011 06:25)
RedHit: (devadeva, 19. 01. 2011 13:21)
Neni to o vire, jak uz jsem rekl. Zkoumat pranu hrubymi hmotnymi prostredky je vsak obtizne, chce to to jemnejsi pristup. Je to tak jako ve filmu Duch (P. Swayze, D. Moore). Pokud se naucis astralni cestovani, budes si to moci vyzkouset. Presvedcovani bez zkusenosti nefunguje.
Pro Devadevu (RedHit, 18. 01. 2011 15:18)
Jak říkáš to na pomezí fyziky a psychiky.
jo a ta metoda s těmi dlaněmi. No já jsem zkoušel něco úplně podobného a a jmenovalo se to PSI-koule. Jo to že cítíš ten tlak toho balonku..Zkus to udělat rychle a nečekej s rukama a uvidíš že to nebude fungovat, protože za to může strnulost rukou v tom stavu oddalování a přibližování. Zkus si vzít 2Kg činku a posilovat. Udělej třeba 80x zdvih nebo až tě začne bolet sval. potom činku odlož a zdvihni jenom pěst uděláš to velice rychle..jakoby tvojí ruku něco nadneslo ne?....Mě by se líbilo věřit takovým věcem ale nikdo mě nedokázal přesvědčit..protože jsem mu to vždycky buď vyvrátil nebo mi to vědecky nepodložil.
RedHit: (devadeva, 18. 01. 2011 11:43)
Pranu muzes citit. Jedna z metod: Dej pred sebe ruce dlanemi k sobe a pomalu je priblizuj. Pak je pomalu oddaluj a zase priblizuj. Po chvili pri priblizovani ucitis protitlak, jakoby od nafoukleho balonku.
Na netu je plno videi, hlavne z oboru bojovych umeni (taici, cchi kung, dim mak, daito ryu, atd.), ktera ukazuji ovladani prany. 'Postizena' osoba vypada jako zasazena elektrickym proudem.
Dale treba tumo, tibetska metoda zvyseni telesne teploty, jogove mudry, atd. Je to obsahle tema na pomezi fyziky a psychiky. Osobni zazitek je nenahraditelny.
Pro Devadevu (RedHit, 18. 01. 2011 08:47)
Telekineze a podobne neobvykle jevy jsou vetsinou vysledkem ovladani prany (ki, cchi). Oficialni veda jeji existenci dosud neprijala.
No něáký cchi nebo ki to je podle mě už otázka kdo v to věří. Já v tom nevěřím protože vysvětlení že telekineze je výsledek ovládání prany ki nebo cchi není důvod. Je to to samé jakoo kdybys mi řekl že je to výsledek komunikace mojí myslí s Bohem. Není to podložené fyzikální teorii ani důkazy ani smyslem. Podlož mi to něák vědecky a budu tomu rozumět a chápat to. A na té stránce jsem tam nic o telekinezi nenašel ani jiných kinezích Buď neumím hledat a nebo to není vědecká stránka zabívající se Tematikou kinezí.
Redhit: (devadeva, 16. 01. 2011 11:15)
Telekineze a podobne neobvykle jevy jsou vetsinou vysledkem ovladani prany (ki, cchi). Oficialni veda jeji existenci dosud neprijala, ale je par vyjimek, napr. http://www.orgonelab.org/miller.htm
Jsme opravdu pozorovatelni pro subtilni entity. Nektere jsou vuci nam pozitivni, jine negativni. Netreba z toho silet, ale zaridit se podle toho - chranit se pred temi negativnimi.
Hra na upiry apod. je vysledkem potreby imaginace a odreagovani, nekdy az uteku, od tzv. vsedni zkusenosti. Vsedni se nam vsak pouze zda, protoze mame omezeny pohled. Ve skutecnosti je to tak, ze kazda nase akce vyvolava odpovidajici reakci, takze bysme meli co nejdriv zacit zit zodpovedne.
"The future is not set. There is no fate but what we make." (Kyle Reese, Terminator)
Bandymu, Saty a Martinovy (RedHit, 15. 01. 2011 14:01)
(Martin, 07. 01. 2011 22:58)
Jo jsou stránky s vlkodlakama a upírama a vším možným. Jednu dobu jsem tam taky chodil uzavřel se do sebe a svých pocitů a hledal sám sebe, taky jsem tak chodil snažil ze sebe dělat upír,a vlkodlaka atd. někdo by řekl že jsem z toho vyrostl. Já říkám že jsem našel sám sebe. Myslím si že když někdo píše články o tom a chodí na takové stránky, tak bych mu nedal kazajku a prohlásil ho za blázna ani bych se mu to nesnažil vymluvit nic. Nechal bych je na pokoji jsou to jenom lidi, kteří propadli svým iluzím a hledají samy sebeXD.
no myslím že jsme se vyjádřil ke všemu čemu jsem chtěl. čekám bandy na tvou kritiku:D Jen do mě!!
Kvůli dlouhosti komentáře jsem ho rozdělil na 3 části bo to jinak nešlo :D
Bandymu, Saty a Martinovy (RedHit, 15. 01. 2011 14:00)
(Saty, 06. 01. 2011 22:02)
Já říkám vše je možné i to že 1+1=0,1,3,2,5,8....
Prostě ta myšlenka že já sdílím prostor s jiným světem je fascinující, ale zároveň strašidelný, protože jestli ty bytosti mohou pozorovat nás v našem soukromí, že nás mohou vidět v době kdy děláme věci o kterých nechceme aby věděli ostatní a oni o tom vědět mohou atd. Tak mi to přijde jako by mě sledovalo ufo:D. Prostě ten pocit z nevědomosti že nevím jak to je mě celkem děsí, ale vím že zítra se probudím stejně jako dneska a že se nestane nic zvláštního jak teď, takže to nebudu řešit jestli mě někdo pozoruje či ne. Možná se pokusím navázat citové spojení s prostorem abych cítil vibrace, které jinak necítím. Zajímavý pohled na věc od tebe děkuji ti.
za 4.
(Martin, 07. 01. 2011 00:52)
Já si myslím že máš pravdu v některých věcech. Nemyslím si že jsme Imaginární a jestli jsme tak mě to netíží protože vím já jsem já že já existuju to mi stačí. Proč píšeme anonymně? Pro svojí bezpečnost? Já si myslím že jo, že cítíme že našich životů se to v našem okolí nedotkne. Tak tu nemáme strach mluvit na PLNOU HUBU tak říkajíc. Jsem rád za tohle místo, které sídlí na něákém serveru v serverovně XD. spíš jsem rád za to že to píši z pohodlí domova a neřvu někde před davem. Jsme rád za tyhle stránky. Jak říkáš je to anonymní, ale jestli si myslíš že tě podle tvých komentářů nenajdu tak to myslíš blbě. je jedno jestli vím tvý jméno nebo ne. server si uchovává IP adresy těch co jsem píší. Každý PC má svojí vlastní IP adresu. nebo jako můj ji má lokalní na celé město, i když je to v jistých směrech nevýhodně..tak vím že na mě nepřijdou XD možná...:D. No chci říct to že určitě se tady nikdo nebude zajímat o to kde bydlíš jakou máš práci atd atd. Tady lidi zajímá tvůj na danou věc, to jaká jsi osobnost atd. Takže¨buď v klidu:D Jinak zajímavý názor máš.
Bandymu, Saty a Martinovy (Redhit, 15. 01. 2011 13:59)
takže to budu brát podle datumu.
za 1.
(Bandy, 06. 01. 2011 01:39)
ano máš pravdu tohle znamená dimenze z hlediska fyzikálního a jinak máme 4 dimenze takové 1 je výška 2 je šířka 3 je hloubka a 4 je čas. Tak abych ti to řádně vysvětlil jak jsem to myslel. takže dám příklad takový:
Máme 4 dimenze v našem vesmíru náš vesmír je jedna velká bublinka v nekonečně velkém oceánu. Tato bublinka obsahuje vše co vesmír planety mlhoviny vakuum a taky dimenze, vedle naší bublinky je bublinka jiná která může mít stejnu např 58 a 63 dimenzi v té druhé bublince žijí třeba naši duchové, kteří se pomocí 58 a 63 dimenze spojí s našim světem a komunikují s námi. Takže já bych to chtěl udělat obráceně z naší bublinky do jejich pomocí společných dimenzí pobrat o jejich vesmíru něáký info a vrátit se zpět do naší bublinky. strčně řečeno Přijít od světa duchů hodit pivo a pokec a jít zase domů a říct jaký to tam bylo. doufám že mě chápeš. A jsem rád že jsou lidi jako ty proč? Protože Se může stát že někdy někdo vyblije fakt blábol a nebude nikdo s myslí při zemi a všeci mu to sežerou, To už se mi stalo:D že jsem vypotil nesmysl a trávil s kámošema diskuzi na to téma 5 hodin potom Přišel Táta a řekl že je to blbina odůvodnil a já sem si akorát řekl jaký sem blb. Takže Budu rád když mi všechno všemožně zkritizuješ abych našel lépe pravdu, která bývá většinou za oponou. člověk prostě někdy uletí a je dobré mít člověka který ho přitáhne zase zpátky.
za 2.
(Martin, 06. 01. 2011 21:30)
To je dobrý argument rád bych do tohoto téma přispěl svým názorem a to takovým že jsem se o telekinezi pokoušel a něáký výsledky by byly, ale něáký světoborný ne pohnout alobalem a být vyčerpán že po zbytek dne se na nic nezmůžete mi nepřijde jako dostatečný výkon pro moje cíle, tak jsme toho nechal. celkově chci říct že z fyzikálního hlediska je telekineze, pyrokineze, geokineze atd atd možná. Vysvětluju to takhle. Mozek se skládá z neuronů, která vysílají elektrické impulsy v mozku do končetin jiné části mozku atd. No a každý vodič který je pod proudem jakkoliv velikým vyvolává kolem sebe elektromagnetické pole které ovlivňuje elektrony a spiny v jiných materiálech. Tedy když se člověk soustředí vyvolává větší koncentraci elektronů v mozku a tím i silnější elektromagnetické pole a když člověk dokáže usměrnit to pole směrem kterým chce tak dokáže manipulovat s lehkými předměty na určitou vzdálenost. takže Já si myslím že Telekineze je možná, ale že lidi neumí to pole posílit a usměrnit tak proto to nemá něáký výsledky.
Všechno co se dá Fyzikálně vysvětlit tomu se přikláním.
Janovi (Martin, 14. 01. 2011 23:39)
Martinovi (Jan, 14. 01. 2011 13:05)
pro Saty (Martin, 07. 01. 2011 22:58)
ač jsme anonymní, je na místě být slušný a zachovávat úctu ke svým virtuálním přátelům. Ne jak na jistých stránkách o konci světa v r. 2012, kde se scházejí psychopati tvrdící že měsíc je dutý a je v něm generátor. At' je tam třeba skladiště s ponožkama! To je mi jedno. Ale zkus jim něco říct!
Jsou taky stránky s vlkodlakama. No, ti jsou vážně na svěrací kazajku. S těmi si normální člověk psát nemůže!
A máš pravdu že s kamarádama se kterýma se v občanském životě setkáváme, si o jiné dimenzi nebo o duchařině popovídat jaksi nelze.
Za pár týdnů budu dost časově zaneprázdněn, psát nebudu tak často, ale budu se snažit aspon' občas o nějaký komentář...
pro Devadeva (Saty, 07. 01. 2011 21:00)
Martinovi (Saty, 07. 01. 2011 20:55)
i bych verila (ratka, 07. 01. 2011 16:46)
reakce (devadeva, 07. 01. 2011 11:32)
Slovo dimenze se pouziva i pro oblasti existence ("nase, jina dimenze"). I v nasi dimenzi/svete existuji ruzna prostredi odpovidajici zakladnim zivlum - zeme, voda, ohen, vzduch a eter. V sanskritu je pro dimenzi slovo "loka". Kazda se po fyzikalni strance lisi, ma ruzne druhy obyvatel a take cas v nich probiha ruzne rychle. Cim vyssi bytost, tim vetsi ma pristup do ruznych lok. Pred ocima obyvatel dane loky se muze objevovat a mizet a muze byt jimi tedy povazovana za "nadprirozenou". Existuji stale a obcasne mezidimenzionalni portaly, brany, pruchozi mista.
Staroindicke prameny popisuji i moderni koncept multiverza (nejspis byl odtamtud prevzat).
Pro Saty (Martin, 07. 01. 2011 00:52)
Jsme živí lidé, každý je připojen na net odněkud.
Ale ještě jedno tu je: jsme všichni svým způsobem imaginární, neskuteční, skrýváme se jeden před druhým.
Děláme to pro svoji bezpečnost? Bojíme se jeden druhého? Jsme ve skutečnosti jiní než se zde zdáme být? Co jsme vlastně zač?
Já osobně se doopravdy jmenuji Martin, ale podle toho mne nikdo nenajde. Co jsem dřív psal je pravda, ale nikdy bych sem nenapsal svoji skutečnou indentifikaci. Ani příjmení. Ty se také jistě nejmenuješ Satanka.
Všiml jsem si že mnozí lidé na netu ze sebe dělají to, čím zřejmě chtěli být - a nejsou. A ten únik z reality do ,,svého" světa podle svých představ jim
působí ulehčení. Nevidím v tom nic špatného, ale všichni zde jsme nic než fantom, vidina, neskutečno.
Anonymita nám dovoluje říct druhému co chceme, někteří jdou až za hranice jistých mezí.
Tak tedy milí duchové! Tvrd'ák duch Bandy je mi smpatickej tím že klade odpor. Já do tohoto povídání nedávám emoce, je to krácení chvíle, zajímavost, duchařina!
A jdu spát! je pozdě! Duchové...
pro Martina a Redhita (Saty, 06. 01. 2011 22:12)
Bandy (Saty, 06. 01. 2011 22:02)
"Začal hon na čtvrtou dimenzi
Vědci předpokládají, že gravitace je oslabována únikem do dalších dimenzí. Teorii chtějí nyní ověřit experimentem. Chystají se potvrdit existenci skrytých prostorových dimenzí, plánují experimentálně dokázat kosmologický model, podle něhož je náš svět, vesmír, ponořen v ještě mohutnějším kosmu s jednou prostorovou dimenzí navíc - se čtvrtou dimenzí.
Nyní se podívejme na jiný experiment, který má ověřit předpovědi superstrunové/M-teorie o kterou se kosmologický model opíral. Půjde o experiment, kterým se vědci pokusí mimo jiné zjistit únik gravitace do dodatečných prostorových rozměrů.
Chystaný projekt má odhalit skryté prostorové rozměry a otestovat alternativní teorii gravitace. Nová studie publikovaná dvěma fyziky z Indie a Ukrajiny obsahuje recept, jak prověřit jedny z nejelegantnějších fyzikálních teorií.
Ať už superstrunová teorie, nebo ještě majestátnější M-teorie, v kterých fyzici splétají do jednoho konzistentního celku všechny fundamentální síly světa a vlastnosti hmoty, si žádají existenci více než tří známých rozměrů. Krom toho předpovídají, že gravitace — ta nejslabší fundamentální síla — není slabá „od přírody“, nýbrž že její „vetchost“ je způsobena jejím únikem právě do dodatečných prostorových rozměrů.
Dokazují svědectví lidí, že existuje i pátý rozměr, jak předpokládají vědci?
Je možné skočit do jiného vesmíru? Zážitky těch, kteří se v něm zřejmě nechtěně octli a opět se vrátili, přinášejí fascinující odhalení. Jak je možné, aby se člověk přenesl v nulovém čase stovky kilometrů daleko? Tyto na pohled šílené případy naznačují, že existuje ještě jiný, zcela odlišný svět, který existuje současně s tím naším. Dělíme se s ním o prostor a přece je oddělený neviditelnou, ale pevnou bariérou, která se z nevysvětlitelných důvodů občas prolomí? Můžeme do onoho světa vidět? Mohou jeho obyvatelé vidět nás? Lze do něj vstoupit? Jsou pohřešovaní lidé ti, kteří tam zůstali? A zjevení nejpodivnějších bytostí pozorovatelé ze světa za oponou?
Může se to stát i vám!
Na tomto místě, právě tam, kde teď sedíte, existuje možná úplně jiný svět. Je tu současně s tím naším, neobývá jiný prostor, a přece ho nevidíme. Paralelní svět. Myšlenka, která fascinuje příznivce vědeckofantastické literatury i samotné vědce. Jestliže neexistuje pevný prostor a jestliže prostor, čas i gravitace jsou jen rozličné tváře jediného, jak navrhuje Einstein, co je vlastně skutečné, co už se stalo a co se teprve odehraje? A kde se to děje? Podle Einsteinovy teorie relativity to není tak jasné. Co když vše existuje zároveň a my se stále díváme jen na některou část této věčné skutečnosti? Kvantoví fyzici, šílené případy z celého světa a zkušenosti lidí, kteří nikdy neměli úmysl podstoupit takové bláznivé dobrodružství a přece se jim to stalo, nám naznačují, že vstoupit do „jiného světa“ nemusí být nesmysl. Že je to možné a že se vám to může stát právě tehdy, když to nejméně čekáte."
pro Bandy (Martin, 06. 01. 2011 21:30)
Duchové! Já je neviděl. Jsou lidé kteří tvrdí opak.
Kdybych v době před objevením elektřiny ukázal někomu
vodič pod napětím a řekl mu že ho to zabije když se toho dotkne, smál by se mi do té doby než by se toho dotknul. To že jsem něco nepoznal - to neznamená že to neexistuje. Jen tohle jsem chtěl říci...
Redhit (Bandy, 06. 01. 2011 01:39)
Martin (Bandy, 06. 01. 2011 01:28)
Martin (Bandy, 06. 01. 2011 01:27)
Duchové (Redhit, 23. 12. 2010 22:01)
Když se nám duchové můžou zjevit. můžeme cíti něáke pocity atd. tak světlo které se od nich odrazí tak přepíše svoji informaci atd tedy duchové nám poskytují informace. pocit to je taky změna jakákoliv změna v okolí buďto něáké vlny a záření můžeme brát jako informace, které nám duchové poskytují takže s eptátm. Můžu vyvolat ducha za účelem poznání nových vědomostí..Nemyslím o posmtrtném životě atd ale z toho co prožili. Např Vyvolám Einstaina a zeptám se ho na něco ohledně fyziky šlo by to?
???? (Martin, 18. 12. 2010 23:49)
stále myslím na pořekadlo,.. (fikus, 17. 12. 2010 18:48)
A potom mne zavedli k jejich slujím.
Martinovi (fikus, 17. 12. 2010 16:08)
Neexistují.
Jenom někdy, po nocích mne vzpomínky vyvolají duchy.
Obrazy lidí, činů dávno zmizelých v čase.
Obrazy krajin, věcí.
komentář (Martin, 04. 12. 2010 15:41)
Kdysi jsem měl chalupu na Vysočině, tam také nádherně straší! Ale mně se strašidla jaksi vyhýbají. Nevím proč.
Stále to mám jen z druhé ruky. Ale nerad bych si nějak ,,naběhnul."
Slyšel jsem že člověka může prý jakési temno, či koncentrované zlo, dokonce i zabít??! Nicméně, zatím nemám důvod k obavám...
Martinovi (Saty, 03. 12. 2010 09:05)
>Martin (devadeva, 03. 12. 2010 07:46)
Na Zapade se z provadeni lidi po mistech, kde strasi, stal byznys. Da se i prespat v takovychto hotelech, za mastnou cenu samozrejme. :) Divim se, ze k nam toto podnikani dosud nedorazilo, kdyz je Amerika nas vzor.
devadeva (Martin, 02. 12. 2010 23:02)
Že straší ve staré barabizně? A ještě k tomu po spiritistech?
Četl jsem ,,Po stpách divokého západu" a tam
popisují jak nádherně straší v rozvalinách budov
starých hraničních městeček v USA, jel bych tam rád za osobním prožitkem, ale je to trochu z ruky...
reakce (devadeva, 01. 12. 2010 14:23)
Martin: Celkem typicke.
Lidi, lidi lidi! (Martin, 30. 11. 2010 23:26)
vrzání schodiště na půdu a nejrozličnější strašení! Jednou mi známý vyprávěl historku o lidech, kteří si koupili starý dřevěný domek a tam se děly věci! V noci jim prý třískaly v kuchyni pokličky na hrncích, na chodbičce za dveřmi se ozývaly kroky tak, že se děsně báli a nemohli spát.
Bylo to v Bystřici nad Olší, dole u řeky, kolem roku 1965.
Vyděšení majitelé se začali zajímat o to, kdo byli původní obyvatelé. A prý se zjistilo že to byli spiritisti a v domku pořádali celá léta své seance.
Jelikož lidi mají rádi senzace, možná že bylo něco přibarveno. Ale muselo se tam asi něco dít, byl tam prý pak i kněz u nich na návštěvě a modlili se o to aby to zmizelo. Co se pak dělo dál nevím, ten domek tam již dávno nestojí, ale pověst zůstala...
Bandy (ratka, 30. 11. 2010 15:18)
uplne stejne to funguje kdyz tomu uverim sama.
teda takhle si vysvetluju ze nekomu naskoci na hube opar jenom kdyz mu reknes ze z ty sklenice nekdo pil (a nepil z ni nikdo) to fyzicke se projevi skrzeva psychicke. ale to jsem psala i nekde jinde. jak si rikal ze nemam opakovat po jinych. ale tohle jsem fakt videla na vlastni oci. nevymyslim si.
Saty (Bandy, 30. 11. 2010 03:40)
Cílem mého povídání je, aby vnučka nedostala špatnou známku z fyziky. Chodí sem číst taky.
Saty.. (mimiane, 26. 11. 2010 23:55)
pro devadeva (Saty, 25. 11. 2010 10:41)
Martinovi (Saty, 25. 11. 2010 10:29)
skepticismus (devadeva, 25. 11. 2010 09:05)
Skepticke paradigma je takove, ze si clovek vytvori nazor a odmita vse, co s nim neni v souladu. Kdyz je s tim osobne konfrontovan, strci hlavu do pisku. Proste _nechce_ videt.
Nazorny priklad je mezi 13:36-15:45 minutou dokumentu Fastwalkers na http://topdocumentaryfilms.com Dopravni letadlo se setkalo s UFO, mensi kolize, elektronika zmatena. Jeden z pilotu se sel podivat na cestujici, vsichni byli na jedne strane a pozorovali UFO. Zeptal se jednoho z nich, doktora-skeptika, ktereho znal: 'Videl jste to?' Doktor odpovedel charakteristicky:
'Ano, byl to letajici talir. Nedival jsem se na nej, v tyto veci neverim.'
Pro Saty (Martin, 23. 11. 2010 22:36)
Do jihlavského podzemí bych se rád podíval, ale ne se skupinou turistů s fot'ákem na břiše! A nevím zda to bude možné.
Vím z televize že Motl prahnul po reportáži která
mu zvýší jeho image, že tam snad i nějaký stín natočil atp., nevím však není-li to zmanipulované
ve prospěch jeho reportáže.
Vyfotit ,,ducha" snad ani nelze, nebot' jak jsem kdesi četl, vidina je jen ovlivnění mozku toho kdo to vidí, ve skutečnosti tam není nic, je to jen přelud, mámení, výtvor dojmu obrazu, vzniklého uvnitř mozku člověka.A věřil bych že může vzniknout
na podnět čehosi zvenčí, něčeho co je třeba v tom podzemí.
Ale jakýsi doopravdický duch, poskakující kolem...,
no, kdo neuvidí (nenatočí a nenafotí), neuvěří.
Zatím dobrou noc, Saty...
pro Martina (Saty, 23. 11. 2010 10:11)
Pro Saty (Martin, 22. 11. 2010 22:01)
Rád se účastním rozhovorů o podobných věcech,
rád čtu podobnou literaturu.
Jenže všední život jakkoli by byl pestrý - alespon' u mne postrádá jasný a hmatatelný zážitek jako je
telekinéze, zjevení, a podobné fenomény.
Není se tedy čemu divit že jsem jský jsem...
pro Martina (Saty, 23. 11. 2010 10:11)
Pro Saty (Martin, 22. 11. 2010 22:01)
Rád se účastním rozhovorů o podobných věcech,
rád čtu podobnou literaturu.
Jenže všední život jakkoli by byl pestrý - alespon' u mne postrádá jasný a hmatatelný zážitek jako je
telekinéze, zjevení, a podobné fenomény.
Není se tedy čemu divit že jsem jský jsem...
pro Martina (Saty, 21. 11. 2010 21:43)
Co si myslím (Martin, 21. 11. 2010 00:38)
Až nějakého ,,ducha" uvidím na vlastní oči a to důkladně, ne že se mi tam snad něco mihne, tak potom začnu věřit na duchy! Duch by mne nikterak nevyděsil, dnes máme jiná strašidla, jako je npř.: napadení, nehoda, exekutor, rakovina...
Ale fotky jsou to hezké, rád se podívám, rád si o tom i popovídám, avšak kdesi hluboko v sobě se nemohu ubránit skepsi...
pro Lukáše (Saty, 18. 11. 2010 14:20)
Pro Saty (Lukáš, 18. 11. 2010 13:31)
fiku (ratka, 09. 11. 2010 12:36)
geniální myšlenka Ratko (fikus, 09. 11. 2010 02:18)
ach ženy,... (fikus, 09. 11. 2010 02:16)
Několikrát jsem se přesvědčil, že pro mne osobně není nic takového, jako poslední cesta, rozžehnání se se životem a tedy: připravit se na odchod. Zvláštní nasládlý pach mrtvého masa,...no to je pro tu kryptu na Kapucínáku? Snad ne, ledaže by tam někoho čerstvě zabili anebo vytekla lednička s mrtvým králíkem,...:-)
Jednu chvíli jsem žil, další chvíli jsem byl skoro mrtvej a další chvíli jsem zase žil, takže se v tom nepihnám. Žiju a co je důležitější? Pohled na kosti a lebky dávno zemřelých se mnou nic nedělá, snad jen pozastavení nad myšlenkou, že jsme někým a něčím pouze za života a potom je to jedno.
Nerouhám se, jen chci říci, že mne nebude nijak zvlášt s... když natáhnu ráfky. Co jsem potřeboval o životě vědět, jsem se dozvěděl a od nedávna si vážím každého dne navíc. Bez mystiky, racionální pohled na příčinu a důsledek.
u kapucinu (ratka, 08. 11. 2010 21:28)
pro Mimi a Ratku (Saty, 08. 11. 2010 20:23)
Radko, v žádném případě jsem nemyslela jiný vesmír. Astrální bytosti jsou tu přece s námi, tou druhou stranou jsem myslela zeď, která dělí ty dva světy.
V Kapucínské kryptě jsem nebyla, ale v Kostnici v Sedlci u Kutné hory. Takový myšlenky jako tebe mě vůbec ale nenapadaly, já spíš přemýšlela, že ten mnich, nebo kněz, teď už nevím, kterej vařil lidský kosti aby z nich pak vyzdobil kapli, musel bejt asi trochu ujetej, protože normální člověk by asi na to neměl. Mě se to zdálo bejt morbidní. Místo aby ty ostatky zůstaly pohřbené, staly se z nich lustry, lampičky a dekorace kaple. Nevím, každej to bere jinak, hodně lidem se to zase líbí.
ratce (mimiane, 08. 11. 2010 20:14)
Hm, to by se dalo, jen znát ten pravý čas,viď ;-) málokomu se to povede, někdo už ani nestačí zereagovat, že bylo hezký odpoledne. Ale bezesrandy... s plným vědomím, by se mě stejně nechtělo.
vztah k smrti (ratka, 08. 11. 2010 17:38)
mrtvi (ratka, 08. 11. 2010 17:36)
to co me ale dost vzalo byla Kapucinska krypta v Brne. Urcite vetsina z vas tam byla. Mrtvi lide at knezi nebo kralove jen tak ulozeni na zemi, castecne rozlozeni. pytle kosti a lebek. nabadava a moudra slova k zivym. ze takhle skonci vsichni.
zvlastni nasladly pach mrtveho masa.
reknu VAm ze jsme tam byla dost dlouho. precetla jsem si moudra, zamyslala jsem se nad svym zivotem, prohlidla si mrtve, precetla neco o jejich zivote, predstavila si jak zili a co delali a pak vysla ven. A zhluboka se nadechla.
Dycham, ziju. Az prestanu dychat tak se necham spalit.
Saty (mimiane, 08. 11. 2010 17:11)
bojím bojím,.. (fikus, 08. 11. 2010 15:02)
SAty (ratka, 08. 11. 2010 14:35)
Klaudii (Saty, 08. 11. 2010 09:58)
Saty (2klaudie, 07. 11. 2010 22:37)
Jo a takový divný pocit mám i když jdu kolem těch hřbitovů... musím říct, že tam nechodím... nemusím kolem nich :-)).
Klaudii (Saty, 07. 11. 2010 21:58)
Vzkaz pro Mistra (Saty, 07. 11. 2010 21:52)
Ratce (Saty, 07. 11. 2010 21:47)
duchové (2klaudie, 07. 11. 2010 07:51)
duchové (2Klaudie, 07. 11. 2010 07:49)
To co se děje v tom Machově je pro naprostou většinu lidí nepochopitelné a navíc je to psáno v Deníku, což není zrovna typický bulvár, takže je hodně lidí, hlavně tady z regionu, kteří fakt nevědí co si myslet. Navíc nějaké to zjevení by se určitě našlo i jinde.
Ale musím připomenout. policko jako takové je už vlastně oblast pískovcových skal, celá tahle oblast za Hronovem je oblastí tenktonického zlomu, v Náchodě i sousední polské Kudowe vyvěrá množství minerálních pramenů. Na policku a broumovsku tedy v místě pískovcových skal je vleké množství podzemních jezer s velmi kvalitní pitnou vodou, často tu jsou pozorována i seizmology změřena chvění země. Jo a víještě zajímavost... taky na policko spadl meteorit a našel se zachovalý, takže posloužil vědcům jako studijní materiál, nyní je v muzeu.
Saty (ratka, 05. 11. 2010 23:09)
Ratce (Saty, 05. 11. 2010 23:01)
SAty (ratka, 05. 11. 2010 22:57)
treba se ta energie bude dat zmerit.
ja sama pro sebe doufam, ze se po smrti dostanu nekam jinam :o)) ze tady nebudu delat strasidlo.
rikala mi kamaradka, ktera se zabyva temito fenomeny ze je velmi dulezite se behem zivota zbavit strachu abychom mohli umirat v klidu. Pak mame temer jistotu ze tady strasit nebudeme.
pro Klaudii (Saty, 05. 11. 2010 10:54)
pro MImi (Saty, 05. 11. 2010 10:46)
duchové (2klaudie, 04. 11. 2010 21:39)
Fakt zvláštní.
mimi (ratka, 04. 11. 2010 20:27)
šepot (roni, 04. 11. 2010 19:26)
malinký dodatek k 27. 10. 2010 02:42) (mimiane, 03. 11. 2010 13:48)
A tak si myslím, že věci se opravdu nedějí jen tak.
pro Bennera a Grespo (Saty, 01. 11. 2010 09:41)
Socha za městem (Benner, 31. 10. 2010 11:14)
Dědeček (Crespo, 31. 10. 2010 11:02)
Byly prázdniny a já s dvěma kamarády se jel projet na kolech kolem řeky až na vyhaslou starou sopku Hončovou hůrku.Chvíli jsme tam jen tak seděli a bavily se.Měl jsem tenkrát jeden den starý mobil a tak jsem si řekl že si nafotím krajinu.Sešli jsme o kousek níže a já fotil.Potom jsem si vyfotil i oblohu a na jedné fotce se mi něco nezdálo.Jakoby tam něco bylo.Přehodil jsem to v mobilu do negativu a objevil jsem tvář.Nevím jestli to byla tvář ani komu patřila ale připomínala mi mého dědu.Nebyl jsem sám kdo to viděl i kamarádi mi to potvrdily že tam něco je něco jako tvář.No nedalo mi to spát a s mým nejlepším kamarádem jsme to u mě doma hodily do PC a vytiskly v negativu i normálně.Porovnávali jsme to ale bylo už pozdě tak kamarád odešel.Já dal vytisklé fotky do šuplíku ve stolu a šel jsem se najíst umýt a spát.Moje matka šla do hospody za kamarádkami a já zůstal se psem sám doma.Asi v jednu ráno mě probudil štěkot psa u mé postele.Díval se na okno a pořád štěkal.Nemohl jsem ho uklidnit tak jsem ho trochu propleskal a strčil jsem ho k nohám pod peřinu.Ráno jsem se probral a šel si vyčistit zuby.Matka byla asi dost opilá protože spala v šatech a nic si nepamatovala.No chtěl jsem se podívat ještě jednou na ty fotky které jsme předchozí den vytiskly ale v šuplíku nebyly.Nebyly nikde v bytě.Hledal jsem je dva dny ale byly prostě pryč.Ani v koši prostě nikde.Napadlo mě že by je pes sežral ale nemohl to být on protože šuplík byl zavřený.Matka si nic nepamatovala.Dodnes jsem ty fotky nenašel, mobil mi po týdnu asi zkratoval či co protože paměťovka byla spálená nevím jak si to vysvětlit ale je to divné nebo snad ne ?
Nevím čím to...... (mimiane, 27. 10. 2010 02:42)
Vracím se k počítači.
Ozve se rána a ze zdi padá provazová chrastící ryba, na který si kočičáci brousí drábky, aniž by byli, vůbec v její blízkosti.
Zkouším postavit sklenku na tužku, ale ať se snažím sebevíc, drží a má perfektní stabilitu, tudíž nechápu,
nechápu taky, proč se mi převrátila svíčka, asi dvacet pět centimetrů vysoká, který jsem se možná jen dotkla, snad deci vosku, na stole i klávesnici,........ než jsem stačila, tenhle bordel zmírnit, mám jí tam znovu,vosk mi zalil klávesy na trvalo, celou pravou stranu, zítra asi koupím jinou, jen nechápu, ani jsem se jí nedotkla, navíc stojí na talířku, úplně přilepená, takže zvrhnout jí, je skoro nemožný.....Kašlu na to, jdu spát, doufám, že se mnou nespadne postel........
FAQ (devadeva, 21. 10. 2010 17:10)
pro Luciuse (Saty, 13. 09. 2010 23:21)
Mnoho zajímavého... (Lucius, 12. 09. 2010 01:37)
pro Mistra (Saty, 24. 08. 2010 08:47)
pro Mistra (Saty, 30. 07. 2010 15:17)
musel jsem se odstěhovat z domu (Mistr, 30. 07. 2010 11:56)
2Klaudie (pevasa, 29. 07. 2010 08:09)
pevasa (2Klaudie, 28. 07. 2010 13:05)
Satynko, (pevasa, 27. 07. 2010 20:33)
pro Pevasu (Saty, 27. 07. 2010 19:24)
Jen ten krátký úryvek naznačuje, že to bude hodně zajímavé čtení. Zmiňuješ, že s nástupem digitálních fotoaparátů ubylo "duchů". Souhlas, ubylo fotek na kterých byl kaz. Co ale říct na to, když se "duchové" objeví i zde a dokonce v záznamech časosběrné kamery, kterou točil S. Motl a jeho štáb? Dám ti sem krátký úryvek:
Jsou skutečně věci mezi nebem a zemí. Není pravda to, že neexistují věci, které si neohmatáte. A třetí premisa je, že jsou věci, které je třeba vnímat s pokorou, nepřeceňovat je, ale zároveň se jim nevysmívat!!!
Knihu jsem si objednala a čekám, že mi zítra, nebo pozítří přijde, pak povím víc.
Duchové (pevasa, 27. 07. 2010 17:54)
Mnoho "vidění", asi většina, je ale falešná. Jsou v tom různé snahy o zviditelnění, zvýšení návštěvnosti kostelů a pod. Tak mi připadá i to Suchodolské zjevení... Je nutné k tomuto fenomenu přistupovat asi jako k UFO. Je to cosi neznámé, neurčené. Nechť mne "vědci" odsoudí, ale oni nejsou všeznající. A jaká je to věda, když odmítá zkoumání těchto fenomenů...
Suchodoslké zjevení (2klaudie, 21. 07. 2010 23:58)
pro Ludviga (Saty, 01. 06. 2010 00:05)
ZÁHADA (petra, 31. 05. 2010 17:17)
mama (ludvig, 31. 05. 2010 13:48)
das.., (Bandy, 08. 04. 2010 14:45)
duch? (Kikiss , 04. 04. 2010 18:26)
duch (das.., 04. 04. 2010 16:56)
Děkuji Vám, dámy (Bandy, 27. 03. 2010 14:14)
Ratce (Saty, 20. 03. 2010 21:51)
Teď když je to tu černý na bílým, tak se přidávám, joooooooo, souhlas.:-DDDDDD
BAndy (ratka, 20. 03. 2010 21:37)
Alice (Bandy, 12. 03. 2010 23:09)
Duchové (Alice, 07. 03. 2010 17:58)
Vítej... (Vilda, 02. 03. 2010 16:52)
super (Aduš, 02. 03. 2010 11:32)
věřím na Duchy a Ufo!
pro Bandy (Saty, 23. 02. 2010 09:43)
Vildovi (Bandy, 22. 02. 2010 01:18)
pro Saty (Vilda, 19. 02. 2010 23:14)
jen tak (2Klaudie, 19. 02. 2010 23:10)
duchové (jen tak, 19. 02. 2010 22:59)
2klaudie (Bandy, 19. 02. 2010 22:52)
Bandy (2klaudie, 19. 02. 2010 22:34)
Saty (Bandy, 19. 02. 2010 22:06)
Ale když jsem si přečetl cos napsala Vildovi, vsadím se, že příští tsunami se bude jmenovat Satanka.
2Klaudie (Bandy, 19. 02. 2010 22:04)
smrt (2Klaudie, 19. 02. 2010 18:47)
pro Bandy (Saty, 19. 02. 2010 09:39)
pro Vildu (Saty, 19. 02. 2010 09:38)
Zeď – svět takový, jaký známe
Druhá dlaň – touha po poznání
Tma – neznámo
Paprsek - záblesk poznání
Světlo - naplnění
Dávala jsem si otázky, kde jsem a došla jsem k závěru, že jsem na 4 místě s tím, že ten záblesk byl krátkej, ale silnej. Můžeš mi říct na kterém stupínku stojíš ty?
Bandymu (Vilda, 18. 02. 2010 23:34)
Bandy (mimiane, 18. 02. 2010 17:41)
O naplnění (Bandy, 18. 02. 2010 01:17)
"Já ti ho tam našroubuji,
já ti ho tam dám..."
To je taky naplnění.
Jojo... (Vilda, 13. 02. 2010 20:45)
Pro Vildu i ostatní (mimiane, 13. 02. 2010 16:47)
Ratka se pěkně rozjela s tou smrtí, no co, umřem přeci všichni, dřív, nebo pozdějc, takže hlavu vzhůru a úsměv........... Je to uklidňující :-)
Ale mě se umírat ještě nechce, zeď už dávno není tak pevná co bývala a já opustila ohmatané a známé kamínky, co hladily mé dlaně, prošmátrala se oběma rukama tmou, s paprskem poznání, víry, té Své, si stále pohrávám a možná, pak přijde smrt, ta obyčejná, pro všecky stejná a přesto
úplně jiná,než by být mohla? Může se změnit jak mávnutí proutkem, že jsme došli k cíli? Světlu? Naplnění?
Otázkou pro mě zůstává, co je to naplnění? Mám takový pocit, že pro každého to slovo má jiný význam. Věřícího i nevěřícího. Pro každýho zvlášť..... Co vy na to?
2klaudie (Bandy , 13. 02. 2010 12:47)
prijde mi (ratka, 12. 02. 2010 09:53)
Kdyz nam ale konecne dojde (kazdemu driv nebo pozdeji) ze totez ceak i na nas. Ze tim ze jsme se narodili tak museme i umrit, strach z nas spadne. Ceho bychom se bali? Dyt uz stejne vim ze smrt si nas odnese. je to jen otazka casu. A co je cas? Jen posloupnost zmen. TAkze ta zmenauz v nas je. Uz jsme prakticky mrtvi, jen o tomjeste nevime protoze tuhle zmenu nam nas cas jeste nevymeril. Ale uz je dana.
Takze hlavu vzhuru a usmev :o)) Neplaste se zbytecne, nic se vam nemuze stat. Akorat umrit. A to umreme stejne vsichni.
Pro všechny (Vilda, 11. 02. 2010 22:31)
Neměl bych to dělat, ale raději k tomu napíšu pár vysvětlivek. Trošku tím poškodím celkový dojem, ale pochopit ten text je důležitější :)
Zeď – svět takový, jaký známe
Druhá dlaň – touha po poznání
Tma – neznámo
Paprsek - záblesk poznání
Světlo - naplnění
pro Bandyho (2klaudie, 11. 02. 2010 21:07)
pro Vildu (2Klaudie, 11. 02. 2010 20:58)
Příběhy (Vilda, 11. 02. 2010 00:55)
2klaudie (Bandy, 11. 02. 2010 00:16)
Kamarádka (2Klaudie, 10. 02. 2010 09:47)
K té mé kamarádce. (Bandy, 09. 02. 2010 22:18)
BAndy (ratka, 09. 02. 2010 19:09)
ja si zase myslim (ratka, 09. 02. 2010 19:04)
mam podobny problem, ze vycicham pritomnost lidi za dvermi nebo za mymi zady a zacnu nevhodne a neprozretelne o nich mluvit nebo dokonce vtipkovat. Nakonec je z toho ostuda. Ale zvykla jsem si.
Bandy (2Klaudie, 09. 02. 2010 10:04)
pro Bandy (Saty, 09. 02. 2010 00:55)
Asi se znemožním. (Bandy , 09. 02. 2010 00:14)
Má přítelkyně, prodavačka(vykáme si)proto, že se již dlouho známe, vodil jsem k ní dceru na chlebíčky ráno. na zákusek večer a sebe na lahváče, mě požádala, abych na toho lahváče chodil až večer, kdy se tam schází divní zákazníci. Tak jsem se stal bodyguardem bez úvazku, jen tak zkamarádství. No a ta paní se z ničeho nic, hned po Vánocích rozpovídala o svém prvním manželovi. Nikdy předtím o něm nemluvila. Spíš o otcích svých dětí.Jenže to nebyla epizoda, ty hovory o něm se nějak množili a mně to nepřipadalo nepřirozené. Bral jsem to jako nové téma k rozhovoru. Až do včerejška.To její kamarádka, přišla s větou:"Kdyby ses nerozvedla, tak jsi vdova." Ten chlap 30. prosince zemřel.A já jsem na rozpacích.
Já sice chápu že se ti líbí Cimrmanoviny, ale uvaž ze nemusíme bejt všichni tak kultůrně vzdělaní, abychom hned poznali fráze z Cimrmana či nějakého klasika.
Já se například honosím s tím že nechodím do divadla ani na operu. Divadlo mám v práci když pozoruji nenápadně své zaměstnance a operu vyslechnu v čekárně u zubaře přes dveře z ordinace!
Vždyd' i na tom jevišti opernímu zpěvákovi nerozumíš ani slovo!
Abych nevypadal zas tak nekulturně prohlašuji že jsem v divadle jednou byl, ale usnul jsem a nemohli mne probudit.Co hráli, toho jsem byl ušetřen.
Jsem zanícenej odpůrce kulturních akcí.