Pár sentencí od Wericha
(Bandy, 6. 7. 2011 21:12)Kde blb, tam nebezpečno.
Nad blbostí nejde vyhrát. Nikdy se však proti ni nesmí přestat bojovat.
Pařez zůstane pařezem, blb blbem,
Pro méně znalé : sentence = věta.
Saty
(ezi, 6. 7. 2011 21:11)nediv se Saty, jsem nevyrovnaná a nervově labilní a očekávám, že si ze mně každý sedne na zadek
Gabriele,
(ezi, 6. 7. 2011 21:08)takže asi nevíš co je arogance, protože jsem inteligentní a ty máš tak iq tykve a ještě si na tom zakládáš a hraješ tu na city ostatním, dej mi pokoj, chudinko týraná s osmi diopriema, ten, kdo je nevyrovnaný jsi jenom ty, ten, kdo je drzý a arogantní jsi jenom ty, tvoje kecy tady jsou výplodem chorobné mysli, ženuško moje milovaná oslovuje svoji ženu jen manžel debil, a vzhledem k tomu co tu předvádíš, jsi ho jinde poznat nemohla jak ve speciální škole, kterou jsi asi nedokončila, kvůli tomu, že má někdo osm dioptrií nemusí být tupec, jsou lidé slepí, kteří vystudovali vysokou školu a neskuhrají si, a podlézáš tu zcela viditelně ty, a co bys ode mne čekala a nečekala to je mi zcela ukradené, že jsi s životem spokojená se vůbec nedivím, to je totiž každý jednoduchý tvor, třeba i opice v zoo, ale zas nechci ubohou opici urazit a srovnávat ji s tebou...tak tohle je arogance, tohle je nervová labilita, která mne postihla v souvislosti s tebou, jsi blbka a nic jiného, myslela jsem si, že se tu předvádí pubertální šestnáctka a ty chyby snad dělá naschvál, ale když jsem zjistila, že je ti třicetosm tak jsem šla k zemi, to tedy doopravdy, a jestli ti tyhle neomalenosti ostatní tolerují, tak já ne...stačilo ti a stačí fakt málo a je to zjevně vidět na tvé mentalitě, měla bys zavčas vyhledat speciální pomoc, jestliže tvoje dítko je jak popisuješ a ty poukazuješ na to, že vědomosti nejsou dílem učitele, ale rodiče, tak to opravdu začínám věřit na zázraky...tak a co dál ke mně máš, můžeš se do mě pustit, do nevyrovnané a labilní holky se ti bude navážet dobře ne?
bandy bandy.
(gabča, 6. 7. 2011 20:56)to by se ti líbilo co neboj dočkáš se nesmíš bejt tak hrrrrrr.
Gabča
(Bandy , 6. 7. 2011 20:31)Tak spokojena se svým životem ? Tak neopruzuj a vypadni.
ezi.
(gabča, 6. 7. 2011 20:25)pravda bolí co že tě vede k takové aroganci co.JÁ ZASE Z TEBE CÍTIM URČITÝ DRUH NEVIROVNANOSTI A NERVOVÉ LABILITY.ALE NA ZADEK SI Z TEBE FAKT NESEDNU.Ja na sobě nepotřebuji nijak pracovat a kvuli tobě si maturu dělat určitě nebudu. Já sem se svím životem spokojená právě protože nemám potřebu nikomu podlézati nebo si něco dokazovati.ANI NEVÍŠ JAK SEM RÁDA ŽE JSI SE TAKHLE PROJEVILA NIC JINÉHO JSEM ANI NEČEKALA.MĚJ SE KRÁSNĚ PŘEJI TI JEN TO NEJLEPŠÍ.
milá Saty
(ezi, 6. 7. 2011 19:23)omlouvám se ti, ale já to už musela napsat, všechno má své meze i blbost
ezi
Gabrielo
(ezi, 6. 7. 2011 19:22)tak to už snad přeháníš, jsi vztahovačná a ufňukaná a jen se hájíš jaké jsi měla dětsví, raději se sebou zkus něco dělat a přestaň se omlouvat tím, jak ti všichni ublížili a ubližují, budeš se možná divit, ale nejsem kantorka, ty děti jsou moje děti, celkem osm jsem jich vychovala, ne všechny porodila, ale o tom to není, já si nestěžuji, všechny jsem je chtěla i ty další a další, které ke mně přišly už velké a jen setrvaly, než se mohly vrátit do svých rodin, víš, on to nikdo nemá lehké, ale každý prostě neskuhrá...tohle bych nikdy nenapsala, kdybys už přestala se navážet, kdo sakra řekl, že jsi nepřečetla žádnou knihu?napsala jsi jasně, že se nerodíme s inteligencí, přečti si to po sobě, ovšem, jestli to zvládneš, protože jsi prostě nejen nevzdělaná v českém jazyce, ale i dost už neomalená, já nejsem žádná náctiletá holka, abych si zase nechala všechno líbit...já jsem se totiž zřejmě narodila dost inteligentní, abych pochopila to, o čem ty tady píšeš a taky dost na to, abych si inteligenci nepletla s mentalitou a ještě se tím oháněla, a o životě toho vím mnoho, to mi věř...
saty už sem část vepsala do kategorie sny.
(gabča, 6. 7. 2011 15:40)
ezi
(gabča, 6. 7. 2011 11:13)Ty si myslíš že jsem nikdy nepřečetla žádnou knihu.hohoho pleteš se.Ty jsi kantorka když si měla pět disgraf.a disgle...dobře udělaly maturity ale to nmusela být zásluha jen učitele ale i rodiču.Hlavně rodiču jaktože když já sem podle vás dvou tak neinteligentní a nezralá se moje dítko dobře učí sportuje a nechlastá nechodí kouřit za školu a má uctu k dospělím .Ato co sem napsala že se rodíme z inteligencí že to není v knihách tak si mě prostě nepochopila.Tak to napíšu jinak správněji rodíme se každý z nějakou mentalitou.JÁ MUŽU PŘEČÍST NEJAKOU KNIHU A ŘEKNU SI JO TAK TO OPRAVDU JE TAK BYCH MĚLA ŽÍT TADY JE TO NAPSÁNO . ALE TVUJ ŽIVOT TI UKÁŽE NĚCO UPLNĚ JINÉHO.
Bandymu
(ezi, 6. 7. 2011 10:00)není zas tak nutné všechno chápat Bandy...stačí to přijmout tak jak to je, ty víš, o čem mluvím ezi
Omlouvám se dámy
(Bandy, 5. 7. 2011 23:18)Nic jsem nepochopil.
pro Ezi
(Saty, 5. 7. 2011 21:10)Dobře to vím Ezi, tohle beru. Myslím, že jsi mne pochopila tak, jako já teď rozumím tobě. Už bysme to měly nechat na Gabče, slíbila něco o sobě napsat.:-)
pro Saty
(ezi, 5. 7. 2011 20:04)BANDY.BANDY Z INTELIGENCÍ SE RODÍME TU NÁM KNIHY NEDAJ cop. , především pak tehdy, když do nich nenahlédneme, tak nevím...psát a číst a psát a číst, ale to pak se musím poddat tomu, že mi někdo řekne, takhle ne...jinak o jakém zlepšení můžeme hovořit, ale to není na mně, jen chci, abys to viděla trochu tak jak já, kritika nebyla zlostí, byla jen konstatováním k zamyšlení... já měla pět disgrafiků a dislektiků a zvládli i maturity, takže jak bych vůbec mohla někoho soudit, sama jsem si tím prošla víc než kdokoliv jiný...není to tu literární web, přístě to přejdu s tolerancí...tak a o tom zaškatulkovaní, podle čeho jsi tohle usoudila, to by mne opravdu zajímalo, Gabrielu jsem nikam nezaškatulkovala, čtu ji jako čtu ostatní , proč ne a pokud bude příspěvek takový, že k němu budu mít co říci, udělám to...
a pokud budu vidět, že je třeba postavit se za kohokoliv, udělám to zase taky, to stejně víš ezi
pro Gabču
(Saty, 5. 7. 2011 19:48)Neměj strach že bysme se nepohodli, jsme docela parta a jsou to všechno skvělí lidičky a i když někdy nevidíme nějakou věc všichni stejně, dokážem vždycky najít společnou řeč. To co jsi napsala se mi moc líbí, je vidět, že tě hned tak něco neporazí a to je moc dobře.
pro všechny
(gabča, 5. 7. 2011 19:02)Hlavně se kvuli mé maličkosti mezi sebou nerozkmotřete každý má svou pravdu.A TO JE DOBŘE.Lidé sme ruzní naše priority sou také ruzné ten muj pravopis stojí za velký kuloví někdo na to bude alergickej a někdo kdo je na tom podobně se tim vubec nebude zatěžovat.Apak sou lidi tolerantní a ne jen to ale i z tou vrozenou inteligencí.SEM JAKÁ SEM SEM LIDSKÁ BYTOST
NIKOMU ZVÁS NECHCI UBLÍŽIT PROTOŽE TO BYCH UBLÍŽILA HLAVNĚ SAMA SOBĚ.JÁ SEM NA TOM LÉPE NEŽLI VY SEM JAKO OBRNĚNÝ TANK PO VŠEM ČÍM JSEM PROŠLA.KDYBYCH CHTĚLA MOHLA BYCH BÝT ZLÁ SPROSTÁ VULGARNÍ ALE PROTO JÁ SEM SE NENARODILA V TOM JE MÁ INTELIGENCE NÉ V ÍČKÁCH. A STEJNĚ VÁS UŠ MÁM RÁDA AT JE TO JAK JE TO .TO NEZMĚNÍTE UVNITŘ MÉHO JÁ URČITĚ NÉ.
Ratce
(Saty, 5. 7. 2011 18:34)U tebe jsou to jenom překlepy, gramatiku máš bezchybnou. Když se Gabča v psaní zlepší, vyhne se tak zbytečným dohadům a to nemyslím tady u nás, mi ji berem, ale aťpřijde kamkoliv, hrubek si vždycky někdo všimne. Určitě by to mělo vliv i na její sebevědomí. Už bych ji nechtěla řešit, spíš by měla psát to, co nám původně chtěla sdělit.
SAty i Ezi
(ratka, 5. 7. 2011 18:24)a myslite ze je to nutne? se nechat opravovat? proc?
taky si chyby neopravuju a ted uz me berete v pohode. porad je rozumet psanemu textu.
pro Ezi
(Saty, 5. 7. 2011 18:13)Neznám tě Ezi, nevím jak posuzuješ lidi, jen vím, že nejsi zlá a proto jsem se vás obou ptala, je tam na konci otazník. Napadlo mě to, když jsem četla jak Bandy psal, že by měl být rád člověk jako je Gabča, když mu někdo vůbec odpoví a tys napsala, že se nemá prezentovat na stránkách. Stačilo vám posoudit pár jejích vět s chybami a je zařazená ve škatulce..."s ní se nebavím" a Gabče doporučeno mlčet, nikam nepsat a šoupat nohama. Bandyho reakce znám a tak mě to vůbec nepřekvapilo, mockrát jsme se spolu sekli, ale v dobrým, vyříkali jsme si to a nikdy nebyla zlá krev, tvoje reakce mě trošičku překvapila. Myslím že mi dáš za pravdu, že naopak hodně psát a hlavně číst jak píšou ostatní, jí můžou pomoci gramatiku vylepšit. Kdyby tu byl literární web, tak by byla situace docela jiná a výtka namístě. To co jsi teď Gabče napsala, je pěkné a myslím si, že si to ráda přečte.
Saty,
(ezi, 5. 7. 2011 17:47)
chtěla bych se zeptat jak dlouho mne znáš, že můžeš napsat, že posuzuji lidi podle výše konta, vizáže, iq a hendikepu? A znáš mne vůbec?
Gabriele i ostatním
(ezi, 5. 7. 2011 17:27)četla jsem zpětně co jsem napsala a co mi G. odpověděla, vytkla jsem ji pravopis a to, jakým způsobem se vyjadřovala k Bandymu, a také jsem se vyjádřila k tomu, je člověk se rodí s daným iq, napsala bych to znovu...
Gabrilelu jsem nijak neponižovala, nijak neodsuzovala, nijak jsem nemávala tituly a svým vzděláním a nepovyšovala se, jak mi odpověděla, také jsem nebyla prostředníkem mezi ní a Bandym, to už vůbec ne, jen jsem řekla co si myslím o něm jako o člověku a to si myslím stále, určité věci z těch nadpřirozených umím posoudit a vytknout chyby v pravopise, živí mě, tak je to přirozené, a ne neodůvodněné, rada pro Gabrielu, ve wordu ti to automaticky chyby opraví, pak text zkopíruješ a vložíš sem, je to jednoduché, a neboj, já to také neměla jako dítě jednoduché a nemám ani teď, nejsi sama ezi
gabco
(ratka, 5. 7. 2011 16:25):o))
Gabče..
(Mimiane, 5. 7. 2011 15:15)
Na stránky chodím ráda, i když jsem spíše jen čtenářem, ale pokud mám potřebu, něco napsat, napíšu.
Nebudu psát, že by mě tvá íčka nechávala úplně klidnou, to ne, jen trochu evokujou, vždycky tak trochu jakoby odněkud,mne ťukne ta představa toho správnýho a pak vždycky zakroutím hlavou, usměju se a čtu dál. To je asi tak všechno.:-))
Důležitější je pro mne obsah toho, co chceš vyjádřit a musím přiznat, že tě docela ráda čtu, tak se nenech odradit, pokud se tu cítíš dobře a chceš něco sdělit, tak piš...:-)) Hezkej den..
Ratko.
(žena gabča, 5. 7. 2011 11:57)To je fakt Ratko máš recht.Včera sem stála venku v dešti a nachvilku se mi zastavil čas.Nato že nesvítilo sluníčko mě polil nádherný pocit z té překrásné zeleně a květu omívané deštěm.Myslím že slunce se nám už zas navrací i s tím krásným pocitem štěstí.
pro GAbču
(ratka, 5. 7. 2011 11:27)taky mivam tyhle pocity. ze nevim co jsem udelala "spatne", kdyz jsem jen tim co jsem a jaka jsem. a najednou zacnu premyslet: nebylo by lepsi kdybych se zacala pretvarovat a byla takova jakou me chteji ti druzi mit? jednodussi? pak mavnu rukou a tuhle mysleku si hned vyhodim z hlavy. nebylo. bylo by to jeste horsi. vyt tim co jsem je ten nejvetsi darek co si muzu dat. zustan takova jaka jsi.
ratka, 5. 7. 2011 11:01)
kdyz ale sledujes komunikaci Bandy a GAbca, nemuze ti ujit ze Gbca pracuje s BAndyho povysenosti mistrne. elegantne, s citem a na urovni vraci rany. je to fakt mistryne slova. preklepy nejsou dulezite, dulezite co se sdeluje. s jakym prehledem a eleganci.
pro Gabču
(Saty, 5. 7. 2011 10:51)Mě osobně tvůj pravopis nevadí, každý se občas nějaké té chyby, nebo překlepu dopustí, ale chtěla bych ti říct, že když píšeš něco veřejně, tak jdeš s kůží na trh. Nejen s obsahem, ale i s pravopisem a kdokoliv se k obojímu může vyjádřit. Oprávněnou kritiku je nutné přijmout, také jsem se to musela naučit. Mně jde ale daleko víc o to co chceš říct, takže klidně piš dál.
pro Bandy
(Saty, 5. 7. 2011 10:50)Nepohoršuju se tato, psala jsem, že mi z toho bylo trochu smutno. Vím, že tvoje výtka k pravopisu Gabči je oprávněná. Jednou jsi mi na básních napsal tohle: (Bandy, 5. 3. 2010 15:54)
"Vím co je empatie, česky vcítění. V některých případech se stává, že empatik i fyzicky pociťuje bolest toho druhého.To ovšem není tento případ. Nazval bych to spíš velkorysost."
Měl jsi pravdu, velkorysost je - bezpodmínečně přijmout člověka takového, jaký je. V tvojí reakci na Gabču jsem cítila jen povýšenost. Za ty roky už mě znáš, jiná prostě nebudu.
GAbco
(ratka, 5. 7. 2011 10:08)v tvych slovech je zakleta poezie a moudrost poznani. pokracuj prosim ve psani. ctu te s velkym zajmem a respektem.
GAbco
(ratka, 5. 7. 2011 10:08)v tvych slovech je zakleta poezie a moudrost poznani. pokracuj prosim ve psani. ctu te s velkym zajmem a respektem.
Saty
(Bandy, 5. 7. 2011 0:22)Není důvod se pohoršovat, Saty. Jsem zvyklý volit společnost, ve které se pohybuji. Kdybych chtěl hovořit s lidmi, co nerozumí ani polovině toho co říkám, navštěvoval bych jiný web. Něči nepovedené dětství není důvodem k ničemu. Není to ten, jehož duše by mne zajímala. Ať je jakákoliv. Aspoň ne tady. Přebujelé sebevědomí je typickým znakem doby. A lidí co nemají co říct kecají do všeho. Slova nejsou hnůj. Nekydají se vidlemi.
saty
(žena gabča, 5. 7. 2011 0:04)odale jestli souhlasíš se svímy přáteli že jsem nevihovující tak to pochopím. Od malička sem měla nosit brýle ale máma na to kašlala až ve třetí třídě sem je dostala díky babičce dojela se mnou na oční a tam jí seřvali za matku od první třídy si mysleli učitelé že sem dizlektik a dizgrafik a já zatim byla slepá 8 dioptrií.do třetí třídy totálně zanedbaná.Učitelé mě meli rádi byla sem hodný a poslušný děcko dokonce o mě říkaly že nejsem hloupá ale zanedbaná vždyt matka s odčínem měli stíhání za týrání dětí.sutte je né mě.
ezi
(žena gabča, 4. 7. 2011 23:31)EZI NEMUSÍŠ NÁM DĚLAT MLUVČÍHO PROSTŘEDNÍKA .BANDY TO ZVLÁDNE URČITĚ I BEZ TEBE.VŠAK SE NEBOJ JÁ SI TAKY V URČITÉM SMĚRU VĚŘIM BYLO BY HODNĚ SMUTNÉ KDYBI NÉ.MUŽETE SE NADEMNOU POVÍŠIT JAKÝM KOLI SPUSOBEM VAŠEMA DYPLOMAMA VAŠÍ MATURITOU MOŽNÁ KDYBICH NEMĚLA JEN STŘEDNÍ ODBORNÉ VZDĚLÁNÍ TAK BYCH BYLA TAKY TAK NAMACHROVANÁ.ALE AT SE KE MNE ZACHOVÁTE JAKKOLIV JE TO VAŠE ROZHODNUTÍ VAŠICH MOZKU.NÉ VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ MÉ.A JESTLI MOHU SATY JSOU TO TVÉ STRÁNKY CHTĚLA SEM TI NAPSAT JEŠTĚ NĚCO O MÍCH SNECHKTERÉ SE VYPLNILI.A O LIDECH ZKRZE NICHŽ SEM VIDĚLA SVĚTLO A DNES UŽ JSOU PO SMRTI.
Pro Ezi a Bandy
(Saty, 4. 7. 2011 23:05)Něco jsem sem napsala, ale když pak Bandymu napsala Gabča, tak jsem to smázla, protože jsem si myslela, že na něj sama reagovala dostatečně, i když opět se záplavou hrubek. Ano, vypovídá to o jejím vzdělání, ale nevypovídá to nic o její duši, proto mě u Gabči a vlastně u nikoho pravopisné chyby nevadí. Posuzujete člověka za to, že je třeba disgrafik a dislektik, nebo za to, že jeho IQ není dostatečně vysoké? Pak jste stejní jako ti, co posuzují lidi podle oblečení, výše konta, vizáže, včetně hendikapu. Je mi z toho trochu smutno.
Gabriele
(ezi, 4. 7. 2011 21:43)Snad se s jistou dávkou inteligence rodíme, ale mnoho pro sebe můžeme udělat sami. Záleží, zda chceme, a pokud ne, je to rozhodnutí každého jedince. Pokud jedinci postačí asi tak málo jako tobě, měl by být skromnější a neprezentovat se na oficiálních stránkách. Tvé zážitky jsou zajímané, ne však tajemné, o tom trochu vím. Nicméně nejsem tu od toho, jak píšeš, abych ti kázala, nebo přesvědčovala o opaku. Měj se hezky.
Jen...ten o kom píšeš, že si věří, ten si to může dovolit, znám ho už dost dlouho, a pokud se má rád, má se rád správně, je to skvělý člověk.
Kdyby chtěl, tak tě roznese na kopytech, jenže na to je příliš slušný.
Pro Bandyho.
(gabča, 4. 7. 2011 18:31)No tak se už nečerti bandy.Kdybich věděla dopředu že se tě tak dotknu na tvém jménu pro mne na takové maličkosti.Ale vem si zdravím selským rozumem víš co vše muže být odvozeno od slova bandy.Ty jako básník by si stím mohl neskutečně zapracovat z toho by šli snad i noví slova na nové předměty.No nic to sem zase odbočila ja se ti omlouvam za bandytu prostě si na mne v tu danou chvíli tak zapusobil.Píšeš že si mi chtěl jen poradit.Dobrá až budu potřebovat tvou radu tak se obrátím přímo na tebe vše má svuj čas pořád sme jen na začátku.Ty jsi v mích botách neprošel ani jednu míli životem proto nemužeš soudit mé pocity.Ale i kdyžsi myslíš že sem nevzdělanec kvuli mému pravopisu.TAK JÁ SE NA TEBE NEZLOBÍM.PROČ TAKY KAŽDÝ PŘECE NĚCO OVLÁDÁME A NĚCO NE.KUPŘÍKLADU MĚ VZDĚLANOST DÁNA NEBYLA JA MUSELA OD DĚCTVÍ MAKAT PROTOŽE MY BYLO OD DĚCTVÍ VKLÁDÁNO MOU MÁTI ŽE JÁ BUDU DOBRÁ JEN NA PRÁCI JÁ V JEDENÁCTI LETECH MUSELA STÁVAT VE 4 HODINY RÁNO STAHOVAT HNUJ KE KRAVÁM . TO VÍŠ ŽE BYCH SI RAČI PSALA DENÍČEK O KLUKÁCH A SKLÁDALA BÁSNĚ BANDY.BANDY Z INTELIGENCÍ SE RODÍME TU NÁM KNIHY NEDAJ A KDO MISLÍŠ ŽE TY KNIHY SEPISUJE JEN LIDSKÁ SKUŠENOST.
Pro žena
(Bandy, 3. 7. 2011 22:01)Zkomolit úmyslně něčí jméno při prvním oslovení je neomalenost. Text plný pravopisných chyb svědčí o neúctě autora k příštím čtenářům nebo o jeho malé vzdělanosti. Pak je otázkou, jestli by neměl být vděčný za to, že mu vůbec někdo odpoví.n Zejména když obsah textu je na první pohled výplodem nedospělce. Hezký den, madam.
zážitky z dětství
(Eda, 30. 6. 2011 18:27)Je pravda, že i z velmi raného dětsví si lze zapamatovat zážitky,
zvláště ty hrůzostašné.
Vzpomínám si, že asi ve 2 letech jsem viděl z postýlky hořící prádlo nad kamny.
Nikdo nebyl nablízku, tak jsem brečel, až někdo přišel a uhasil to.
Děti mají trochu odlišnou schopnost vnímání. Mohou tedy vidět i to, co dospělí nevidí - skřítky, duchy, strašidla a jiné věci.
Také se říká, že děti si ve snech mohou vzpomenout na zážitky z minulých životů, které obvykle bývají také hrozivé.
Pro kazatele Bandytu .
(žena, 19. 6. 2011 0:00)Jo jo panáčku věříš si máš se hodně rád . to je sice hezké ale bohužel jen pro tebe.Nemusíš mě přesvědčovat jestli jsou mé pocity správné nebo né.Si stejně jen člověkjako já v tom sme si rovni.V boha nevěříš co. Já ano ale neveřím v kazatele.VADÍ TI MUJ PRAVOPIS TAK TO NEČTI NIKDO TĚ NENUTÍ NAD HLOUPOSTMI PŘEMÝŠLET.
ženo
(Bandy, 18. 6. 2011 14:33)Kdyby tě sestra místo Andělíčku můj strážníčku učila pravopisu snad by to bylo užitečnější.Tvůj otec, kterého si nepoznala měl jenom jednoho ducha. Takže jenom ta ti může něco evokovat. A to ještě nevíš ani, jaký byl.Je to všechno jen tvá představa. Ostatní je jinak.
nehmatatelné ale určitě existující třeba jen jako energie pro citlivejší i obrazem.
(žena, 11. 6. 2011 15:18)Už jako malé dítě sem byla jiná tím že sem byla pořád jinde někde ve snách.Nebyli to sny jen sem věc kolem sebe vnímala více do hloubky.Aco mi přišlo zlé a zbytečné sem nedokázala pochopit.Byla sem hodně sama bez lásky.Tatínek mi zemřel v mém prvním roce tragicky otrávila ho prí závadná karma na plin v koupelně. máma no nechci o tom mluvit bylo to zlé ona není dobrý člověk.A tet k věci je to zvláštní já si přesto že mi byl pouhý rok tak si pamatuji ustřižky s ním když mě koupal ve vaně. I dokonce když sme ho našli mrtvého doma v koupelně.Apak to vše začalo do médruhé třídy základní školy jsme bydleli já má o rok starší sestra a matka v tom bytě . a já tam slišívala ty hlasi nejvíce když sem plakala když mi matka nadávala aponižovala.zalezla sem but do koupelny za pračku a nebo za dveře sestra za mnou tajně přišla a učila mě si kleknout a říkat andělíčku muj strážníčku opatruj mi mou dušičku.Je to zvláštní ale v té koupelně sem slišívala hlas jak říkánebo tence volá mé jméno a také duhové hlavičky jak kolem mě polétávají .dnes bych je přirovnala k mimozemské civilizaci hodně bývali u stropu nad skříněmi od tamtut bývalo i to volání a na záchodě kupodivu v koupelně.KDYŽ SME SE ODSTĚHOVALI UŽ SEM TO V TÉTO FORMĚ NEPOTKALA.BYLI TO SNAT DUŠE MRTVÍCH MÉHO OTCE .
vliv kamenů na člověka
(Eda, 30. 6. 2011 19:12)
Osobní zkušenosti s kameny nemám, ale četl jsem například, že si lidé rádi brali na památku kameny ze skály Uluru v Austrálii. Velká většina je velmi rychle posílala zpět do Austrálie, protože jim přinášely smůlu.
Tyto kameny nesměly opustit skálu podle mytologie místních národů kvůli jednomu rituálu.
Sbírání kamenů na památku je myslím nesprávné.
Jedna moje známá si dokoncěe přivezla z Itálie hroudu síry, kterou měla ve skříni vedle ostaních kamínků.
Tak tu jsem jí okamžitě ze skříně odstranil, neboť vím, že sirné výpary jsou jedovaté. Jestli se jí poté ulevilo už jsem nepátral.
pro Mimi
(Saty, 25. 6. 2011 22:27)Je pravda, že všechno kolem nás v sobě ukrývá energii, kameny zvlášť. Nikdo nepochybuje o kamenech které patří k našemu znamení, kupujeme si je a chováme se k nim jako k malému pokladu. Tak jako člověk, i kámen získává energii z prostředí, které je kolem něj. Získával ji mnoho milionů let a když ji získal, umí ji i dát, když je potřeba. Tvůj příběh Mimi je zvláštní. Zatím jsem četla a slyšela o kamenech, které nosíme pro štěstí a pro zdraví. Podle mne, když dokáže předat kladnou energii, snadno kolem sebe šíří i negativní, pokud ji v sobě má. Myslím si, že docela záleží na místu, kde se vyskytoval. Docela dobře si dokážu takový kámen představit, pokud by ho někdo získal z Jihlavského podzemí, tam by té negativní energie bylo asi víc než dost. Možná že ten kámen který jsi našla byl na podobném místě a bylo moc dobře, že se ti z košíku vytratil a nepřinesla jsi ho domů. Možná za tím stály dobré síly lesa. Díky za ten příběh Mimi.
Mimiane
(žena gabča, 24. 6. 2011 13:41)Také mám ráda kameny mám jich slušnou zbírku .Nejvíce ale miluji kameny z vod nejkrásnější sou z řek a potoku.Převážně je mám z lesu dávám si je na zahradě pod stromy mam tam krb a skalku a taky sem tam udělala jezírko. At maj pěkné prostředí.Beru je hlavně z vod protože mám pocit že jsou omyté od ruzných energii a mohou příjmout tu mou.Dokonce na některé i maluji ale jen na ty co si o to řeknou.Nejlepší bylo když sem si jednou přivezla káman z jižních čech ve tvaru hlavy a on si řek namaluj my tvář tak já malovala a když bylo dílo hotovo říkám si koho my ty oči připomínaj ano nicolas Gejč má platonycká letitá láska muž mích snu.Aspousty lidí to potvrdila.Ten kámen co jsi našla mohl být samotář jako strom který nepřesadíš.Bylo mu dobře tam kde byl proto mohl být v tvích rukách tak studený možná tím ti dával první znamení.
Kameny...
(Mimiane, 23. 6. 2011 19:34)Kámen.....
Chtěla bych se s vámi podělit o jeden, možná trochu podivný příběh. Stalo se to loni na Rakovnicku, kde jsem trávila dovolenou.
Musím ještě podotknout, že kameny mám ráda, když se mi nějaký líbí, zvednu ho, držím v dlani a prohlížím, povídám si s ním, nakonec ho odložím. Jen málokterý si vezmu domů, nejsem žádným znalcem, ani sběratelem, občas si o nich čtu, o jejich složení, vibracích, které nejsme schopni vidět, ale leckdy je dokážeme vnímat a cítit. To, že kameny mají silnou energii, dokáží pomáhat nejen svou krásou, ale i svou silou, už myslím nikdo nepochybuje, ale mě by zajímalo, jestli svou silou, dokáže kámen i ublížit. Nemyslím tím samozřejmě, chytit ránu šutrem.......i když .
Ten den po poledni bylo po dešti a já se jako každý jiný den vydala do lesa na houby.
V košíku bylo pár hub, když jsem ho zvedla. Byl vzláštní, studený a nepříjemný. Vzhledem jako malá dětská botička, pata rovně useklá, jakoby hladkým řezem uťata , jemné modravé a žlutavé žíly, protkávaly ten šedavě nažloutlý kámen, který na mě působil, jako kousek mrtvého masa.
Držela jsem ho v ruce, zachvěla se a položila ho zpátky do trávy.
Asi po deseti metrech, jsem se pro jeho vzláštnost vrátila a vložila ho do košíku. Šla jsem pomalu a kámen zas držela v ruce, byl to přímo odpor, který mě přinutil ho opět položit a jít.
Nevím, co mě vedlo se opět vrátit, dát ho do košíku a přikrýt houbami.
Ještě jsem dosbírala pár hub a přišla k takové strži, či strouze, asi pět metrů hluboké, kterou jsem každý den bez problemu přelézala, jen teď jsem při prvním kroku do ní přímo slítla. Pohmoždila jsem si pořádně levé rameno, ale v pravé držela i při tom pádu košík tak, že ani jedna houbička nevypadla.
Došourala jsem se pomalu k chatě a tam čekalo další překvapení, ani jedna houba nechyběla, ale studený kámen zmizel, prostě v tom košíku nebyl.
Dneska už vím, že to byla chyba, neposlouchat ten vnitřní hlas a nedat důležitost tomu, jak na nás kámen působí.
Ráda bych věděla, co si o tom myslí Monka, …...ale i ostatní.
pro ženu
(Saty, 10. 6. 2011 11:08)
Na gramatických chybách nikomu z nás nezáleží, záleží na tom, co sděluješ, takže se neboj, ani neomlouvej. Těším se.
křižovatky.
(žena, 9. 6. 2011 17:28)Saty udělám to tak že do každé z třinácti křižovatek ti na to téma něco postupně napíši pak si to spojíš jako celek.Mám tě moc ráda už tet v dobrém i třeba ve zlém protože něco mi říká s tebou to bude vždy vyvážené.Prosím toleruj mé gramatické chybi.
pro ženu
(Saty, 9. 6. 2011 16:01)Jsem ráda že jsi napsala a hlavně co jsi napsala. V mém okolí není žádný člověk, který by měl podobné zájmy jako já, proto jsem se rozhodla najít je na netu. Nebylo to snadné, protože ne každý je ochotný se otevřít, napsat to co cítí a případně se podělit o to, co ví, ale našla jsem. Byl a bych ráda, kdybys napsala, co tebe nejvíc zajímá, stačil by jeden dílek toho puzzle. :-)
Pro tebe saty.
(žena, 8. 6. 2011 21:50)Nadherně vše vepsané našla sem tu ve spoustě myšlenkách i sama sebe.Ani bych nedoufala že někdo takoví jako si ty vubec je.Sem za tebe štastná pomohla si mi pojmenovat mé pocity vše do sebe zapadnout jako pucle.Jsem také ve lvu 23.7.
Tornádo
(Eda, 30. 5. 2011 18:38)prý postihne Fukušimu, jak uvedly dnes Novinky.
Ještě bych doplnil nepřiměřené chápání vlastní svobody bez ohledu na svobodu druhého. Grafiti u nás postříkají kdejaký nově natřený barák.
Nebo například dnes Jílková probírala nepřiměřenou obranu proti zlodějům.
Zloděj může například pokud má žízeň, požádat vykradeného o šálek kávy.
Obrat mě o všechno, chcete-li, můžete, jenom to co mám uvnitř nedostanete.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bandy
(ratka, 8. 4. 2011 18:23)to je zajimave, takhle jsem to nikdy jeste neslysela. ale tojsou ta cizi slova.
oficialne je to dle slovniku opakem restriktivniho. TAkze povolny, laskavy, povzbuzujici, takze druhy extrem. asi taky ne zcela idealni. mozna je to mysleno tak, ze tento styl umoznuje vznik zahalky. lidi kteri nepracuji a jen tak lelkuji. tezko rict.
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/permisivni
Re: Bandy
(Saty, 25. 5. 2011 20:14)Pokud nebudu o odpovědi alespoň chvilku přemýšlet, budu střílet od boku, možná i plácat nesmysly. Neboj, to taky umím, ale podle zkušeností vím, že bysme se daleko nedostali.:-DDD
Eda
(Bandy, 19. 3. 2011 0:18)15 minut zpoždění. Vše nejlepší k svátku
Edo
(ratka, 13. 3. 2011 15:04)tak to je fajn, ze je podnikave. jednou te bude zivit :o))
podnikavé dítě
(Eda, 13. 3. 2011 11:43)znamená, že si umí vydělat peníze.
Nakoupil například stany a rozesílá je zájemcům.
Moc na tom sice nevydělá, ale má aspoň dobré nápady.
Dostudoval VŠB a zůstal na škole ,kde nabízejí svoje služby na počítačích do celého světa.
Vlastně všechny moje děti se živí přes počítače.
Prostě je taková doba.
V době, kdy já jsem začínal, byla v módě chemie.
Dnes už bohužel ztrácí na významu.
edo
(ratka, 13. 3. 2011 9:56)co znamena podnikave dite? jak je stare?
to nase je jeste male, bude mu brzy 14, ale je chytrejsi nez my vsichni i s jeho velkymi bratry dohromoady :o))
třetí dítě
(Eda, 13. 3. 2011 6:05)Ratko,
tak to třetí dítě mohu také potvrdit, že se nám povedlo. Je nejsamostatnější a podnikavé.
Ale indigové dítě asi není. Spíše zde platí pravidlo
do třetice všeho dobrého.
indigové děti
(Eda, 12. 3. 2011 21:28)indigo je modré, takže s těma modrýma očima to asi
bude pravda. Že jsou zároveň moudré se také říká.
Hyperaktivní ale ne, to je spíše na škodu.
Takové dítě se nemůže na nic soustředit.
Škoda, že sem nelze vkládat obrázky.
Našel jsem jedno takové moc pěkné indigové dítě na googlu.
Zkusím ho poslat Saty.
ja slysela
(ratka, 12. 3. 2011 16:13)ze indigove deti jsou moudre deti. andelske.
teda kdyz se narodil muj treti syn, tak jsem fakt verila ze je to andel. pak mi kdosi rekl ze to muze byt indigove dite. jenze ve skole nic moc vysledky, takze normalka :o)) je to dite naprosto samostane. vyrovnane a harmonicke. dela jen to nejnutnejsi a dokaze to odhadnout (kolik to teda je to nejnutnejsi). jsem z nej uplne nadsena :o)) i kdyz ve skole sem tam petky.
Edovi
(Saty, 12. 3. 2011 10:19)
To jako myslíš děti co se narodily po roce 2000? Já jsem o nich četla ještě předtím, v devadesátejch letech. Říká se, že indigové jsou všechny děti, co trpí hyperaktivitou a myslím že se jim přisuzuje to, o čem nemají ani ponětí.
zpět k tématu Tajemno v 3.tisíciletí
(Eda, 10. 3. 2011 9:13)Takovým malým tajemstvím v 3. tisíciletí jsou INDIGOVÉ
DĚTI.
Někdo říká, že to jsou všechny děti narozené v novém tisíciletí , někdo, že jenom blonďáci s modrýma očima.
Kam se na ně hrabeme my z minulého tisíciletí.
Ve srovnání s nimi jsme fosilie nebo dinosauři.
Bandy
(Eda, 8. 3. 2011 14:12)Já naštěstí psa nemám.
S těma psíma slinama to asi bude pravda.
Proto nedávám psům v hospodě lízat pěnu z piva,
ačkoliv jsou někdy hodně neodbytní.
Eda
(Bandy, 8. 3. 2011 12:52)Pokud nemáš v úmyslu psu ublížit, nekrm ho zbytky ze svého stolu.Jeho metabolizmus je nastavený jinak jako lidský.A jeho hlavni smysl, čich, je vůno koření otupován.Také potřebu soli (NaCl) má mnohonásobně menší.Nesmí bramborový škrob.Nemá enzym pro jeho strávení.
Pokud nemáš v úmyslu ublížit sobě,nepouštěj psí tlamu ke svému talíři.Jeho sliny obsahují mikrofloru,proti které nemusíš být imunní.
ratka
(Bandy, 8. 3. 2011 12:43)Spravne jsi označila jistý druh lidskeho jednání za výhodný.Tudíž normální.Já ještě nenašel důvod proč jednat tak,aby to pro mne bylo nevýhodné.Jistý gambit je nezbytný,ale cíl je být ve výhodě.
Jíst se psem se stejného nádobí mi nikdy normální připadat nebude. Být bezdomovcem by taky nemělo být normální.Nemýt myčku na nádobí ? No a co ?
Edo
(ratka, 6. 3. 2011 8:05)me vubec nevadi tvoje popichovani, taky prece vyzvidam :o)
psa pouzivaji na misto mycky nabobí uplne běžně bezdomovci. a to z dvou duvodu, maji psa a nemaji mycku :o))) takze OK, je to normalni.
co přináší výhody je normální ?
(Eda, 6. 3. 2011 6:55)Ratko,
dám ti zajímavý příklad.
Výhodou je třeba používat místo myčky na nádobí psa.
Ušetříš na teplé vodě, Jaru a pes se ještě při tom olizování talířů nažere.
Je to normální ?
Nezlob se, že pořád popichuji, ale nahráváš mi.
co je normalni
(ratka, 5. 3. 2011 18:05)je velice vdecna debata. pro vetsinu to co je predmetem spolecne dohody jelikoz jim to prinasi vyhody.
takze jsit priborme je predmetem splecne dohody a kdyz clovek ji priborem kde takova dohoda plati tak jist priborem je vyhodne. neprovokuje a zapadne do skupiny.
Eda
(Bandy, 5. 3. 2011 12:58)Ano. To je přesně to o čem jsem hovořil. Teď si jen upřesníme, co normální je a co už ne.Nebo složitěji,co je více a co méně normální.Já zkusím za normální považovat to, co je normální pro majoritní část jidí co znám. Já poznal dívku, co jedla rukama. Ukázal jsem ji příbor a řekl do pravé nůž, do levé vidličku.Nevinně se mě zeptala a do které řízek ?
To ještě je normální ač málo obvyklé.Kdyby se pokusila jíst nohama, asi bych se pozastavíl.
edovi
(ratka, 4. 3. 2011 17:04)nevzdavej to tak rychle :o) myslels to dobre. neboj se :o)
dodržování zákonů
(Eda, 2. 3. 2011 8:30)Saty,
tak to se musím ihned opravit.
Myslel jsem ty lidi, kteří když vidí něco, co odporuje fyzikálním nebo přírodním zákonům, tak raději zavřou oči a tvrdí, že to nemůže existovat.
Já naopak takové jevy vyhledávám a jezdím se na ně podívat. Také o mně pak někteří lidé říkají, že jsem blázen.
pro Edu
(Saty, 1. 3. 2011 9:10)Takže když uznávám zákony,...např. neodcházím z obchodu bez zaplacení, platím soc. a zdrav. pojištění a přecházím na zelenou, jsem vlastně nenormální?
Přiznávám, že nad tímhle jsem se ještě nezamyslela, ale asi to budu muset napravit.:-))))
kdo je blázen a kdo normální
(Eda, 1. 3. 2011 3:28)Už jste se někdy zamysleli nad tím, že ti, kteří se podle některých názorů chovají jako blázni a mají bláznivé nápady,
jsou vlastně normální a žijí plnohodnotný život
a ti, kteří žijí podle jakýchsi dohodnutých uzancí
a zákonů jsou vlastně naopak nenormální ?
Klaudie
(Bandy, 27. 2. 2011 0:27)Musim dat za pravdu Diakritikovi.Ti duševně nemocní nejsou blázni.Jsou nemocní.Nebo nezdraví.A že by byli šťastnější jako já ? Nemají starosti běžné nám ostatním. Ale víš kolik jich mají,o kterých nemáš ponětí ?
Jsou lidé za blázny označeni, že jsou mimo běžné normy. Víc zapáleni pro jednu věc nebo naopak lhostejni k tomu co se nám jeví důležité. V tom svém světě mají své blaho. Ale víš jak jim je, když musí z toho světa ven ?
A tak se já blázen raduji, že nejsem blázen a vzápětí děkuji, že jim jsem.A ze stejných důvodů mi bývá nelehko.
pro Diakritik
(2Klaudie, 6. 2. 2011 0:07)Záleží na tom, co si představuješ pod slovem blázen. Ono je označení blázen pro někoho, kdo je do čehokoliv zapálený tak, že nevnímá nic jiného, třeba z obecných příkladů, někteří vynálezci, nebo jak ve filmech ukazovaní roztržití profesoři... Bláznem jsou označováni i ti, kteří si jdou za svým bez ohledu na vůli rodiny, většiny, viz třeba teorie utopie.
Bláznem je označen i člověk, který trpí některou duševní nemocí.
Každý z těch co jsou označováni bláznem má svůj svět ve kterém se cítí šťastný, naplňuje ho spokojeností. Ale v reálném světě běžné společnosti je takový člověk nejistý, nepochopený.
No uznej, když budeš pořád a pořád mluvit o vynálezu elixíru mládí, nesmrtelnosti, nebo dokonalého robota, který zvládne všechno vykonat naprosto dokonale a dle tvých představ a budeš té své idee věnovat spoustu času i prostředků, tak ty budeš šťastný, bude tě to naplňovat, ale bude šťastná i tvoje partnerka, rodiče, děti, co v zaměstnání???? Takže budeš ve svém životě šťastný, nebo nešťastný???
Většina tzv. bláznů si uvědomuje, že jejich svět, kde jsou šťastní je jiný než ten reálný a nečiní jim potíže žít v běžném světě. Blázni jakože duševně nemocní za podpory zkušených lékařů a léčiv také žijí naprosto normální život, ti, kteří žijí naplno jen ve svém světě a nevnímají nic jiného, než jenom to svoje, takových je hrstka a oni tam jsou opravdu šťastní, náš běžný svět nechápou a anije nezajímá.
2Klaudie
(Diakritik, 5. 2. 2011 22:47)Pises, ze nas blazny nic nezatezuje, ze zijem stastny zivot, takze si to vlastne uzivame. Pak pises, ze zijem ve vasem svete, jsme vystraseni, nestastni. Tak jsme stastni, nebo nestastni?
O bláznech
(Bandy, 23. 1. 2011 15:51)Já sveřepě trvám na svém, že duševně nemocní nemusí nutně být blázni.Že blázni mohou být i ti, co jsou na duchu zdraví. Patrikova kategorizace je po opravě naprosto správná.Jen mi to připadá stejné jako označit člověka nemocného na těle slovem kripl.
Saty
(2Klaudie, 22. 1. 2011 21:41)Já nechtěla...
Ale znám to prostředí, jsou tady dvě zahrady ode mne... oni ale jsou šťastní i v té léčebně... oni mají svůj svět. Jen jim vadí to, že je z něj vytrhují k jídlu v určitou dobu, léčebným procedurám, procházkám a to vše ve stanovenou dobu a třeba jinou, než jim vyhovuje.
Jim nevadí že tam jsou .... fakt ne.
Klaudii
(Saty, 18. 1. 2011 10:34)Chtěla bys žít bláznův plnohodnotný život za zdmi léčebny?
pozdě
(2Klaudie, 15. 1. 2011 23:15)ale snad k věci :-DDDDDDDDD
Blázni žijí plnohodnotný život. Oni mají svůj svět, kterému rozumí a který chápou. Jsou tam šťastní. Nezatěžují je žádné starosti, neznají konvece, oni žijí přirozeně, živelně, svobodně. Pro ně je máš svět nepochopitelný, jsou v něm nešťastní, vystrašení, někteří agresivní.... Je toho asi víc... ale oni žijí plnohodnotný život, to jenom my je nechápeme.
pro Patrika
(Saty, 13. 1. 2011 20:38)
Děkujeme za zařazení významu slova "blázen". Správně jsi postřehl, že tu polemizují laici podle toho, jak to vnímají oni sami a to znamená, že jednotlivé pohledy na věc se dost odlišují podle toho, jakého založení je pisatel. Zhruba si pamatuji na tu debatu a tak jsem si to oživila a trochu pročetla. Dohadovali jsme se ne o blbcích, ale o tom, jestli můžou blázni žít plnohodnotný život. Bylo by zajímavé slyšet tvůj názor.
Význam slova blázen (oprava)
(Patrik, 12. 1. 2011 12:37)Omlouvám se, přehodil jsem kategorizaci. Správně je:
Debilita = lehká mentální retardace
Imbecilita = Duševně zaostalý jedinec (právě zde se často v mluvě používá označení "blbec")
Idiocie = forma duševního postižení, kdy postižený mnohdy ani nemluví, jen vydává neartikulované skřeky.
Ještě jednou se omlouvám.
Význam slova blázen
(Patrik, 12. 1. 2011 12:19)Při čtení loňských příspěvkú jsem narazil na spor o pojmové vyjádření slova "blázen".
Pod tímto pojmem se v běžné mluvě rozumí
1/ duševně nemocný člověk
2/ člověk, který svým chováním vybočuje z normálu
3/ člověk, který nechápe situaci
Synonymem slova "blázen" je slovo "pomatenec"
Kategorie duševních postižení (tedy ne nemocí)jsou
v tomto pořadí od nejmenšího postižení k největšímu:
imbecilita, debilita idiocie.
Napsal jsem toto vyjádření proto, že mne některé příspěvky opravdu rozesmály. Nechci nikoho hodnotit, neboť si uvědomuji, že to nebyla polemika odborníkú, ale laiků. Přesto bych rád zdůraznil, že jediný, kdo o celé věci věděl nejvíce, byl pisatel pod nickem Hemenex.
Bandymu
(Saty, 6. 1. 2011 21:22)To je jasný přece, každý další pokolení je chytřejší než to předchozí...všechno jde rychle dopředu, věda, dostupnost informací, mění se životní styl. Nedovedu si představit, jak by se dneska tvářila moje prababička na počítač, nebo na blbej mobil. Kdybych mohla, chtěla bych se narodit tak za dvěstě let, asi bych byla jako Alenka v říši divů, kdybych to mohla porovnat s dneškem.
až jednou budeš mít děti
(Bandy, 5. 1. 2011 0:19)Naše děti jsou vždy jako my chytřejší alespoň v jedné věci. Předvídavě se narodili později.
potom je svět v dobrých rukou. (fikus, 17. 12. 2010 14:47)
Udělat si názor, není jednoduché.
Našel jsem cestu, jak lze logiku přiblížit a jak ji použít v praktickém životě.
Máš pravdu,...jde o to, jestli o tu moji,,..pravdu bude někdo stát.
Fikus (Bandy, 17. 12. 2010 14:05)
Fíkovi (Saty, 15. 12. 2010 22:04)
Saty (fikus, 15. 12. 2010 16:17)
Myslíš , že je důležité jakej má kdo rypák?
Pro mnne je důležité, jak se ta bytost prezentuje.
Co napíše a jakou to bude mít logiku
a jaký přínos Saty. Ano, jsem přísný. Ale hlavně sám k sobě.
Jsem asketa. Ale asketa co má cit pro naději. Naděje.
To je to klíčové slovo.
a já bloud si myslil,.. (fikus, 15. 12. 2010 11:46)
Fikusovi (Saty, 12. 12. 2010 00:51)
pro Saty (fikus, 11. 12. 2010 12:56)
asi mám hlavičku někde moc vysoko v oblacích a ve vesmíru a nějak nečumím pod nohy,..vid?! :-)
Tak já to napravím milá Saty!
A napíšu, co jsem uviděl, když jsem se sehnul,...
PS: asi nejezdíš do teplického Kaufu co? Tam bychom se mohli potkat,....myslíš, že Achnat chodí do Kauflandu???:-)
pro Fíka (Saty, 11. 12. 2010 10:04)
tajemno ve třetím tisíciletí? (fikus, 07. 12. 2010 13:38)
Roušky tajemna postupně odpadávají z různých tabu, máme masmédia-samé info se na nás valí ze všech stran. Možná lze hledat trochu tajemna v protichůdnosti různých tvrzení zájmových skupin na této planetě. Ačkoli,-jaké tajemno,...je to prospěch o co se tu snaží.
Už malé dítě ví to, co dodnes nevědí mnozí dospělí a to i v pokročilém věku. Věda nám předkládá své poznatky populární a stravitelnou formou na rozdíl od historicky doložených faktů, že vědění bylo duchovním vlastnictvím malých skupin vyvolených. Do hlubokého vesmíru se zatím ještě dlouho nedostaneme-max. dalekohledy. Na Zemi už toho k odhalení mnoho nezbývá a mezi lidmi ? Anatomie lidských těl je kdekomu známá,....a vůbec...:-)
Tak sakra,...jaké tajemno nás ještě čeká?
Leda tak, že bych ukázal světu svoji maskovanou kosmickou lod v přímém přenosu,......ale co potom?
:-)
Anketa (Bandy, 30. 11. 2010 20:15)
Saty (fikus, 28. 11. 2010 23:38)
Fikus (Saty, 28. 11. 2010 09:42)
Jane,...chybíš mi (fikus, 02. 11. 2010 15:18)
Pro Hemenexe (Bandy, 18. 07. 2010 16:44)
"A pak opravdu mluví o bláznech jako o lidech s nižší inteligencí."
Ale to není podstatné. Naše názorové rozdíly jsou tak hluboké, že každý pokus věc nějak srovnat se zřejmě mine účinkem. Nerovnejme tedy. Je to zbytečné. Nepřestanu respektovat Tvůj názor i když s nim nebudu souhlasit. Mám však otázku. Co znamená dělat Zagorku ? Ještě jsem to neslyšel ani nečetl a rád bych význam tohoto rčení poznal.
pro bandyho (Hemenex, 17. 07. 2010 22:19)
Naopak přece! :-)
Já mluvil o dvou možnostech jak to co jsi napsal lze vysvětlit a vypadá to, že jsi si sám vybral.
Je to jako bys se tady lidi týden bavili o zadlužování jižních států v čele s Řeckem a ty do toho vstoupil výroky, že ty se znáš už přes 10 let s nejvyššími politickými kruhy v Norsku a proto naprosto bezpečně víš, že tam žádné zadlužování není.
Po upozornění, že Norsko přece nepatří mezi jižní státy (a asi i tvé kontrole v atlasu či internetu) se začneš ohánět, že to jsi přeci nikdy nenapsal (což je, technicky vzato, pravda) a že jižní státy v podstatě jako odborný termín vlastně neexistují a nebo že s pohledu od Severního polu jsou všechny země jižními státy tak o co jde atd.
Jsou věci, které se asi nikdy nezmění a nikdo nemůže tvrdit, že jsem to nenapsal :-DD
Hemenex (Bandy, 17. 07. 2010 17:16)
Hloubka neporozumění mě až udivuje. Já stále jen tvrdím, že lidé jako jsou pacienti Tebou zmíněného ústavu nejsou blázni a těžce nesu, když je takto někdo označuje. Těm lidem selhalo zdraví. Jsou prostě nemocní. Být nemocný není stejné jako být blázen. Kvalitu jejich života posuzovat nehodlám. Bylo by to stejně bláhové jako posuzovat, jestli jsi šťastna Ty. A velmi dobře vím, že Ty blázen jsi. Jinak bychom se tady,miláčku, nepotkali.
Jestli najdeš moji větu, kde tvrdím, že někdo nemocný je určitě blázen, že někdo s IQ nižším než 80 je určitě blázen pak jsem ochoten se veřejně omluvit v tisku a tam označit za blázna sebe.Myslím celostátní deník.
Ještě jeden citát z mého textu. 10.7. Letos.
Blázen tedy neexistuje. Je to jen pojem. Nemůžeš být bláznem. Můžeš se jako blázen chovat.
pro all (Hemenex, 17. 07. 2010 16:47)
A bandy se diví co mu to ostatní vkládají do ústy. On přece nic takového jako že blázni jsou mentálně zaostalí nikdy neřek! Cha! Samozřejmě, že ne! Oni se jen několik dní přou o tom jestli BLÁZNI žijí nebo jen přežívají a on se jen pochlubil (po kolikáté už) že on rozhoduje na Speciálních olympiádách (podmínka účasti nižší IQ než 80, jak sám píše) na mezinárodní úrovni již přes 10 let a bla bla bla ... a jak ho ten pobyt MEZI NIMI změnil. Jsou jen dvě možnosti. Buď i rozhodčí musejí na těchto olympiádách mít IQ 80 a méně takže jejich mezinárodní předfstavitel pak v reálu ani nepozná o čem je vlastně celou dobu řeč a ve své bohorovnosti se chce blízknout alespoň něčím, i když totálně mimo mísu nebo naopak ví o čem je řeč a pak jeho příspěvěk se týká tématu, tedy bláznů. A pak opravdu mluví o bláznech jako o lidech s nižší inteligencí. Ale jak ho znám tak se nepřizná nikdy k ničemu a jak jsme si již zvykli dokáže zapřít i svůj vlastní, jím podepsaný a z jeho PC poslaný příspěvek (jak se také již nejednou za ty roky stalo)
A jak velmi přesně Mimiane píše, Jan nevidí nikomu do hlavy ale u Saty ví úplně přesně co si myslí, co chce říct a hlavně PROČ! V čem ja asi Saty jiná než my všichni (včetně bláznů) ostatní? Kde má Saty slabinu, že se tak Janovi otevírá zatímco my ostatní jsme pro něho černou nepopsanou dírou?
Což takhle nejdřív se dohodnout co si vlastně budete pro účely této diskuze představovat pod pojmem "blázen", "život" a "štěstí"? Vypadá to, že každý hovoří o něčem úplně jiném a tak je možné, že v rámci své vlastné definice máte všichni i pravdu. Teď jde o to, jestli se někdy ty definice (a potažmo i pty pravdy) někdy protnou, setkají nebo alespoň na dohled přiblíží.
Víte co je největší záhadou třetího tisíciletí?
Jak se někdy dokáře domluvit jeden vysoký státník s druhým, křesťan s muslimem, ateista s věřícím, když se nedokáže domluvit dokonce ani Čech s Čechem ...
Jan (mimiane, 16. 07. 2010 02:10)
Mimi (Jan, 15. 07. 2010 22:28)
.... (MIMIANE, 15. 07. 2010 22:24)
Krásnej kod...samé jedničky...kdo by oddolal? :-D
o bandym (Jan, 15. 07. 2010 11:00)
O Janovi (Bandy, 15. 07. 2010 10:16)
Satance (Bandy, 15. 07. 2010 10:09)
Janovi (Saty, 13. 07. 2010 13:29)
Mimin (Jan, 13. 07. 2010 00:26)
Proč?Chce působit rozhodně.Svět si to po ní totiž žádá.Společnost.Vedení.Dlouhé.Aby se uplatnila naučila se svá vyjádření formulovat tímto způsobem.No a pak si malá sedne k pjůtru a neovládá své zvlčení.Vytrvale exhibuje avšak netuší že tu jsou i tací,které tlak formuje jinak...do krásy......:-)))
pro Bandy (Saty, 12. 07. 2010 23:16)
mimiane (Bandy, 12. 07. 2010 22:23)
A jako blázen se může chovat každý člověk. Zkus přirovnání, že lítaš jako čert. Bereš vážně, když svému miláčkovi říkáš, že je Bůh? Nebo že je ďábel ? To jsou přirovnání k fiktivním neexistujícím osobám, které v symbolice mají svůj charakter a své vlastnosti.Říkáš někomu broučku ? Jistě. A hmyz to není, že ? Urazí Tě, když Ti řeknu ty můj blázínku ? Nevěřím.
V české lidové mluvě se větou, Franta se zbláznil, sděluje, že onemocněl některou z duševních nemocí. Vesnický blázen bylo označení pro osobu většinou stiženou některou z forem autismu. Ale to je jen nedostatek slovní zásoby z mluvy lékařů. Takový je prostě český jazyk.
Napadlo mě teď, že stejně jako nejde být bláznem, nejde jim ani nebýt. Možná je to označení pro někoho, koho okolí nechápe. "Jsem prý blázen jen, jsem prý blázen jen. Má-li být po tvém."
A ještě znám Bláznovu zpověď a Bláznovu ukolébavku.
Bandymu (mimiane, 12. 07. 2010 11:51)
Znám ji hodně z blízka a můžu tě ujistit, že s intelektem, nemá nic společnýho.
Neexistuje diagnosa blázen, jen spousta jiných odborných názvů......a kdo z nás, si někdy v životě jako blázen sám nepřipadal? :-))
Saty (Bandy, 11. 07. 2010 12:18)
Saty (ratka, 11. 07. 2010 07:50)
Souhlasim plne s tebou ze to stesti bude ani nekde v nezavislosti. Ale jak dosahnout nezavislosti kdyz jsme zavisli na techto nasich telech a na nasich mozcich? Pro me "logicky" existuje jedina moznost ze se postupne naucime na nasich telech a mozcich nezaviset. A tam nekde uvnitr to asi je. "Blazen" (v jakemkoliv smyslu)to mozna nedokaze (mozna, ale tady me Jan opet chytne, to jen hazim teorii do placu). Bud je nazavisly na svych potrebach a telech hned (jsou mu jedno a klidne umre) a pak je stastny nebo je zavisly a pak je asi nestastny jelikoz clovek nikdy nedostava dost a porad ztraci to nacem je zavisly. a pak musi byt na drogach nebo privazovan k posteli.
Ale zpet. Mozna (nevim to, jen hypoteza proto to slovicko mozna) male dite spontanne a stary clovek zkusenostma nabyva stavu nezavislosti (nepripoutanosti) na svem vlastnim tele a rozumu, na svych podminkach, na svem okoli.
Kdyz jsou tak si je uziva a kdyz nejsou tak nejsou. A kdyz zase jsou tak jsou. a pak zase nejsou. a vsechno je dobre a tak jak ma byt.
TAkze neni to vec plneni snu a tuzeb (podle me) jelikoz zadne sny a touhy nejsou. Vse je v souladu a v harmonii s behem sveta.
Je to tak trochu zen (abys vedela ktery smer zajima me) nejsem zenbuddhista a ani nebudu. nejsem nic (nebo lepe, jsem nic) ale to co oni rikaji mi je neskutecne blizke. otvira to moje srdce. nemam potrebu se s nekym prit o sve nazory. spise nakukuju jak to vidi ten druhy. a proc. kam ho to vede. k cemu.
magicka cesta neni pro me. oddelovala me od sveta. vymezovala a urcovala. zen me s nim propoujuje. pomhaha mi. a takpisu o svem videni sveta. Ze je rozmlzene. Asi tak ten svet vidim. rozmlzene. a rozmazane. treba se to zaostri. casem. nevim :o)
Mimi (Jan, 10. 07. 2010 23:19)
(mimiane, 09. 07. 2010 21:28)
Napsals,,netvrďte,, ale nikdo přeci nic netvrdí, jen posuzuje ze svého hlediska.
pro Bandy
(Saty, 10. 07. 2010 22:47)
...Původně jsem tvrdila, že blázni nemůžou mít šťastnej a plnohodnotnej život.
Tak se mi to jenom zdálo.Soráč.
Bismut samozřejmě žádným dvojím životem nežil.Žil jen jedním a to svým.Jako slečna Klára.Jen si půjčovali tělo.Normálka.
Ratce (Saty, 10. 07. 2010 22:59)
Janovi (Saty, 10. 07. 2010 22:48)
pro Bandy (Saty, 10. 07. 2010 22:47)
Jééééžiš, ty jdeš na to rovnou s bagrem a do bláznů nahrneš všechny diagnozy včetně chyb z nerozvážnosti. Když ti řeknu "blázínku", budeš tam taky...tak to teda nééé. Vím že pojem "blázen" v lékařský terminoligii není, ale rozebírala jsem tu, jaký lidi mám na mysli, jediná chyba byla, že se neuvedla přímo diagnoza. To jsem ale netušila, jak vděčný téma k slovíčkaření to bude. Původně jsem tvrdila, že blázni nemůžou mít šťastnej a plnohodnotnej život. Už jen to, že do nich perou drogy, jim tu hodnotu života bere.
Tak teda o bláznech. (Bandy, 10. 07. 2010 15:12)
Janovi (mimiane, 09. 07. 2010 21:28)
Napsals,,netvrďte,, ale nikdo přeci nic netvrdí, jen posuzuje ze svého hlediska. Je tu řeč o bláznech,
když nad tím přemýšlím,vlastně jsem ještě neviděla dítě,, blázna,, Vždy jde, jen o více, či méně postižený intelekt, nebo o vrozený syndrom.(Downův). Já myslím, ...podotýkám, že mluvím jen za sebe, že bláznem se stává člověk poruchou mozku, která vzniká z neznámých příčin a projevuje se nevysvětlitelným chováním pro ostatní. Toť vše. Nikdo mu do hlavy nevidí, včetně doktorů, kteří maj jen stanovený diagnosy, podle kterých se řídí. Snad dokonce ani mozek, těchto lidí, přílišný změny při pitvě nevykazuje. Co dodat, ...snad jen, že mají určitě taky dost svejch pocitů o kterých nikdo nemá ani páru a ústav je jediným východiskem, by neublížili sobě, či ostatním. Tvému Bismutovi, fantazie určitě nechyběla, dokonce dokázal žít dvojí osobností ;-)
Nedá mi, se tě nezeptat.....čteš po večerech Leninovy spisy?
SAty (ratka, 09. 07. 2010 21:19)
Spise si myslim, ze stastne stari proziva skutecne kazdy, kdo dokaze odhodit balast. nelpet. na zivotech jinych a na zivote svem. ale chce to urcite predpoklady. vhledy. aby clovek dokazal videt ciste (bezbalastne), musi se k tomu prokousat zivotem. teda to nevim. ale tak nejak to citim.
a nemyslim si ze je to povrchny pohled. ale treba to tak muze pusobit. treba. nevim.
Saty (Jan, 09. 07. 2010 19:07)
pro Ratku (Saty, 09. 07. 2010 13:02)
nejstastnejsi stadia zivota (ratka, 09. 07. 2010 10:09)
Detstvi a stari. v detstvi jeste zadny balast neni. Nestihl se nalepit. A ve stari jiz opadal. A proto je dobre dozit se stari. Aby balast stihl opadat. a clovek mohl umrit stastny.
maly podnet (ratka, 09. 07. 2010 10:06)
Chvála bláznivosti byla sepsána v domě Thomase Mora, 1. část knihy je dokonce tomuto spisovateli, filosofu a autorovu příteli věnována; můžeme zde také vysledovat shodné prvky mezi Utopií a tímto textem.
Kniha byla do češtiny přeložena nejprve v 16. století Řehořem Hrubým z Jelení, v roce 1912 pak Rudolfem Mertlíkem. Existují dvě verze překladu knihy, její druhý název je Chvála bláznovství. Ten je však považován za chybný, jelikož antropomorfní bohyně byla ženského rodu.
Saty (Bandy, 08. 07. 2010 21:35)
A nesnáším pyžamo. Z bílých plášťů taky nebývám nadšený. To raději jen tak.
mentalni fantazie u postizenych (ratka, 08. 07. 2010 20:25)
ti o kterych mluvim reagovali bezprostredne. neco uvideli a videli to co vidi! neco uslyseli a slyseli to co slysi. neco ochutnali a chutnali to co chutnali. nikoliv to co si myslei ze chutnali.
ale to muze byt opet muj zku..ny nazor. a tak si nemyslim nic. treba mysli stejne zku..ene jako ja. treba kdyz je napadne zakapat mravence roztavenymi igelitem tak si utvori nazor a reknou: mravenci se nezakapavaji a tak ho nezakapou. ale treba ne, treba ho zakapou kdyz ho teda zakapat chteji. protoze se jim ten nazor tak rychle nevytvori jako me. treba jo a treba ne.
jane (ratka, 08. 07. 2010 20:06)
zavislost na nazoru (ratka, 08. 07. 2010 14:48)
hehe, diky (ratka, 08. 07. 2010 14:15)
tezko se nam vcituje do kuze mentalne postizeneho nebo dusevne nemocneho. uz jenom fakt ze si pro sebe definujeme pocit stesti (dle nasich predstav a nazoru) celou situaci komplikuje. Jelikoz postizeny ci mentalne postizeny slozitou masinerii nazoru nema.
je to co je. jak slunce sviti tak on zije. neumi si vytvaret nazory a definovat se skrzeva mentalni fantazie. teda u urcitych typu postizeni.
tam kde se bavime o ruznych memocich, schizofrenii a paranoi tam uz je zavislost na nazoru. jak k tomu nazoru a k zavislosti na nem doslo? To se nevi. Muselo by se hledat v detstvi nebo dokonce i v minulych zivotech (geny)
pro bandy a Achnata (Saty, 07. 07. 2010 21:54)
sek (Jan, 07. 07. 2010 10:55)
pro Bandy (Saty, 07. 07. 2010 09:06)
Já nesouhlaím. (Bandy, 07. 07. 2010 03:49)
Deset let rozhoduji na Speciálních olympiádách. Tak se nazývají závody osob mentálně postižených, Na republikové, Evropské i celosvětové úrovni. A podmínkou účasti je IQ nižší než 8O. A ještě jsou závodníci dělěni do kategorií podle stupně postižení.
Dovolím si říct, že Ti lidé se cítí šťastně. Nemají naše požadavky na štěstí. Oni je prostě neznají.Netuší, že bez péče jiných by nepřežili.To že žijí,jí, pijí a spí pod střechou chápou jako samozřejmost. Není to sobectví. Je to jen skutečnost, kterou nejsou schopni pojmout. Stejně jako my nepoberem jejich způsob uvažování. V ústavech kde žijí je učí úctě k životu jiných. Učí je radovat se. Učí je čestně zápolit a vychutnat vítězství. Přál bych Vám všem žít jeden den mezi těmi lidmi. Změní Vás to. Mě to změnilo. Mnohé jsem pochopil.
Saty (Jan, 06. 07. 2010 22:56)
Janovi (Saty, 06. 07. 2010 21:30)
Saty (Jan, 06. 07. 2010 20:22)
pro 555 (Saty, 06. 07. 2010 19:58)
Janovi (Saty, 06. 07. 2010 19:48)
Saty o zdi (Jan, 06. 07. 2010 16:48)
pro Saty, (555, 06. 07. 2010 16:36)
Když víš, však jsi v jistotě a prochází tebou klid. Když nevíš, máš radost z překvapení, můžeš být potěšen...
pro Saty, (555, 06. 07. 2010 16:30)
Pokud vyčítám tak sobě. Osud je něco čemu nemůžeš něco vyčíst a ostatní..ostatní mají své osudy. Možná je to sebelítost, je sice odporná, ale nejspíš už jsem se s ní sžila.
Jednu věc nejspíš nikdy nepochopím, k čemu jsou ty otisky? Ta informace, co tu pak líta mezi prostorem a česem? Pro někoho snad? Ale pro koho?
pro 555 - ....... (Saty, 03. 07. 2010 00:36)
Saty, (555, 01. 07. 2010 00:41)
Občas závidím bláznům. Oni si dál žijí své dětství. Nad ničím nedumají a nesnaží se to chápat, ani neprahnou po rozluštění atd atd atd. Vlastně se dá říct, že nemají žádné starosti. Když to ostatní se pořád za něčím ženou..furt spěchají..něco chtějí dokázat..a přitom...vždyť je to všechno pomýjívé..jen chvilkové..
pro 555 (Saty, 28. 06. 2010 01:12)
Saty, (555, 27. 06. 2010 21:02)
Tak jsem si vzpomněla na divnou internetovou příhodu..
Bylo nebyloa stalo se, že jsem měla jeden ze svých černobílých stavů: byla poněkud zoufalá a nevěděla jsem jak dál. Dokonce jsem hledala jakousi pomoc a možná i útěchu v internetovém světě. No a abych se dostala k jádru: oslovil mě tam jakýsi člověk, který mi připadal celý tajuplný a také, že byl.. abych to zkrátila - věděl o mě naprosto všechno i o členech mé rodiny a dokonce mi vypověděl blízkou budoucnost, která se následně splnila.. byla jsem vyděšená a nechápala jsem jestli jsem se stala obětí nějakého podvodníčka, který si to našel na netu a budoucnost si typl a trefil se..
Co myslíš? Jak to tenkráte bylo? :/
Tajemno a jasno (fikus, 11. 06. 2010 05:04)
no tak Bandy,.. (fiikus, 21. 03. 2010 01:43)
Fikus (Bandy, 19. 03. 2010 12:38)
Nevadí mi, že si pýšeš s pitomcem. Sám se identifikuješ tím, s kým hovoříš. Ty jsi, zdá se na dobré cestě.
Fikus (Bandy, 19. 03. 2010 12:38)
Nevadí mi, že si pýšeš s pitomcem. Sám se identifikuješ tím, s kým hovoříš. Ty jsi, zdá se na dobré cestě.
Bandy, oh bandy (fikus, 18. 03. 2010 23:02)
je to jednoduchý (fikus, 18. 03. 2010 23:00)
Fikus (Bandy, 18. 03. 2010 18:12)
milá Klaudie (fikus, 18. 03. 2010 15:21)
milá Klaudie (fikus, 18. 03. 2010 15:19)
fikus (2Klauide, 16. 03. 2010 23:29)
Fikusi, kdo ty jsi doopravdy... máš v duši něhu, ale i drsnost, čteš verše a přitom znáš mimozemšťany, jsi oheňi voda :-)
kvuli pravopisu? je to vubec mozne?
uz tady psal kdekdo o snech i nikdy nebyl takhle napaden.
staci aby jeden jeho znak nebyl "spravne" a uz je ohen na strese. to fakt vsichni musi psat spisovne?
proc???
me nevadi ani BAndy a ani Ezi se. Naopak, oba sem patri ale jim dvema to tady nepatri.
nechte se byt. nechte se zit. neprekazejte si. nehazejte si klacky pod nohy. neotravujte se uplne zbytecne :o/
BAndy, Ezi kdyz vam ten druhy vadi, tak se chytte za nos sami. je to pro vas dulezita informace. Proc ten druhy ve me vyvolava agresi? co ve me utoci? proc?
duvod ze ten druhy neumi pravopis je prilis malicherny. tomu se mi nechce verit. co vam vadi na GAbci? proc?