mimiane (ratka, 13. 09. 2010 20:42)
tak nejak, asi jak dozravame tak se postupne situace zacne otacet. a my budeme sami babickami. pokud se nenaucime prijimat doteky (jak rikas pokore) tak budeme trpet. uvedomuji si to se stale vetsi intenzitou, ze se musim hodne ucit. nejen davat, zejmena prijimat.
o dotecích (mimiane, 13. 09. 2010 20:10)
Radka se ptá, jak ostatní pociťují doteky druhých lidí, blízkých i neznámých. Já sama si nevzpomínám na žádný nepříjemný chvilky hlazení, nebo líbání v dětství, ale to bude nejspíš tím, že žádný nebyly. Přesto mi doteky cizích, neznámých lidí hodně vadí. Dá se říct, že proto jsem nebyla nikdy u žádné kosmetičky, kadeřnice, na žádné masáži, při bolesti zad si radši najdu sama cviky, které mi pomůžou, doktora jsem si našla takového, který se nikdy nikoho nedotýká, jen napíše recept o který ho případně požádám. Trpím i tím, když musím na návštěvu, kde mají ve zvyku se líbat a objímat.Aje mi fuk, zda jsou to ženy nebo mužský.
Možná je to i tím, že mi trvá dost dlouho, než si k někomu najdu vztah, nemyslím teď zrovna erotickej. Tam je to o něčem jiným a myslím v naprostým pořádku. :)
Jinak doteky lidí, které mám ráda ( a těch zas tolik není) mi vůbec nevadí, spíš naopak, jsou mi hodně příjemný.
Ratce....k těm pocitům a lidem okolo, pokud někomu pomůžu do schodů, převedu po ulici, nebo podám ruku,aby mohl překročit a tak podobně, tak tyhle doteky téměř nevnímám, jdou tak nějak okolo mne, jsou mi lhostejné. Píšeš o svých starých rodičích, tvůj vztah se změnil, dozrál, řekla bych, smíření, odpuštění, pokora.
Kdysi jsem často pobývala v léčebně nemocných starých lidí, občas jsem nějakou tu smutnou babičku, či dědulu pohladila , viděla jsem jejich oči a tyhle doteky mě nebyly vůbec nepříjemný.
Možná je to i tím, že mi trvá dost dlouho, než si k někomu najdu vztah, nemyslím teď zrovna erotickej. Tam je to o něčem jiným a myslím v naprostým pořádku. :)
Jinak doteky lidí, které mám ráda ( a těch zas tolik není) mi vůbec nevadí, spíš naopak, jsou mi hodně příjemný.
Ratce....k těm pocitům a lidem okolo, pokud někomu pomůžu do schodů, převedu po ulici, nebo podám ruku,aby mohl překročit a tak podobně, tak tyhle doteky téměř nevnímám, jdou tak nějak okolo mne, jsou mi lhostejné. Píšeš o svých starých rodičích, tvůj vztah se změnil, dozrál, řekla bych, smíření, odpuštění, pokora.
Kdysi jsem často pobývala v léčebně nemocných starých lidí, občas jsem nějakou tu smutnou babičku, či dědulu pohladila , viděla jsem jejich oči a tyhle doteky mě nebyly vůbec nepříjemný.
Saty (ratka, 13. 09. 2010 12:52)
mohla bys usnout, kdyby vedle tebe lezely desitky lidi? Dotykaly se te rukama a nohama. Kazdy nejak smrdi. vadava urcite fluidum. snad jsem ani nemela na mysli hodnotici dotyky (prijemne neprijemne) jkao spise dotyky jako takove. v Absolutni forme. nikoliv zda se me dotaky atraktivni muz nebo dite nebo pes. Proste se nejaky clovek dotyka jineho cloveka. vsimni si ze pro psy to problem neni. nebo i kocky se otrou. a pak si sednou vedle sebe a dobry. dotykat se treba silne zeny. zdravotni sestry se dotykaji lidskych tel. Maseri. Dotyka se te maser a melo by to byt prijemne. nebo kadernice/kadernik. Kosmeticka. Cizi lide. Doteky uplne cizich rukou. Kdyz clovek odhodi veskere zabrany tak v tech dotycich muze cist. Kdo je ten clovek ktery se ho dotyka. A naopak, on chytne hebce nejakou tlustou pani a pomaha ji do schodu. Citi v rukach speky a zvlastni poddajnost tela. Pach v nose. pohled. Vnimat druhe lidi bez jakehokoliv hodnoceni (prijemne/neprijemne) je velice zajimave. Jsem toho schopna az v posledni dobe. vnimam teplo mych rodicu. Zvedam tatinka ze zidle, drzim ho a citim teplo cloveka. Nemuzu rict ze bych byla tim nadsena :o)) ale vnimam jeho lidske teplo a je to zvlastni pocit. Dotykam se nohou moji maminky. Masiruji je a hladim. Uelvuji ji od bolesti. To jsou dotyky ktere neslouzi k pocitum prijemna neprijemna. Ktere se jen dotykaji. bez hodnoceni.
Ratce (Saty, 13. 09. 2010 11:33)
Donutila jsi mě zapřemýlet jak vnímám doteky. Děti zásadně nehladím, ani se jich nijak zvlášť nedotýkám, pamatuju si, jak mě jako děcku byly doteky cizích lidí nepříjemný, maximálně je vemu za ruku, když je to nevyhnutelný. Zajímavý dotekový poznání jsem učinila na pohřbu táty. Když nám začalo procesí lidí kondolovat, zjistila jsem, že každá podaná ruka má jinej podpis. Od lehkého a jakoby bázlivého stisku po silnej a upřímnej, od suché dlaně po upocenou.
Další poznatek je ten, že doteky od jiný ženy přijímám zdrženlivě a s jistou averzí a to co mi u nich vadí, nevadí mi u muže, jelikož to má erotickej nádech. Nemohla bych tančit se ženou, kdežto s mužským je to o něčem jiném, ale u obou si chráním kam až je možný zajít a kam ne. Jelikož necestuju autobusem, tak se mi doteky v narvaným autobusu vyhly, ale asi bych se s nima musela nějak vyrovnat, když bych chtěla někam dojet, ale milý by mi to určitě nebylo. Zvířata hladím s potěšením, hlavně ty, co maj hebkou srst, proto mám kocoura a můžu potvrdit, že se ho dotýkám raději, než cizího člověka.
Další poznatek je ten, že doteky od jiný ženy přijímám zdrženlivě a s jistou averzí a to co mi u nich vadí, nevadí mi u muže, jelikož to má erotickej nádech. Nemohla bych tančit se ženou, kdežto s mužským je to o něčem jiném, ale u obou si chráním kam až je možný zajít a kam ne. Jelikož necestuju autobusem, tak se mi doteky v narvaným autobusu vyhly, ale asi bych se s nima musela nějak vyrovnat, když bych chtěla někam dojet, ale milý by mi to určitě nebylo. Zvířata hladím s potěšením, hlavně ty, co maj hebkou srst, proto mám kocoura a můžu potvrdit, že se ho dotýkám raději, než cizího člověka.
doteky behem cviceni (ratka, 13. 09. 2010 10:37)
chodim cvicit a behem cviceni se obcas dotykame. zejmena kdyz jsou cviceni ve dvojicich (naznacovani uderu a odrazeni uderu v taichi) a pote je cast realxascni, kdy stojime v kruhu a drzime se za ruce a delame ruzna "zarikani". Prijde mi to celkem intimni. zejmena na konci kdyz se drzime za ruce.
Jak pocitujete dotykat se cizich lidi? teda lidi ktere vubec neznate a potkali jste je treba na ulici, v tlacenici venku, v dobpravnim prostredku. jaky je to pocit? a co treba doteky ciziho zvirete. doteky srsti. jaky mate u toho pocit? Je to jine dotykat se srsti ciziho zvirete nez se dotykat kuze jineho cloveka?
U ditete se jaksi predpoklada ze se dotykat smi. u dospelych uz je to horsi... Tam se doteky jaksi neto. mimo formalni podani ruky ci busybusy (formalni polibek na na tvar) neakceptuji. nebo to mate jinak? Muzou (smi) se vaslidi dotykat?
Jak pocitujete dotykat se cizich lidi? teda lidi ktere vubec neznate a potkali jste je treba na ulici, v tlacenici venku, v dobpravnim prostredku. jaky je to pocit? a co treba doteky ciziho zvirete. doteky srsti. jaky mate u toho pocit? Je to jine dotykat se srsti ciziho zvirete nez se dotykat kuze jineho cloveka?
U ditete se jaksi predpoklada ze se dotykat smi. u dospelych uz je to horsi... Tam se doteky jaksi neto. mimo formalni podani ruky ci busybusy (formalni polibek na na tvar) neakceptuji. nebo to mate jinak? Muzou (smi) se vaslidi dotykat?
pro Luciuse (Saty, 12. 09. 2010 23:32)
Ahojky, rádě tě zase po čase vidím. Podle toho co píšeš, to máme asi dost podobné. Při představeních jsou to doteky přátelské a myslím, že jsi za ně rád, značí to oblíbenost, kterou ti chtějí někteří a nebo spíš některé projevit. Je něco nového u tebe od doby kdy jsme se neviděli?
Doteky (Lucius, 12. 09. 2010 01:05)
Všechny vás zdravím,především,Tebe,Saty,rozepsaly jste se o dotycích a polibcích...Jsou to přátelská gesta a ty intimnější jsou o to krásnější,když jsou to doteky,které chceme mít.Já sám zažívám na představeních a zábavách doteky i polibky,které mi nejsou až tak příjemné,protože jsou od cizích lidí,nicméně dostávám je a někdy i "rozdávám".Ale jsou to jiné gesta,než když např.políbím přítelkyni,nebo své dítě.Nebo rodiče...S tátou se nelíbám - to je jasné,s mámou si dáme občas,takovou tu mateřskou pusu,s tátou potřesení rukou,popř.poplácání,atd,jak to chlapy dělají.Ale je to příjemné,když se člověk dokáže třeba přivítat s tímto gestem.Je to takovýž jako bych řekl doping,pohlazení,políbení od blízké,nebo sympatické osoby...Všechny Vás,zúčastněné objímá a líbá,Váš Lucius...
pro Bandy (Saty, 08. 09. 2010 12:41)
To je správná poznámka Bandy, je to tak. Mám ráda doteky lidí, ke kterým něco cítím. Patří tam objetí a hlazení, jen polibek je něco vyjímečnýho a důvěrně intimního, že jej nejde rozdávat na potkání.
Saty (Bandy, 06. 09. 2010 19:49)
Ty už nemiluješ své rodiče ? Já už je nemám, ale miluji svá děcka. Přesto je nelíbám na ústa. Pokusím se opravit Tvoji větu. Na ústa líbám jen toho, s kým jsem ochotna se milovat.
Ratce a Bandymu (Saty, 01. 09. 2010 09:59)
Jasně, polibek na ústa je hodně intimní věc. Beru objetí a dotek tváří, nanejváš strpím od příbuznejch polibek na tvář. Táta mi dával pusu na čelo, pamatuju si, že to byla vždycky taková sametová pusa a já věděla, že mě má rád. Cizímu bych nedala pusu na pusu dřív, ani teď, protože pusa na pusu je polibek a ten patří jen tomu, koho miluju. Na doteky nejsem tak háklivá, pokud nejsou dotěrný, nevadí mi.
K dotekům (Bandy, 19. 08. 2010 21:33)
Pokaždé, když se sejdem se obejmem. I muž proti muži. Nikoho nelíbám. (Jen svoji ženu) U těch malých tvář na tvář i když špulí pusu. Pamatuji, že víc důvěrností mi nebylo po srsti. Objetí a tvář na tvář má svoji cenu. Říká, že my patříme k sobě.A není potřeba říkat víc.
doteky (ratka, 15. 08. 2010 10:18)
ted mam moc rada. i od kamaradu, pritelkyn, deti a samozrejme manzela. u rodicu je porad odstup. ono je to mozna tak normalni. I kdyz moje deti si za mnou prijdou se nechat pochovat. a to i ti velci :o))
SAty (ratka, 15. 08. 2010 10:16)
ja bla taky rozkosna as jen do desiti let. pak prisel zlom. a pozdeji to byla uplna katastrofa. mela jsem hrozne komplexy. ale to je cele dost slozite. byly v tom takove divne rodinne konstela. dnes uz to definitivne uzaviram. kapitolu mych vzahu s rodici :o)) je to ted OK.
Ratce (Saty, 14. 08. 2010 19:09)
Když se podívám na svoje fotky když jsem byla malá, tak by byla drzost o sobě tvrdit, že jsem byla rozkošná. Dlouho jsem byla hubená a vykulená, teprve až v pubertě jsem se z toho začala pomalu dostávat a abych se z toho nezbláznila, tak mi nasadili rovnátka a byla jsem zase při zemi. Přesně si dokážu připomenout, kdo mi byl nesympatickej a protivnej a proč jsem se nenechala hladit a pusinkovat. Co mě odpuzovalo - přísnost dědy a babičky, uslintaná pusa od tety, pach alkoholu z některejch lidí, nebo že byli neznámí a nechápala jsem, proč mi hladěj po vlasech. Když se zeptáš sama sebe, tak musíš přiznat, že to čeho se dovoláváš u dětí, (upřímnosti) jde s tebou i v dospělosti. Určitě máš kolem sebe nějaké lidi, kteří tě odpuzujou a kdybys nemusela, tak jim ani ruku nepodáš, natož abys jim dala pusu a přitom ti třeba nic neudělali. Takže to není zásluhou upřímnosti dětí, tohle pociťuje každej, ať je dítě, nebo dospělej. Dotek je na druhou stranu jeden z nejsilnějších pocitů, ale musí být oboustranně kladně přijímanej. Od podání ruky, objetí kamaráda/ky kolem ramen, i ta pusa a vzájemný doteky s milovanou bytostí? Neznám hezčí pocit.
Saty (ratka, 14. 08. 2010 16:25)
zde je tema duverivost deti a zda deti dokazou poznat fales a predstirani. zde ted nedokazu jednoznacne odpovedet jak to bylo. nevim. mela jsemdost nos na lidi. asi jsem byla neduveriva od "prirozenosti". mozna tim, ze jsem byla rozkosna a kazdy si na me chtel sahnout. osahavaly me ruzni lide a ja to nemela rada. i pozdeji jsem pritahovala ruzne pedofily. mela jsem andelske vlasky a modre oci. a nechtela jsem aby na me nekdo sahal. aby mi neco daval. aby ne me mluvil. takze mozna jsem se speltla v tom kdyz jsem rikala ze jsem poznala zda jsou lide falesni. proste jsem se bala takovych tech vlezlych sladkych lidi, co me chteli pusinkovat. a co na me sahali. nesnasela jsem je. asi jsem si je v hlave oznacila za falesne. ze na me mluvili sladce a chteli na me sahat, i kdyz videli ze je odmitam. NOrmalni by bylo kdyby mi dali pokoj. nechali me byt.
Ratce (Saty, 13. 08. 2010 23:13)
Ano Ratko, dítě neví co je špatné, proto se špatného dopouštějí. Když se spálí, už se toho pro příště vyvarují. Děti vycítí lež? Hloupost a jestli budeš tvrdit, žes lež jako dítě neomylně poznala, byla jsi zázračný dítě. Každá pohádka je malou lží a děti každé pohádce bezmezně věří. Pedofil dá dítěti cukrátko a ono věří, že je to hodnej strýček. Teprv zkušenost ho naučí být opatrný. Jediný v čem máš pravdu je, že jou přirozené. Pamatuju si, že jsem nikdy nechtěla dát pusu babičce a dědovi z máminy strany a neměla jsem problém dát to znát, ale babičce z tátovy strany jsem pusu dala klidně. Děti jsou vstřícné k tomu, kdo je vstřícný k němu.
Bandy (ratka, 13. 08. 2010 12:37)
hahaha, dik :o)
ratka (Bandy, 13. 08. 2010 09:13)
Myslím, že teď si vyvrátila všechny odborné studie vědeckých týmů, zabývajících se psychologií a zejména psychologií dítěte. Blahopřeji. Vidím to na Nobelovku.
jeste k tomu predstirani (lhani) (ratka, 12. 08. 2010 12:37)
dite nevi co je spatne. protoze jak ty rikas, chybi mu zkusenost. to co vnima je prave ta nejistota. ze neco nestimuje. ze neco neladi. vnima disharmonii a vnima stres. teprve pozdeji si to vyhodnoti a pochopi, ze ta druha osoba neco taji. ze predstira a ze ji nemuze dosahnout. ze je za zdi. ze je oddelene. mimo.
takze i tvuj postreh ze jsem v urcitych situaci mimo je naprosto spravny. mezi lidmi kteri jsou uzavreni a zazdeni, se pohybuji jako mimon. nevim co mam delat. jestli mluvit na tu zed nebo kricet a cekat ze se otevre v ty zdi okno? nekdy kricim a stoucham klacikem a cekam zda se to okno otevre, a ja uvidim neco za tou zdi. zahlednu kousek cloveka.
takze i tvuj postreh ze jsem v urcitych situaci mimo je naprosto spravny. mezi lidmi kteri jsou uzavreni a zazdeni, se pohybuji jako mimon. nevim co mam delat. jestli mluvit na tu zed nebo kricet a cekat ze se otevre v ty zdi okno? nekdy kricim a stoucham klacikem a cekam zda se to okno otevre, a ja uvidim neco za tou zdi. zahlednu kousek cloveka.
Bandy (ratka, 12. 08. 2010 12:03)
jako dite jsempoznala bezpecne kdy a kdo rika pravdu. a kdy to jen predstira. nemela jsem to rada. nelibilo se mi to. nechtela jsem predstirat. ani pochvala mi za to nestala. bylo mi spatne, kdyz jsem musela predstirat veci ktere jsem necitila. treba vdecnost (dekovani) nebo zdravit nekoho koho jsem zdravit nechtela. proto jsem si ani nevzala darky od lidi kteri prestirali laskavost. utekla jsem. dite pozna vic nez dospely. dokaze vnimat toho druheho jako celek. pozna ze mu ten druhy lze. nepotrebuje k tomu zkusenost a vubec ne vzdelani.
ratka (Bandy, 12. 08. 2010 08:35)
Ano.Dítě pozná méně než dospělý. Chybí mu zkušenost. Dítě většinou nepozná, že dospělý mu neříká pravdu, nepředpokládá to. Dítě víc důvěřuje. Je to jako dítě jde s Tebou kolem plotu, ale nevidí co je za nim. Ty to vidíš. Jsi vyšší.
Zrak je okno, ze kterého vidíš na svět. Zkušenost a vzdělání je patro, ve kterém to okno je. Čím výš, tím dál dovidíš.
Zrak je okno, ze kterého vidíš na svět. Zkušenost a vzdělání je patro, ve kterém to okno je. Čím výš, tím dál dovidíš.
Bandy (ratka, 11. 08. 2010 11:27)
co si mam uvedomit? :o)) ze dite pozna mene nez dospely? aby ses nemylil. dite pozna mnohem lepe kdy dospely placa. A nekdy se boji mu to rict. protoze si je vedome vlastni zavislosti. neboj se.
ratka (Bandy, 11. 08. 2010 10:52)
Jistěže ano. Jen prosím,uvědom si, že většina lidí kolem jsou dospělí lidé. Že poznají, když někdo jen tak plácá. Jdeš do toho ? Budu Ti fandit.
Jen člověk jí, když nemá hlad. Jen člověk pije, když nemá žízeň a jen člověk mluví, když nemá co říct.
Jen člověk jí, když nemá hlad. Jen člověk pije, když nemá žízeň a jen člověk mluví, když nemá co říct.
Bandy (ratka, 10. 08. 2010 20:18)
to vis ze ti prominu. chces teda abych otravovala nebo nechces? nejsem z ty tvy odpovedi chytra. mas vubec zajem o nejakou dalsi komunikaci? to zalezi jen na tobe.
ratka (Bandy, 07. 08. 2010 00:35)
Někdy je těžké uvěřit, že co píšeš napsal dospělý člověk.Dobrá. Třeba nechápu. Mám strýce Josefa, který se účastní všech rodinných oslav, Pronáší přípitky, žertovné průpovídky a tu i tam zanotuje. Je spokojený. Jenže všechny kolem otravuje.Plete se do hovorů, kterým nerozumí, netaktně se plete do flirtů a je hlučný. Veselá kopa. Jen myslí jinde. Je na obtíž.
Nechci se Tě dotknout, ale někdy mi připadáš jako strýc Josef. Připadá mi zbytečné oponovat tvým nesmyslným úvahám bez premise a bez pointy. Otravuješ mě. Promiň
Nechci se Tě dotknout, ale někdy mi připadáš jako strýc Josef. Připadá mi zbytečné oponovat tvým nesmyslným úvahám bez premise a bez pointy. Otravuješ mě. Promiň
zkus mi (ratka, 02. 08. 2010 21:46)
jeste naznaci co te nejvic popudilo. ze je mozna objektivne lhostejne kde zijes? tak si predsatv bunku ve svem tele, treba by si bunka v srdci narikalal ze chce byt radeji bunko v mozku. a ta z kuze by furt remcala ze je ji horko. a nakonec by vsecky umrely. ale nebylo by jim lip, kdyby ta na srdci proste pumpovala, ta v mozku mysela a ta na kuzi chranila? proste se smirili s tim co jsou a kde jsou. a nevymyslely ze chteji byt nekde jinde?? ze smyslem zivota je skutecne a jedine jen pochopeni zivota? poznani? ze jsme vsichni jeden zivot? ze se oddelujeme sami? a ze at se oddelujeme jak chcem, treba ostnatym dratem a tisice vstvami tak jsem furt propojeni s tim zbytkem. a pokud nam to nedojde tak budeme umirat nesmireni.
BAndy (ratka, 02. 08. 2010 21:21)
zkousim tu logiku proste vyhodit. neridit se ji. nenechat se ji zotrocovat. nekdy se mi to povede a nekdy moc ne. co uvitas ty je podruzne :o)) me se to tak jak to delam. nevadi mi ze remcas. proste nedokazes vystoupit z kola ven. tocis se furt jak veverka v kleci. nechapes.
Radce (Bandy , 02. 08. 2010 18:15)
Četla si opravdu pozorně co píšeš ? Jak mi může být lhostejné, kde objektivně žiji. Jak se chceš třeba i v pohádce osvobodit od zákona příčin a následků. Uvítal bych, kdyby holka s vysokou školou vypustila větu, která jen naznačuje alespoň zbytek logiky. Neoblbuj, Radko. Vem v úvahu, že jsi mezi dospělými středoškoláky.A je to tady. Opět remcám.
Odpoved pro LEON (Quinzy888, 02. 08. 2010 04:07)
říkáš, můžeme jsi vybrat film, který prožijeme. Hovoříš o několika scénářích a já ti na to odpovím: Co, když se najde blbeček, který se naučil cestovat do minulosti či budoucnosti a Ví o tobě a snaží se Ti to, co jsi měl v plánu za každou cenu zhatit a ty o tom idiotovi nevíš. Zkrátka se s ním nepočítalo a nebo hůř. Jsi bytost z jiné planety a nějací hajzlíci od temné síly Tě přenesou po smrti jinám a najednou se narodíš jinde než bys čekal - polož jsi tuhle otázku i to může být varianta, proč někteří lidé mají spackaný život a to ještě Nemluvím o genetických manipulacích, které činili tzv. bohové v minulosti. Mne se hnusí BUH, co káže - ustanovuji Tvůj Věk pouze na 120 let a ne více. A hnusí se mi POCHVALEN Buď HOSPODIN -a za co TY HAJZLE, že jsi kázal, že budou trpět další pokolení za činy otců a svých matek po 7 generací? HAJZL JE TO, který se zmocnil technologií a teď jsi hraje na kašpárka a chce kázat druhým, jak svůj život vésti má.
Odpověď pro SATY (Quinzy888, 02. 08. 2010 03:57)
Hovoříš o zázraku - možná bych použil spíše slova myšlenka Tvoří a tak to zřejmně Vše vzniká. Na začátku musela být nějaká PRAIDEA. Když člověk změní své myšlení, nejprve se to začne trochu projevovat, ale třeba za rok za dva, jsou již někdy vidět výsledky. Stejné to máš třeba, když někdo změní svůj způsob života z horšího k lepšímu. Cosi, co Tvořilo zprvopočátku, chtělo poznávat, ale stalo se cosi, co zapříčinilo pád - jsou však dány varianty poznání k nápravě, kterých je nezpočet a pokud ne, většinou pak bývá volena varianta uspání až do dalšího cyklu Tvoření. Všimni jsi, nemluvím o Bohu, ani o Stvořiteli - nazývám TO TVOŘENÍM.
Lidé se často ptají zda po smrti za své činy pujdou do čehosi, co je nazýváno peklem. Myslím, že spíše po smrti dochází k vyrovnání mezi získanými informacemi za tohoto života, po vyrovnání jsou pak uloženy do paměťových bank kosmu (Akáša?)a jsou předloženy varianty k dalšímu vývoji a dalšímu zrození. Někteří však za své činy mohou výdat zkutečné PEKLO. Těžko, však někdo z nás si umí představit, jak tohle vypadá.
Lidé se často ptají zda po smrti za své činy pujdou do čehosi, co je nazýváno peklem. Myslím, že spíše po smrti dochází k vyrovnání mezi získanými informacemi za tohoto života, po vyrovnání jsou pak uloženy do paměťových bank kosmu (Akáša?)a jsou předloženy varianty k dalšímu vývoji a dalšímu zrození. Někteří však za své činy mohou výdat zkutečné PEKLO. Těžko, však někdo z nás si umí představit, jak tohle vypadá.
SAty (ratka, 26. 07. 2010 15:13)
beru to podle sebe. co kdyz objektivne je uplne lhostejne jestli zijes v pohadce. a jedine co hraje roli je cesta tvoji mysli k osvobozeni ze zakona priciny a nasledku i ta nejkrasnejsi pohadka konci smrti a rozkladem. a pokud se to furt toci dokola tak i nejkrasnejsi pohadka zacne otravovat. je uplne k nicemu a nedava smysl. existence ti pomaha si sama sebe uvedomit. V pohadce clovek usina. jsou situace kdy ti nezbyde nic jineho nez se probudit. a k tomu slouzi ten cirkus a ty kulisy kolem nas. ne abychom spali, ale abychom se probudili a otevreli oci jeste nez umreme.
Ratce (Saty, 26. 07. 2010 13:18)
Ber to podle sebe Radko, kdybys měla možnost vybrat si scénář, určitě by sis ho přečetla dokonce a pečlivě volila tak, aby i ten konec byl pokud možno šťstnej, jako v pohádce. Není to o divadelní hře, hrálo by se o život a pochybuju,že by někdo volil místo zvonce třeba provaz. Takhle jak je to zařízený, tak je to spravedlivý, neboli..každej co si zaslouží.
SAty (ratka, 26. 07. 2010 12:36)
a co kdyz z "druhe strany" je ta pohadka tragedie? a my to nevidime jelikoz jsme uplne zabedneni :o)))
pro Leona (Saty, 23. 07. 2010 23:25)
Tak to pochybuju. Mít možnost si vybrat scénář, nebo film, by znamenalo, že by si každej vybral pohádku, protože všechny končí dobře a větou - a šťastně žili a pokud neumřeli, žijou dodneška. Spíš bych to viděla jako pevně danej start a cíl a je na tobě jak a kdy se do cíle dostaneš.
A vo takhle (Leon, 21. 07. 2010 08:07)
co když život má pevně daný scenář a nedá se zmenit jako film, ale my si můžeme vybrat který prožijeme
pro Quinzy888 (Saty, 13. 07. 2010 13:25)
Odpovím...všechen život, fauna i flora je zázrak plný tajemství. Teď se zeptám tebe, - jaký je rozdíl mezi proroctvíma předpovědí?
Komentář k Nostadamovi. (Quinzy888@seznam.cz, 12. 07. 2010 22:29)
Aha k tomuto se hodí jeden citát:
Jsou jenom dvě cesty, jak vést svůj život:
Jedna cesta je, jako by celý život byl zázrakem, druhá cesta je, jako by celý život zázrakem nebyl.
Kterou cestou kráčíte Vy?
PS.: Je rozdíl mezi proroctvím a předpovědí. Proroctví se dá změnit, předpověď jen málokdy.
Jsou jenom dvě cesty, jak vést svůj život:
Jedna cesta je, jako by celý život byl zázrakem, druhá cesta je, jako by celý život zázrakem nebyl.
Kterou cestou kráčíte Vy?
PS.: Je rozdíl mezi proroctvím a předpovědí. Proroctví se dá změnit, předpověď jen málokdy.
ratka (Bandy, 08. 07. 2010 21:40)
Po dlouhé době jsme našli společnou řeč. Mám z toho velkou radost.
Bandy (ratka, 08. 07. 2010 12:34)
je to tak jak rikas. kdyby ses rozhodl na krizovatku driv nebo pozdeji tak by te auto nesrazilo. Bylo tvoje rozhodnuti zda vstoupis autu do cesty. k smichu to neni :o)) naopak, kdyz te prejede tak te smich prejde. vse je propojene. a kdyz te auto prejede tak si za tomuzes sam, nemels mu vlezt do cesty, mel si jit jinudy. a ze byla zrovna cervena nebo zelena na semaforu? to je vedlejsi. auto na cervenou pojede s mensi pravdepodobnosti nez na zelenou. ale jestli te prejede auto zalezi skutecne jen na tom zda budes tam kudy zrovna jede. to zadnou lidskou dohodou neovlivnis. TAkze zadny osud. ty sis tam vlezl.
Lidské zvláštnosti (Bandy, 01. 07. 2010 23:47)
Je velmi zajímavé, jak lidé, kteří se pouští do tajů kvantově fyziky stojící na prvděpodobnosti jevů se stejně zaníceně zabývají tajemnem osudu. I když zvážíme, že osud vlastně je pravděpodonost, že něco v našem životě nastane. Já vstoupím na křižovatku na červenou. Přežiji ? To záleží na tom, jestli ve stejnou chvíli tudy pojede auto.A kdo o tom rozhoduje. Osud ? Není to k smíchu ? Kdo předtím rozhodl, že půjdu na červenou ? A kdo o tom, že půjdu zrovna touto křižovatkou ? Osud ? Dvakrát jsem se rozhodl já sám. Jen jednou jsem nebyl schopen ovlivnit co bude dál (to auto). Z toho soudím, že slovem osud můžeme označit to, co se již stalo. To co se stane je souhrn pravděpodobných jevů, který lze statisticky tipovat, ale ne určit. Ještě před chvíli jsem chtěl do postele. A teď je to jinak. Že by osud ?
pro Azrael (Saty, 27. 06. 2010 22:57)
Když zavřu jedno oko, mohlo by to tak být. Ty blbý konce jsou dány tím, že neumíme naslouchat vnitřnímu hlasu, nebo je příliš slabý, abychom ho zaslechli. Určitě to znáš taky, do něčeho jdeš a jsi přesvědčenej že to bude super, ale dopadne to tak, že si nabiješ čumák. Tak je to se vším, čím v životě projdem, vším hezkým i méně hezkým. Zpětně si člověk říká...kdybych byl opatrnější, mohl jsem se tomu vyhnout, nebo kdybych se nebál, mohl jsem bejt jinde než jsem teď. Výsledku všech našich činů se říká osud a jestli je už dopředu daný? Kdo ví?. Jedno tomu ale nahrává - kdyby se to všechno dalo vrátit, dopustili bysme se opět stejných chyb.
Pro Saty (Azrael, 27. 06. 2010 20:15)
Mno... něco jako zatraceně zapeklité člobrdo... hodíš blbě kostkou... známe :D
pro Azrael (Saty, 17. 06. 2010 12:54)
Já si myslím, že osudem jsou nám dány klíčové okamžiky života a ty se pak odvíjí od toho, jak jsme žili. Je nám dána cesta, ale i vedlejší cestičky, kterejma si můžem tu cestu zkrátit, ale i prodloužit. V podstatě je to něco podobného co tvrdíš ty.
Pro Saty (Azrael, 15. 06. 2010 20:45)
osud není daný, můžeme ho měnit.. ale jisté okamžiky v našem životě sou dány... jen krátké urivky... tím se řídím... - jak jsem napsal minule :) dle toho se řídím, a považuji to za svou pravdu.
pro Azraele (Saty, 10. 06. 2010 23:31)
Tohle je těžká otázka. Dřív jsem zastávala názor, že osud není, že si život řídíme sami a všechno co nás potkává není dílo osudu, ale našeho jednání. Teď jsem na pochybách. Jak jinak by věštci mohli nahlédnout do budoucnosti? Neznám na to jinou odpověď, než že byla cesta jedince, nebo národů předem daná, zaznamenaná a věštec má schopnost záznam (osud) ve svých vidění shlédnout.
osud (Azrael, 06. 06. 2010 21:39)
Je možné že je osud daný?.. nebyla by to pak nuda. je to jako koukat na film stále dokola... nebo hrát simíky... Nostradámus byl Genius, ale viděl pouze situace ( tu 1/1000 0000) toho co se má stát.. osud není daný, můžeme ho měnit.. ale jisté okamžiky v našem životě sou dány... jen krátké urivky... tím se řídím...
pro Luciuse (Saty, 20. 02. 2010 13:11)
Na to co jsi napsal Luciusi, nemůžu odpovědět jinak než DĚKUJI.
Lucie (Bandy, 19. 02. 2010 23:23)
Kdybys mě teď mohl vidět, tak poznáš, že tleskám.
Nostradamus (Lucius, 18. 02. 2010 13:14)
Drahá Saty moc se mi líbí,že jsou zde i tak mladí lidé.Když jsem přišel já na Tvé stránky,nevěděl jsem o nich vůbec nic a defacto jsem na ně přišel tehdy náhodou a doslova jsem se v nich ztratil.Začal jsem je pročítat někdy z večera a najednou jsem se podíval na hodiny a bylo něco kolem 3:45 hod.v noci - nad ránem.Je to zvláštní a krásné zároveň - stránky čtu téměř pravidelně,někdy něco připíšu,ale pořád se tady dokážu ztratit na hodně dlouho.Je tady strašně krásně a myslím si,že kdyby Nostradamus žil v této době,tak by snad ani neměl na věštění čas - no ale nechejme pohádek...Vážně je to super a já jsem rád,že se tady dokáží bavit jak mladí,tak staří,(teď myslím numerický věk) a doufám že to nepřestane...Všechny Vás moc zdravím,Váš Lucius
Azrael (Bandy, 18. 02. 2010 00:29)
Přiznávám, že Tě beru za partnera k rozhovoru a je Ti 16. Já mám tak starého vnuka. Zdravím Tě. I Lilith. Vždy s Tebou rád pohovořím.
Pro Brandy (Azrael, 14. 02. 2010 15:23)
Věřící nejsem... k islámu ... mno korán si občas pročtu, ale také jej neuznávám... Azrael jsem našel na jedněch stránkách... a lilith.. ta svou přezdívku na jiných... vzhledem k tomu že je nám 16 bych to zas až tak nehrotil... :)
Azraeli (Bandy, 13. 02. 2010 23:03)
Lilith(v Talmudu Lelek) pochází již od Sumérů. Podle židovských zdrojů je to ta, která obývala zahradu Eden ještě před Adamem a Evou. Jak ti přišli, tak se proměnila v hada, tím se s ním spářila a ona(poslanec ďábla) podala ono jablko.
V mytologii se o ní mluví, že chodila v krásných šatech a sváděla muže. Prostě, kurva to byla. Někde je zobrazena jako napůl žena napůl had.
Jen abys věděl, do jaké ses dostal party.
V mytologii se o ní mluví, že chodila v krásných šatech a sváděla muže. Prostě, kurva to byla. Někde je zobrazena jako napůl žena napůl had.
Jen abys věděl, do jaké ses dostal party.
Azraeli (Bandy, 13. 02. 2010 22:51)
Jsi věřící ? Jsi křesťan? Azrael je anděl smrti jen v islámu. A přitom není zmíněn v koránu ani Hadís. Takže nejspíš jde o legendu. Bývá někdy spojován s Ezrou. Ten vyvedl židy z Babylonu. V židovském pohledu je veden jako nositel zla. Není přímo spojen se smrtí.
pro Azraele (Saty, 09. 02. 2010 00:39)
Většinou mají kluci ve tvém věku docela jiné zájmy. Asi jsi zvyklý o všem víc přemýšlet. Myslím že je to pro tebe dobré, pokud to uplatňuješ i v jiných případech, které život přináší. V rubrice "Něco o mně" jsi naznačil, že potřebuješ pomoc. Máš tam ode mne odpověď.
Náhoda (Azrael, 04. 02. 2010 10:14)
Jméno Azrael mi spadlo znebe... Jedna moc hezká kamarádka má nick Lilith... řekla mi že hledala Satanská jména... já druhý den hledal jména andělská... Azrael- Anděl smrti... nevím proč, vybral jsem si ho, a od té doby vídám tyto dvě jména vedle sebe... Azreale a Lilith... bohužel, Lilith už kluka má, ale jsme nejlepší přátelé... prvně jsem na tyto stránky narazil před třemi roky.. to mi bylo 13.. a i po té době, zde nalézám mnoho nového, nepoznaného..
pro Azraele (Saty, 04. 02. 2010 09:35)
Nostradamova proroctví rozluští jedině čas. Zatím jen porovnáváme události minulé, nebo současné. V roce 2055 bychom měli porozumět a pochopit události budoucí. Pokud byla Nostradamova vidění správná, stane se tak. K té náhodě - není náhoda že jsi sem přišel a není náhoda že sis vybral nick který máš. Na to, že se nic neděje náhodně, většinou přijdem až s odstupem času. S odstupem času jsi sem také poprvé napsal a těší nás, že se sem vracíš. Doufám že budem číst tvoje další názory a nejen v této rubrice.
Dík (Azrael, 03. 02. 2010 17:26)
Jak je psáno na hlavní stránce... To že navštívíte tyto stránky není náhoda... Není... rád se sem vracím, a doufám, že někdo doopravdy rozluští všechny Nostradamova tajemství.
BAndy (ratka, 06. 01. 2010 08:39)
Diky. Tobne taky At se ti dari :o)
ratka (Bandy, 03. 01. 2010 16:40)
Tak už to máme za sebou. Lidi se začínají chovat skoro normálné až na šílence obcházející výprodeje. Ale ti se nemění celý rok.Koledy stichly, rachejtle taky.Může se do práce i na úřad. Oh, what´s a wonderfool world.Ať se Ti moc daří.
Bandy (ratka, 31. 12. 2009 12:57)
me se ucintana sentimentalita nedotyka jelikoz media nesleduju :o)) Akorat me obcas stvou precpane obchody kdyz kupuju salam a rohlik. Ale jinak normalka. stromecek zdobime. a hlavne je volno. to je uplne super :o)) zadna prace
Saty (Bandy, 31. 12. 2009 00:28)
Já nesnáším tu vánoční sentimentalitu.Z normálních lidí se stanou ucintaná individua.Média servírují hustej medovej roztok o lásce a já mám pak problém s erekcí.Je zvláštní, že tam, odkud pocházím, se vánoční neohlášené návštěvy považují za nezdvořilost.V září se domlouvá, kdo a kdy koho navštíví.Prostě se respektuje rodinný krb. Rodiče a děti jsou hodnotou, kterou je nezbytné respektovat. Ledničku respektovat není nutno. Kdyby byla nouze, projdu hvozdem a vrátím se s kancem přes ramena. Ošatku vajec naberu z orlích hnízd a jako nejblbější sedlák mám největší brambory.
pro Bandy (Saty, 28. 12. 2009 15:03)
Taky tě zasáhlo Vánoční šílenství? Mně ano a docela nedobrovolně. Mým snem je, prožít Vánoční svátky v klidu, ten byl akorát na štědrý večer, ale před a po jsme byli samá návštěva. Darovanýho kapra jsme darovali dál, k večeři byla u nás tradiční klasika - kuřecí řízek a salát. Počítala jsem, navštívilo nás celkem 34 známejch a příbuznejch. Jsme vyjedení a žíznivý, takže se muselo dneska dokupovat. Docela mi bodnul chleba s máslem. Je fakt, že dobrýho se člověk přejí, ale chleba nikdy.
Univerzum igma (Bandy, 28. 12. 2009 14:13)
Zaplať Pánbůh, Vánoce už jsou za námi.Svět už jde normálně.
bandymu (Univerzum igma, 27. 11. 2009 21:17)
zdarek Bandy dari se mi velmi dobre co tobe?
Nostradamus video- mrkněte na kresby! (Hvezdicka, 16. 11. 2009 03:58)
Spíše kresby jsou k zamyšlení a k dešiforvání a ku pomoci... lepe nežli verše jako takové... (dodívejte ,až do konce - kresby jsou ukazovány průběžně).. je jich sedm.. a nostradamus neřekl nikdy nic jako univerzální a pevné! - vše je měnitelné každy den... jen my jsme tvůrci a šifra viz. obrázky napovídá, že je tu někdo, kdo je velmi důležitý- určitá bytost- viz. kresby! Ta bytost tu je mezi námi... a je hledána oběma poly!
http://www.megavideo.com/?v=DRM97M50
http://www.megavideo.com/?v=DRM97M50
bandy (ratka, 31. 10. 2009 16:58)
myslela jsem to spise opacne :o) jebu vsechny :o))
ratka (Bandy, 31. 10. 2009 10:19)
Promiň, ale musím použít obhroublou větu k tomu, abych vyjádřil jak chápu Tve vysvětlení o sexu s vesmírem:"Všichni mě jebou".
proc ne Bandy? (ratka, 30. 10. 2009 13:44)
casem ma clovek sex s celym vesmirem :o) prakticky furt
Lycan (Bandy, 29. 10. 2009 15:40)
Nedovedu si představit sebe při sexu v jiném vesmíru. Už pomalu ani v tomto. :-(
Ratce (Lycan, 29. 10. 2009 00:52)
Hm odvazne to tvrzeni....nutno rici ze po sexualni strance velmi pozitivni :-DDDD
jasne (ratka, 15. 10. 2009 15:21)
vsecko co je moz se jednou stane. to je jen otazka pravdepodobnosti a casu. pokud to mozne je tak se to urcite nekdy jednou v nejakem vesmiru a v nejakem case stane. veci se proste deji.
Bandymu (Lycan, 14. 10. 2009 13:32)
No to je fakt...von vlastne i ten Nostradamus byl živnostník. Co jsem o tom četl byl celkem oblíben a určitě dobře zaplacen, zvlášt když se držel v oblibě tehdejší šlechty...a zase se to nějak zašolichalo že z něj neudělali někoho co pracuje s černou magii...a nepopravil se :-) To i takovej Verne mohl bejt docela slušnej věštec když by dvacet ticíc mil pod mořem napsal jako veštbu co jednou bude možný a ne jako sci-fi. Tehdy by se mu asi vysmal kde kdo s tema jeho ponorkama...:-)
Lycane (Bandy, 14. 10. 2009 00:47)
Nostradamus je v tom nevinně. Jen lidé si jeho slova vysvětlili jako proroctví. A ti ostatní věštci ? Oni lžou z povolání, takže jsou vlastně živnostníci.
......... (Lycan, 14. 10. 2009 00:04)
všichni věštci jsou lháři......včetně Nostradamuse
Saty (Bandy, 07. 10. 2009 22:37)
On ten adrenalín funguje automaticky bez ohledu na to, jestli jsem se do dané situace dostal shodou okolností nebo jsem ji úmyslně navodil sám. Na most si s gumou na noze nevylezeš náhodou. Je to z vlastní vůle. Jen proto, že pocit nebezpečí zvedne hladinu adrenalinu v krvi a člověk je najednou schopen překonat svůj strach.A pocit, že to vše dobře dopadlo, když visíš na gumě pod mostem uvolní endorfiny. Hormony blaha. Když to nedopadne, hormony se většinou nekonají. Ale má to něco společného s horrory.Proč se na ně lidé dívají, když se u toho bojí ? No přece jen pro tu úlevu, když to dobře dopadne a jim se nic nestane. Anebo situace, kdy můj známý stál v dílně, dal si prst na kovadlinu a praštil se přes něj kladivem."Aú", a znovu a znovu. "Nebolí tě to ?", zeptal jsem se. "Bolí, ale víš jak je to fajn, když přestane ?".
SAty (ratka, 13. 09. 2009 09:41)
adrenalinove pochody jsou podle me zivotne dulezite pro preziti jedince. Musi se udrzovat ve strehu a fit. A k tomu se mu hodi adrenalin (pocity viteze jako odmena)
to all (Saty, 11. 09. 2009 22:37)
Takže endorfin vyvolává příjemný pocity a emoce, proto by se zdálo, že adrenalin by jaski ani nemusel bejt, ale jak si vysvětlit, že si právě ten adrenalin schválě vyvoláváme? Když je dlouho klid, potřebujem nějaký vzrušení, něco, co nás adrenalinem přímo zaplaví jako třeba banji, air soft, horrory, nebo obyčeknou horskou dráhou konče. Asi potřebujem v přiměřený dávce oboje.
Bandymu (Monika, 10. 09. 2009 22:55)
Téda, tak ty moje nadledvinky si teda mákly, díky vám, holky, za vše.......:-D:-D:-D
Ratce (Monika, 10. 09. 2009 22:53)
:-) neměj žádný problém, čtu tě moc ráda, protože mám dojem, že i kdyby se mě chystal krnět mozek, díky tobě má smůlu:-D....ale je to tak, jak píšeš, myslím, že na vše v životě existuje protitah. Aby byla ta rovnováha. Jen jednomu trvá dřív, déle, nebo nikdy,než jej najde.
Ty jó, ten tlak??????? Já měla minule v těch největších stresech a to po kafi v čekárně 90/60. Se divím, že žiju.Doktor taky. :-DA docela čiperně:-D Mám teď zavařenou hlavu z toho magnetizmu, vymýšlím děsný blbosti, až vznikne maxiblbost, rozhodně si to nenechám pro sebe.:-D
Ty jó, ten tlak??????? Já měla minule v těch největších stresech a to po kafi v čekárně 90/60. Se divím, že žiju.Doktor taky. :-DA docela čiperně:-D Mám teď zavařenou hlavu z toho magnetizmu, vymýšlím děsný blbosti, až vznikne maxiblbost, rozhodně si to nenechám pro sebe.:-D
Bandy (ratka, 10. 09. 2009 22:32)
myslela jsem to jako pricinu a nasledek. Je stres? tak prijde adrenalin. alespon tak to chapu. Clovek ve stresu si sype do krve adrenalin. pak si zase sype noradrenalin. A tak nejak, co ja vim. Akorat ti adrenalinovi specialisti co nikoho neutlucou lopatou ackoliv bych chteli jsou vyskotlakari. (ja taky :o)) ale uz se lepsim, zda se, ze muzu existovat i bez leku a tlak je supr (120 na 75) drive 190 na 145 :o))) no my cholerici to nemame v zivote lehke.
ratka (Bandy, 10. 09. 2009 21:26)
Adrenalin je hormon vyměšovaný v nadledvinkách a připravuje tělo k výkonu. Řídí tělo ve stresových situacích.(Útok nebo útěk). Protže má schopnost vybudit tělo k maximálnímu výkonu, produkuje se zároveň kortizol, který právě brání adrenalinu, aby tělo nestrhal.
Adrenalin tedy není stres. Jen pomáha stresové situace řešit.
Adrenalin tedy není stres. Jen pomáha stresové situace řešit.
ratka (Bandy, 10. 09. 2009 21:19)
Endorfin je nazýván hormonem štěstí. Způsobuje pocity blaha a spokojenosti. To další o nich je už rozvláčné a nudně. Peptoidy atd.Já když najdu pětikilo, jsem šťastný i když jsem ho předtím nehldeal. A když hledal, tak mozek taky vydá příkaz, aby se do krevního řečiště vyplavil endorfin a já měl pocit blaha.
Jediné. co mě na endorfinu hněte je, že ho obsahují některé drogy a umožňuje to navodit pocit blaha uměle.
Jediné. co mě na endorfinu hněte je, že ho obsahují některé drogy a umožňuje to navodit pocit blaha uměle.
Monice (ratka, 10. 09. 2009 15:56)
rok je podle me jeste kratka doba. porad to jeste uvnitr pracuje. stres.a stres je adrenalin.
energie je jen jedna. je jasne ze kdyz neni z ceho cerpat tak clovek pada unavou. jenze vsimni si, ze kolikrat jede clovek naprazdno, zbytecne. Proste vydava se (stres, blbe myslenky, nervozita) a neprijima (nerozvadi ziviny po tele a nezajistuje vyzivu jemnych vlasecnic) Pak se stane, ze clovek neurotizovany neni schopne zajistit vyzivu vlastniho tela. A muzou mu odchazet zuby, nebo ho chytne zaludek nebo nemuze spat. A jen proto ze neni schopen privest vyzivu krvi tam kde ji privest ma.To se pry dela elektrolyticky. tj. absolutnim uvolnenim a zajistenim pruchodnosti krve do kazdeho organu. To je pak to prikladani ruky, vizualizace a ruzne cary mary. Harmonizace caker. Ve skutecnosti to neni nic jineho nez zklidneni daneho organu, laskyplne uvolneni bloku a umozneni spravneho pruchodu jontu aby se krev s vyzivou dostala tam kam patri a mohla odvest to co tam nepatri. S krvi se dostanou dovnitr i vojaci imunitniho systemu.
Ono to zni hodne primitivne a je to taky primitivni. A kazdy se muze dobre lecit sam. Staci se uvolnit a umoznit energii (a tim i krvi) pruchod (ovsem to prave spousta lidi nedokaze)
promin ze se vykecavam, nad spoustou veci jsem jiz premyslela i je zkousela sama na sobe. I na jinych. A tak nejak si musime na sebe davat pozor, pecovat o sebe. MIt se radi. Coz u me znamena ze jen kvetu (vic nez bych chtela ) :o)) Hezky den moniko
energie je jen jedna. je jasne ze kdyz neni z ceho cerpat tak clovek pada unavou. jenze vsimni si, ze kolikrat jede clovek naprazdno, zbytecne. Proste vydava se (stres, blbe myslenky, nervozita) a neprijima (nerozvadi ziviny po tele a nezajistuje vyzivu jemnych vlasecnic) Pak se stane, ze clovek neurotizovany neni schopne zajistit vyzivu vlastniho tela. A muzou mu odchazet zuby, nebo ho chytne zaludek nebo nemuze spat. A jen proto ze neni schopen privest vyzivu krvi tam kde ji privest ma.To se pry dela elektrolyticky. tj. absolutnim uvolnenim a zajistenim pruchodnosti krve do kazdeho organu. To je pak to prikladani ruky, vizualizace a ruzne cary mary. Harmonizace caker. Ve skutecnosti to neni nic jineho nez zklidneni daneho organu, laskyplne uvolneni bloku a umozneni spravneho pruchodu jontu aby se krev s vyzivou dostala tam kam patri a mohla odvest to co tam nepatri. S krvi se dostanou dovnitr i vojaci imunitniho systemu.
Ono to zni hodne primitivne a je to taky primitivni. A kazdy se muze dobre lecit sam. Staci se uvolnit a umoznit energii (a tim i krvi) pruchod (ovsem to prave spousta lidi nedokaze)
promin ze se vykecavam, nad spoustou veci jsem jiz premyslela i je zkousela sama na sobe. I na jinych. A tak nejak si musime na sebe davat pozor, pecovat o sebe. MIt se radi. Coz u me znamena ze jen kvetu (vic nez bych chtela ) :o)) Hezky den moniko
Ratce (Monika, 10. 09. 2009 11:10)
To je stejně zajímavý, jak každé tělo používá hormony jinak. Já jedu na energii a stavy klidu si užívám k nabití se. :-)
Na adrenalín jsem jela , když jsem leta bojovala o existenci svou i ostatních,nejdřív ve vypjatých situacích a pak prakticky nonstop. Protože jsem musela, tak tělo přehodilo samo. Byla jsem hrdá, jak všechno zvládám a vždycky jsem si našla něco, co mě podrželo, potěšilo. Ale začaly mi padat vlasy, vybuchovat trávení a byla jsem hubená jak lunt. Pak mi konečně docvaklo z toho kolotoče, že vše není O.K. Tlak-no, silný podtlak.:-D
Teď je vše v pohodě, ale stejně něco zbylo. Jak reaguju citlivě na vše mezi nebem a zemí, tak při úplňku ve mě sice vždycky lítala energie jak blázen a moc jsem se nevyspala, ale teď je to teda síla. Nespím pomalu 3-5 dnů, při vnitřní koncentraci sice lepší, ale taky nic moc. Vsechno mám v sobě jakoby zrychlené a pak jsem utahaná jak kůň. Odejde úplněk a jsem zase v naprostý pohodě.Přikládám vše tomu, že za úplňku před rokem zemřel manžel a i když se v ničem nerejpu, podvědomí stejně pracuje.
Na adrenalín jsem jela , když jsem leta bojovala o existenci svou i ostatních,nejdřív ve vypjatých situacích a pak prakticky nonstop. Protože jsem musela, tak tělo přehodilo samo. Byla jsem hrdá, jak všechno zvládám a vždycky jsem si našla něco, co mě podrželo, potěšilo. Ale začaly mi padat vlasy, vybuchovat trávení a byla jsem hubená jak lunt. Pak mi konečně docvaklo z toho kolotoče, že vše není O.K. Tlak-no, silný podtlak.:-D
Teď je vše v pohodě, ale stejně něco zbylo. Jak reaguju citlivě na vše mezi nebem a zemí, tak při úplňku ve mě sice vždycky lítala energie jak blázen a moc jsem se nevyspala, ale teď je to teda síla. Nespím pomalu 3-5 dnů, při vnitřní koncentraci sice lepší, ale taky nic moc. Vsechno mám v sobě jakoby zrychlené a pak jsem utahaná jak kůň. Odejde úplněk a jsem zase v naprostý pohodě.Přikládám vše tomu, že za úplňku před rokem zemřel manžel a i když se v ničem nerejpu, podvědomí stejně pracuje.
bez adrenalinu (ratka, 09. 09. 2009 08:28)
mi ale kazda cinnost vyzadujici vykon prijde hrozne obtizna primo nesplnitelna. Takze se pak muzu rozhodnout. Bud se nadopovat adrenalinem (nerada) nebo se na to vykaslat (metody jak se nenechat vtahnout)
adrenalin (ratka, 09. 09. 2009 08:18)
adrenalin je dobry sluha a spatny pan. Ja jela taky dlouhaleta na andrenalin (proto jsem si uhnala vysoky tlak) ted postupne se ucim zit bez nej,jen s edorfinem a jinymi hormny klidu a pokoje (treba oxytocin) A rikam si, kam bych se hnala? max do hrobu :o))) A tak se ucim zpomalit, zastavit, jen tak lelkovat a byt v tyto poloze nicnedelani stastna. Ono to neni tak jednoduche. Pro me. mam tendence zklouzavat do depky, kdyz se nic nedeje. Kdz teda nejsem nadopovana tim adrenalinem. Ale jsem pilna. a je to furt lepsi. ani leky na tlak jiz nepotrebuji. pohoda.
hormony:-D (Monika, 09. 09. 2009 00:02)
taky to mám jako Ratka, když se jen tak toulám, tak jsem strašně šťastná a uvolňuje se mi endorfín, při pocitu štěstí ještě serotonin a další, ale ten jsem zapoměla, hormonů je víc...:-),( minule jsem skákala na trampolíně a chechtala se jak blázen, je to hormon, který funguje při odlepení od země:-D), takže to vysvětluje taky lásku k letu na koštěti.-)))
No a když najdu něco , co jsem nehledala, ale je to pecka, stoupne mi sakramentsky tlak a to je adrenalín.
Třeba to maj mužský trochu jinak........:-D:-D:-D
Teď vážně, Bandy má pravdu v tom, že pokud člověk potřebuje něco naléhavě řešit atp. , nastupuje adrenalín. Je to sice dobrý pomocník, ale je dobrý jej používat pouze nárazově. Já na něj jela leta, aniž jsem o tom věděla a začal mě pomalu, ale jistě stravovat. To endorfínů si můžeme dopřát, kolik chceme. Bez dopadu........:-)))
No a když najdu něco , co jsem nehledala, ale je to pecka, stoupne mi sakramentsky tlak a to je adrenalín.
Třeba to maj mužský trochu jinak........:-D:-D:-D
Teď vážně, Bandy má pravdu v tom, že pokud člověk potřebuje něco naléhavě řešit atp. , nastupuje adrenalín. Je to sice dobrý pomocník, ale je dobrý jej používat pouze nárazově. Já na něj jela leta, aniž jsem o tom věděla a začal mě pomalu, ale jistě stravovat. To endorfínů si můžeme dopřát, kolik chceme. Bez dopadu........:-)))
Bandy (ratka, 06. 09. 2009 20:04)
to nejhorsi co muze zenska udelat, je opravovat muze :o) Tuhle prisernou vlastnost si samozrejme uvedomuji a predem se kaju.
Endorfin se neuvolnuje kdyz najdu to co hledam, nybrz se uvolnuje pri vysokem dlouhodobem zatizeni jako uleva ve stresu. Treba pri porodu, nebo pri dlouhem behu, ture ci extremnim sportovnim vykonu. Tudiz behem cesty a nemm nic spolecneho s tim z neco najdu. Nybrz s tim ze neco cinim.
A proto si obcas musim vyrobit sikanu sama a uvolnit si nejaky ten endorfin i kdyz najdu figu borovou.
Endorfin se neuvolnuje kdyz najdu to co hledam, nybrz se uvolnuje pri vysokem dlouhodobem zatizeni jako uleva ve stresu. Treba pri porodu, nebo pri dlouhem behu, ture ci extremnim sportovnim vykonu. Tudiz behem cesty a nemm nic spolecneho s tim z neco najdu. Nybrz s tim ze neco cinim.
A proto si obcas musim vyrobit sikanu sama a uvolnit si nejaky ten endorfin i kdyz najdu figu borovou.
ratka (Bandy, 06. 09. 2009 00:05)
Radko, moje milá, asi dnes nejsi nejlépe naladěná. To nemění nic na tom, že si Tě vážím. Ano, každému se uvolňuje kdeco, kdekoliv. Ovšem adrenalin a endorfiny mají podmínky, že u skoro všech lidí startují za shodných podmínek. Je to stejné jako s produkcí látek nezbytných ke trávení, nebu samovolných lubrikací k umožnění koitu. Nebyl jsem gentleman a je mi za to stydno.
Bandy (ratka, 31. 08. 2009 18:32)
kazdemu se uvolnuje neco nejaka nekdy. Hlavne neces vsecky jednim hrebenem. Tim svym :o))
ja leta nenasla nic, to bych uz byla davno vyschla stara prasivka s minusovymi sklady.
ja leta nenasla nic, to bych uz byla davno vyschla stara prasivka s minusovymi sklady.
ratka (Bandy, 30. 08. 2009 15:26)
Adrenalin se uvolňuje, když tělo potřebuje něco naléhavě řešit. Zvýšit výkonnost. Strach, útěk ,hledání. Uvolňování endorfinů provází pocit radosti, spokojenosti, blaha. To když najdu, co jsem hledal.
dotaz (arengar, 29. 08. 2009 16:09)
Proč hledání ničeho? Hledání v životě je pro mě také o přežití např.: na této planetě. A to z dlouhodobého hlediska není vůbec jasné. Že, by existoval někdo kdo nás bude zachraňovat, to určitě ne.
xxx (Monika, 27. 08. 2009 23:07)
:-D Jasně, endorfín při hledání ničeho a adrenalin, když něco najdeš, co nehledáš........:-D
Hledám (arengar, 27. 08. 2009 18:17)
Tak se vrátím k tomu životu, to je můj cíl.
adrenalin? (ratka, 27. 08. 2009 14:00)
ten je tak na uhnani vysokeho tlaku :o))
endorfiny jsou lepci.
endorfiny jsou lepci.
Hledačkám (Bandy, 26. 08. 2009 23:30)
Nedovedu si představit adrenalin při hledání, když nemám cíl.Když nemám cíl, tak přece nehledám, jen tak trajdám. Jó, když je cíl, pak je potěšení z hledání stejně opojné jako nález sám.A užiju si i když nenajdu.
Že negeglu ?
Že negeglu ?
hledání (Monika, 26. 08. 2009 08:10)
Ano, život je jedno velký objevování.....:-)
Hledání (a co život?, 25. 08. 2009 19:47)
A co sám život, jako příčina hledání stačí ne? Opravdu nevím jak dopadne, tudíž hledám, pátrám, zkouším. Někdy mě okolnosti strčí někam, kam vůbec nechci a tak to běží pořád dál.
xxx (Monika, 22. 08. 2009 23:37)
... a když mi dáva víc samotné napětí při hledání, objevování a výsledek není až tak směrodatný, jsem materialista, idealista nebo cvok?:-)))
Bandy (ratka, 19. 08. 2009 10:57)
taky jsem materialistka a idealismus je mym konickem :o)
Lituji, dámy (Bandy, 18. 08. 2009 23:18)
Nezvolil jsem nejlepší příměr. Já v rozhovoru s Arengarem. O ty houby vůbec nešlo. "Příčina a následek, vbřele souhlasím. Tak pro mě je hledání zábava i když výsledem mě nepotěší." To je souvětí, ke kterému jsem se chtěl vyjádřit.Hledání musí mít příčinu.
pro Bandy (Saty, 18. 08. 2009 17:33)
Tady jsem na jedný vlně s Ratkou.Já chodím do lesa proto, že se mi tam líbí a je mi tam dobře, jestli přinesu domů koš hub a nebo ani prašivku je úplně jedno. Teď ses odhalil materialisto!!! :-DDD
pro Arengar (Saty, 18. 08. 2009 17:30)
Ahojky Arengare, taky beru hledání jako zábavu s výsledkem nejistým, ale to je na tom právě to zajímavý. Někdy na konci hledání zjistíme, že jsme se dostali na začátek. Každopádně výsledky mění pak pohled na věc samotnou a tím se vlastně učíme.
jit do lesa (ratka, 17. 08. 2009 15:15)
na houby a nic nejait je prece krasne. Jinak bys treba do toho lesa vubec nesel :o)))
arengar (bandy, 16. 08. 2009 15:29)
Tak co Tě tedy baví ? To je jako jít do lesa, mysletsi, že jdu na houby a nic nenajít. Proč jsem tedy do lesa šel ? Dosti kontraproduktivní.
Zdravíčko všem (arengar, 10. 08. 2009 19:33)
Příčina a následek, vřele souhlasím. Tak pro mě je hledání zábava, i když výsledek vždy nepotěší.
Bandy (Univerzum igma, 15. 07. 2009 13:29)
krasne receno
Univerzum igma (Bandy, 15. 07. 2009 08:56)
Čti a zříš.
ahoj lidi (Univerzum igma, 14. 07. 2009 23:00)
ahoj lidske bytosti jak jdou debaty. :)
Arengar (Bandy, 08. 07. 2009 19:58)
Vysvětlení přirozenou cestou pro mne znamená, že nezasahují nadpřirozené bytosti ani tvorové z jiných světů. Skoro všechno jde snadno vysvětlit metodou "příčina-následek". Když se najde příčina, následek je nasnadě. Přece se nebudeme zabývat otázkou, proč svítí slunce. Proč prší.Složitější je hledat vysvětlení jevů popsaných nezkušeným nebo tendenčním pozorovatelem.Ale i tady lze vysvětlení najít. Jen jestli stojí za to ho hledat.
Vysvětlení? (arengar, 06. 07. 2009 20:59)
Chtěl bych se zeptat jak chápat vysvětlení přirozenou cestou.Co vlastně přirozená cesta je. Pro mě je např.: přirozená telepatie. Taková telekineze mě nejde, je pravda, že ji zrovna netrénuji.
Saty (Bandy, 02. 07. 2009 08:35)
Trochu se Ti nepovedl odhad. Ne. Vůbec mi není jasné, jak se Mayové dopracovali k výsledkům, které nás překvapují.Já jen hledám vysvětlení přirozenou cestou.Dalo by se najít kromě prezentovaných i nějaká jiná a mediálně to přetavit na eura, dolary,či podobně. Přirozená vysvětlení jsou přece nudná. Indián ležel na kopci a čučel do nebe. Jo kdyby do něj sestoupil Bůh nebo přiletěl mimozemšťan, to už je jiný kafe.
Napadla mne paralela s Heyerdahlem. On dokázal, že indiáni mohli doplout někam daleko na balzovém voru. A co když měli prostředky jak se dostat nebi blíž ? To by byl příběh.
Napadla mne paralela s Heyerdahlem. On dokázal, že indiáni mohli doplout někam daleko na balzovém voru. A co když měli prostředky jak se dostat nebi blíž ? To by byl příběh.
Saty (Bandy, 02. 07. 2009 08:19)
Ještě za Karla Čtvrtého nebylo pivo vždy jiskrná čirá kapalina. Ve spilce se sice pivo usadí, ale až pokročilejší metody filtrace umožnili pivu být takovým, jak ho známe. Já bych to nevěděl, ale můj soused maturoval na škole zaměřené na pivovarnictví a ještě dnes má kvalifikaci degustátora piv. Občas si zajdeme na skleničku vína.
srandičky (arengar, 01. 07. 2009 21:43)
Ještě bych přidal Bernarda. On Bandy má pravdu, je to hra, matrix. Kdo jsou hráči a kdo pěšáci? Ti co hru řídí už ani možná neexistují.
Docházka je fakt nepravidelná, musím si vždy odskočit na rozumy. Mám hezký obrázek, dá se vložit i někam sem?
Docházka je fakt nepravidelná, musím si vždy odskočit na rozumy. Mám hezký obrázek, dá se vložit i někam sem?
pro Arengar (Saty, 01. 07. 2009 18:17)
Ahojky Arengare, ráda tě vidím i když máš výkyvy v docházce.:-DD nic si nedělej z toho co ti napsal Bandy. Jemu je totiž všechno jasný, i to co není jasný astrologům a Mayové podle něj očima jasně viděli to, na co dneska vidíme pouze dalekohledy, počítání s miliardami, biliony a kvadriliony měli v malíčku - jinak je ale docela milej.:-DD
pro Bandy (Saty, 01. 07. 2009 18:11)
To co popisuješ, to byl praprapředek piva? Pít pivo a plivat zrní? To je jako kouřit cigaretu bez filtru, fuj, ale asi si tenkrát říkali - lepší něco, než nic. No ještě že nebylo tenkrát pivo tak dobrý jako je dneska, možná že by pyramidy nebyly do špičky, ale do kulata.
Arengar O astrologii (Bandy, 01. 07. 2009 15:04)
Jev , že souhvězdí se sejdou v jedné přímce je lidsky zajímavý, ale matematicky stejně banální jako jejich zcela náhodné rozmístění. Nějaké soustředěné působení gravitačních sil nebo vliv na Slunce jejenom hra. Stačí stejný jev pozorovat z Marsu nebo Venuše. A je po parádě.
Ale krásně se o tom rozjímá.
Ale krásně se o tom rozjímá.
Arengar Ještě k Mayům. (Bandy, 01. 07. 2009 14:57)
Budeš-li dostatečně dlouho pozorovat pohyb tělesa o jehož dráze předpokládáš, že je pravidelná, prostými aretmiteckými úkony se lze dopočítat, kde to těleso bude třeba za miliardu let. Mayové nemuseli přijmout pomoc odnikud. Odkud se ji dostalo Koperníkovi, když k Mayským zdrojům neměl přístup. Je to prtostě obdivuhodné co Mayové dokázali. Zní to krásně mysticky, ale žádný zázrak v tom není.
Arengar (Bandy, 01. 07. 2009 14:49)
Čas prostě plyne lineárně. Nezrychluje ani nezpomaluje. Bez ohledu na to, v jakých jednotkách ho měříš. Ta předešlá je stejná jako stávající a ta příští bude také stejná. Tak je čas prostě definován. Existuje matematická konstrukce, podle které se čas ohýbá. Neslyšel jsem, že by to někdo prokázal.Dokonce ani to, že někdo platnost této konstrukce dokázal
Saty (Bandy, 01. 07. 2009 14:41)
Nevím, jestli sám Nostradamus, nějaké naklopil, ale pivo je mnohem starší. Pilo se už při stavbě egyptských pyramid.Ještě se nechmelilo. Jen se uvařilo obilí, nechalo zkvasit a bylo to. To co plavalo navrchu se odhrnulo a co bylo pod tím se nabíralo do nádob.Už tenkrát ne vždy po čárku. Při pití bylo nezbytné tu i tam vyplyvnout zrnko nebo plevu.
Ještě opožděně (arengar, 30. 06. 2009 21:34)
Musím uznat, že výčet značek piva je velmi úctyhodný, doplnil bych pouze Budvar kroužkovaný ležák. Nevím jak to je s linearitou času, mám podezření, velká fligna na člověka. Jinak mayský kalendář vypráví pouze o tomto: Jednou za 225 mil. let naše sluneční soustava oběhne kolem středu galaxie. V průběhu těchto několika milionů let protne 4x protne galaktický rovník, tedy vždy jednou za 56 mil. let. No a v roce 2012 protneme tedy galaktický rovník. To už je brnkačka, stále opakujeme. Souhvězdí jako Plejády, Orion apod. bude v přímce s námi vůči středu galaxie, vyrovnání galaktických center do jedné přímky. Slunce to samozřejmě nevzdá a určitě vstoupí do tak dlouho našimi vědci očekávaného maxima aktivity. Jen mě stále není úplně jasné jak to mayové dokázali spočítat, dynamika planet natož hvězd si dovoluji tvrdit není moc jasná ani astronomům. Zdravíčko.
pro Bandy (Saty, 29. 06. 2009 21:29)
Já pivu moc nedám, ale to ty víš, takže se těžko orientuju podle názvů a ještě hůř podle chuti. Jediný co vím je, že Plzeň je hořká. Toho kozla si sem tam dám protože se u nás pije. Víš co by mě zajímalo? Jestli když žil Nostradamus, tak jestli pil něco co se pivu podobalo.
Saty (Bandy, 29. 06. 2009 10:36)
Napíšu pořadí:
Radegast 12
Krakonoš 12
Vratislav 11
Pilzner Urquel
Pak všechna ostatní česká piva.
Tekutý asfalt. Jen v nouzi.
V Čechách jsou jen výborná piva. A pak ty ještě výbornější.
Radegast 12
Krakonoš 12
Vratislav 11
Pilzner Urquel
Pak všechna ostatní česká piva.
Tekutý asfalt. Jen v nouzi.
V Čechách jsou jen výborná piva. A pak ty ještě výbornější.
pro Bandy (Saty, 26. 06. 2009 08:29)
Máš pravdu, že jsme vyšší než předkové, ale to nepůjde do nekonečna. Je to ovlivněný stravou a životním stylem. Dotknem se stropu a už se neporoste a při zhoršení podmínek zase půjdem k zemi. ona při tom taky hraje roli zemská přitažlivost a ta udržuje jakýs takýs řád. Mám ráda kozla, co piješ ty?
Saty (Bandy, 19. 06. 2009 20:46)
Nezměnila se mi genetická informace, ale jsem vyšší jako můj otec a ten je vyšší jako jeho otec. Můj syn je vyšší jako já. Člověk zůstává člověkem, ale vyvíjí se.Dá se předpokládat že za několik generací budou dvoumetroví většinou v populaci. Nevím jak je to u jiných savců. Jestli jsou sloni větší jako před sto lety. Jak dalece pokročil přirozený výběr ve vývoji jejich genů. Já vím , že bezrucí mají děti s rukama, ale jsou slepci, kterým se narodili slepé děti. Genetika je sviňa. Jdem na to pivo.
pro Bandy (Saty, 15. 06. 2009 21:00)
K tomu abych evoluci jako takovou přiznala schází jedna věc. Děti, které se těmto lidem narodí na Zemi, budou opět normálními lidmi, genetický kod se nezmění, nestanou se z nich ufoni, ani jinej živočišnej druh. Je to něco podobnýho, jako třeba v Číně se kdysi stahovaly a vázaly dívkám z vyšších vrstev nohy, aby je měly malinké. Stalo se, nohy se jimm změnily vlivem tlaku, ale jejich děti měly nohy normální. Tohle není evoluce ani náznakem Bandy. Já přistoupila na kompromis jen kvůli tý tržnici, ale dneska se chytnu toho, že jsi neprozřetelně řekl, že se mnou kamkoliv. Mám chuť na pivo, jdem?
Saty (Bandy, 15. 06. 2009 01:29)
Ochotu přijmout teorii evoluce si nemusela přiznávat.
To jsi uděla už dříve. Třeba tím, jak si popisovala,
že se změní lidé dlouhodobým pobytem ve stavu bez tíže.
Přesto se s úctou skláním před Tvoji ochotou přijmout kompromis.
U žen vlastnost zřídka vídána. Do té tržnice s Tebou jdu.
Ostatně s Tebou kamkoliv.
To jsi uděla už dříve. Třeba tím, jak si popisovala,
že se změní lidé dlouhodobým pobytem ve stavu bez tíže.
Přesto se s úctou skláním před Tvoji ochotou přijmout kompromis.
U žen vlastnost zřídka vídána. Do té tržnice s Tebou jdu.
Ostatně s Tebou kamkoliv.
pro Bandy (Saty, 14. 06. 2009 08:58)
Ani to, že bohové ve které věřili, přiletěli na železnejch ořích z nebe tě nezlomí? Tak ještě jeden kalibr. Nejnovější zpráva z kosmických laboratoří: Jak se na lidech projeví delší pobyt v kosmu a tudíž ve stavu beztíže: Po delším čase nastanou změny v tělesné konstrukci a svalových proporcích, jelikož se tělo nebude muset vyrovnávat se zemskou přitažlivostí. Tito lidé budou mít vekou hlavu, budou bez vlasů, jejich ruce a nohy zeslábnou. Sníží se i výška. Dopracovali se k tomu, že člověk, který bude většinu svého času trávit v kosmu jako cestovatel, bude nakonec vypadat přesně tak, jak se popisovali bohové z nebe a dnes popisují ufoni. Jasně, že pro jejich návštěvu u Inků chybí důkazy, proto když bych zavřela oko, mohla bych připustit i tebou nabízenou teorii evoluce. Jelikož jsem to ale já, tak musím ty oči zavřít obě a násilím je držet...když připouštíš ufony, připustím i možnost evoluce. Tato, jak ty dokážeš každýho ukecat, s tebou bych chtěla mít tržnici.
Saty (Bandy, 11. 06. 2009 12:06)
Ano . Jsou neskutečně precizní a přesné. Přesto bych za tím neviděl mimozemský zásah. Nic z toho co Mayové dokázali není mimo sféru lidských možností.Několik talentovaných jedinců, armáda zručných počtářů a několik století nekonečné trpělivosti. Já bych tomu takhle věřil.Že by si mimozemšťané vybrali za cíl zrovna Zemi ? Museli by být z velkých dálek. Kdyby to neměli tak daleko, jistě by se vraceli. Pravděpodobnost takového jevu se mi zdá mnohem menší jako pravděpodobnost, že náhodným setkáním prvků vznikl život.Uděláme obchod. Já připustím mimozemšťany a Ty připustíš možnost , že evoluční teorie je ok. Ju ?
pro Bandy (Saty, 11. 06. 2009 09:22)
Plochá země nesená želvama je Mayská pověst, stejná jako řecká báje o Atlasovi, který podpírá nebeskou klenbu, toho bych se nechytala Bandy. Mohlo by se snadno dojít k závěru, že my jsme v té době byli proti nim promitivové. Pominu do kterého století tvrdili evropané, že Země je placka. Dokážeš rozumě vysvětlit Mayské znalosti z tehdejší doby? Očima a pouhými matematickými výpočty? Ty matematické výpočty jsou sice dneska pro nás brnkačkou, ale na tehdejší dobu jsou až neskutečně precizní a přesné.
Saty (Bandy, 09. 06. 2009 23:07)
Protože čas je lineární spojitý jev, lze si ho představit jako lineární matematickou funkci. Není potřeba přístrojů, aby se dal přesně určit jeji další vývoj.Pokud nemám počítací stroj je nezbytná nekonečná trpělivost počtářů. Nejinak je to s pohyben nebeských těles. Jejich dráha je spojitou matematickou funkcí. Není sice lineární,jde spíše o prostorovou křivku, ale dostatečně dlouhým pozorováním lze určit její vlastnosti. Porovnáním dvou drah je možné určit jejich vájemné postavení v libovolném čase. Tak to v matematice chodí. Ne vždy je nutný dalokohled, abych viděl daleko. A znovu upozorňují. Myslíš, že Mayové věděli, že Země je koule ? Někde jsem čel, že jejich představa o světě byla taková, že Země je plochá deska nesená na hřbetech šesti želv. Proč jim tedy ti chytráci z jiných světů nebonzli, jak to je ? To jsou moje pochybnosti.
pro Arengar (Saty, 08. 06. 2009 12:39)
Matematický znalosti Mayů jsou opravdu překvapující. Nedávno jsem se dívala na film, kde ukazovali jejich tabulky s výpočtama a kalendáře stovky let dopředu. Mám pochybnisti, že se to naučili sami, bez přístrojů, který by jim pomohly sledovat oblohu a hvězdy. Prostejma očima by jim unikly spousty věcí a oni ty věci tam mají a počítají s nima.
Mayský kalendář (arengar, 07. 06. 2009 18:49)
Snad jen mohu podotknout, že i pro mě byl jejich matematický aparát překvapující a jejich stupeň poznání si vůbec netroufám odhadnout. Co vím určitě, náhled na svět a myšlení je rozhodně ovlivněno i použitím matematické soustavy.
Univerzum Igma (Bandy, 05. 06. 2009 23:43)
Cítím se tu jako doma. Respektuji názor všech ostatních a vážím si ho. Vše proto, že si přeji, aby ostatní zacházeli stejně s mým názorem. Souhlas nevyžaduji. Mezi námi nevzdělanci to bývá zvykem.
pro Bandiho (Univerzum igma, 03. 06. 2009 20:02)
proc jsem lezes a rejpas do ostatnich.nevzdelance
Arengar (Bandy, 29. 05. 2009 11:23)
K mayskému kalendáři.
Současná věda obdivuje, k jak přesným výsledkům mayové došli. Při jejich stupni poznání a při geocentrickém chápání světa. Jenže pro dnešní svět je mayská přesnost naprosto nedostačující.Během několika měsíců se ztratí celý den. Oni věděli o tom, že se ztratí. Tak si ho nějak empiricky vrátili. No a ten těžkopádný matematický aparát. Chovám ústu k mayskému kalendáři. Považuji ho však za anachronismus. Ale když najdeš posluchače, sedí s otevřenými ústy.
Současná věda obdivuje, k jak přesným výsledkům mayové došli. Při jejich stupni poznání a při geocentrickém chápání světa. Jenže pro dnešní svět je mayská přesnost naprosto nedostačující.Během několika měsíců se ztratí celý den. Oni věděli o tom, že se ztratí. Tak si ho nějak empiricky vrátili. No a ten těžkopádný matematický aparát. Chovám ústu k mayskému kalendáři. Považuji ho však za anachronismus. Ale když najdeš posluchače, sedí s otevřenými ústy.
universum igma (Bandy, 29. 05. 2009 11:07)
Tvůj text z 11.5. je dost dobrý. Pobavil si mne. Vtip Ti nechybí.
Arengar (Bandy, 29. 05. 2009 10:52)
Asi moc dobře znáš své publikum. Já bych představu, že můj mozek je 144 cm mimo mou hlavu a má průměr 165 cm moc nebral. V mnoha situacích bych si ho tahal po zemi. To bych si upatlal myšlenky. A patnáctá dimenze ? Tsts.
Vím, že dimenze, česky rozměr,není místo pro ukládání čehokoliv. Je to vlastnost hmoty a ta má dimenze jen tři. Ostatní jsou možné jen teoreticky. Přímka je a plocha je a na druhou a objem je a na třetí. Prostě svět má délku, šířku a výšku. Co pak je a na čtvrtou ? Kdo z lidí si to umí představit ? Jednu dobu bylo módní říkat, že čtvrtá dimenze je čas. Už se to neříká. A co a na pátou ? Co to představuje ? bJen matamatiký cýraz bez praktického významu. A tak mi patnáctá dimenze vychází jako slovný obrat ze scifi literatury, která je ve své slabší formě nabízená méně erudované skupině lidí. Fyziky a matematika nebývá ve školách oblíbeným předmětem.
Vím, že dimenze, česky rozměr,není místo pro ukládání čehokoliv. Je to vlastnost hmoty a ta má dimenze jen tři. Ostatní jsou možné jen teoreticky. Přímka je a plocha je a na druhou a objem je a na třetí. Prostě svět má délku, šířku a výšku. Co pak je a na čtvrtou ? Kdo z lidí si to umí představit ? Jednu dobu bylo módní říkat, že čtvrtá dimenze je čas. Už se to neříká. A co a na pátou ? Co to představuje ? bJen matamatiký cýraz bez praktického významu. A tak mi patnáctá dimenze vychází jako slovný obrat ze scifi literatury, která je ve své slabší formě nabízená méně erudované skupině lidí. Fyziky a matematika nebývá ve školách oblíbeným předmětem.
pro universum igma (Saty, 24. 05. 2009 22:04)
Máš ji mít.
100001011111011111101 (Univerzum igma, 13. 05. 2009 21:11)
ahoj saty stacila by mi pisen kterou mas na strance Nostradamus.dik
moc nestíhám, tak píšu jak to vyjde (arengar, 12. 05. 2009 19:33)
Ahoj Saty, možná právě mozek příliš rozhoduje a chce to více srdce. K tomu např., víc http://www.lyricus.cz/, nebo http://tvurcikridel.lyricus.cz/index.html
Ten mozek konkrétně je channeling.
Mám dá se říci tři okruhy informcí. Jsou to běžné knihy, kupuji je spíš podle autorů, Drunvalo Melchizedek, Edgar Cayse, Carl Johan Calleman, Fulcanelli, Barbara Hand Clow, G.F.L.Stanglmeier,J.Douglas Kenyon,Patrick Geryl, Gino Ratingkx a spousta dalších. Pak hodně základním je dlouholeté studium Keylon Aramatena(Modré světlo), blíže stránky http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=341,k tomu archetypální numerologie, apod.. Za třetí je to samostatná kapitola channelingu.
Pak už zbývá jen každý den cvičit.
Ten mozek konkrétně je channeling.
Mám dá se říci tři okruhy informcí. Jsou to běžné knihy, kupuji je spíš podle autorů, Drunvalo Melchizedek, Edgar Cayse, Carl Johan Calleman, Fulcanelli, Barbara Hand Clow, G.F.L.Stanglmeier,J.Douglas Kenyon,Patrick Geryl, Gino Ratingkx a spousta dalších. Pak hodně základním je dlouholeté studium Keylon Aramatena(Modré světlo), blíže stránky http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=341,k tomu archetypální numerologie, apod.. Za třetí je to samostatná kapitola channelingu.
Pak už zbývá jen každý den cvičit.
0101110111001110 (Univerzum igma, 12. 05. 2009 18:27)
:))
pro Arengara (Saty, 12. 05. 2009 01:25)
Ahoj, píšeš občas, ale vždycky mi to málem vyrazí dech. Tolik toho tom víš a když jsem četla ten Mayskej kalendář, tak jsem měla chuť se jít zahrabat někam do houští. Já tomu vůbec nerozumím, ale věřím ti, že to tak je. S tím rozborem mozku jsem teď na tom podobně. Jestli je můj mozek napojenej na neuronovou síť galaxie Andora a dostávám odtamtud impulsy, pak tam vysílám stížnost proč mě můj mozek poslední dobou dostává do průserů a neřešitelnejch situací. Ufff...konečně to můžu na někoho svést.:-DD
pro Luciuse a Universum igma (Saty, 12. 05. 2009 01:14)
Není třeba chválit jednu z obyčejných vlastností každého z nás...sdílet s někým zájmy a podělit se s názory na ně s ostatními. Mě zase těší, když přijdou lidi jako jste vy a rozepíšou se o tom co je zajímá, nebo co si myslí o tématu v záhlaví rubriky. Když budu upřímná, tak musím říct, že jsem se tu dozvěděla věci, které bych v knihách marně hledala. V každém případě vám děkuju za to co jste napsali. Pro universum: Na Infernu jsi se mne ptal na písničky. Odpovídám ti i tady...napiš který se ti líbí, pošlu ti je.
dotaz arengar (universum igma, 11. 05. 2009 20:20)
ahoj Arengar zaujal me tvuj clanek o lidskem mozku,nemel bys vyce informaci na toto tema
muj e-mayl tomassmrcika@seznam.cz
z jake literaturi cerpas.
muj e-mayl tomassmrcika@seznam.cz
z jake literaturi cerpas.